Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen exän katkeruus!

Vierailija
15.11.2023 |

Mitä ihmettä voin tälle tilanteelle enää tehdä.. Miehen ja hänen exänsä erosta on muutamia vuosia aikaa. Exällä on uusi mies.. ja minä olen ollut mieheni kanssa nyt runsaan vuoden. Seurustelumme alkoi siis reippaasti heidän eronsa jälkeen (ja silloinkin exällään oli jo tämä uusi sama kumppani). 

Tämä on ihan mahdotonta! Heillä on yhteisiä lapsia, joista YKSI asuu vielä äitinsä kanssa, mutta on jo lähtökuopissa omaan asuntoon ikänsä puolesta. Ex pitää turhaa yhteyttä exäänsä ja jos lapsen asioista tulee erimielisyyksiä niin palaa aina siihen millainen mies on ollut.. Ei ole ollut läsnä, on itsekäs, on sitä tai tätä ja miksi nyt sitten kiinnostaa lapsen asiat kun ei ole ennenkään kiinnostanut. Pyytää, että hoida osasi, mutta kun hoitaa, niin ei saisi kysyä, puuttua, hoitaa..

Eli miehen pitäisi exän mielestä ilmeisesti tehdä vain ne asiat, jotka HÄN antaa tehtäväksi niillä ehdoilla, jotka HÄN määrittelee. Että lapsen elämässä ollaan mukana hänen määrittämillään tavoilla, niinä päivinä, viikonloppuina, rahallisesti tms.. mitä HÄN sanoo. 

Ehkä miehen täytyy lopettaa vastaamasta minkäänlaisiin viesteihin ja operoida ainoastaan lastensa kautta. Mahdotonta välillä tämäkin, sillä lapsensa eivät aina vastaa puhelimeensa ja exänsä on vieraannuttanut lapsensa isästään puhumalla isästä valheita. 

No, emme toki ole ensimmäisiä "uhreja" vastaavassa tilanteessa. Kysynkin vertaistukea ja neuvoja. En vain ymmärrä mistä tuo jäätävä katkeruus syntyy?!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No.. luin juuri aloituksen toiselta näkökannalta.. Että nainen oli kateellinen entiselle miehelleen ja tämän uudelle parisuhteelle. Ehkä kyse on tästä? Mutta ihmettelen miksi, jos itselläänkin on "uusi" mies.. Miksi jäädä kiinni katkeruuteen? Miksei uskalla toimia oman onnensa eteen? Miksi hänen ex miehensä ja minun nyksäni on jotenkin vastuuussa hänen elämästään??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla