Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille

Vierailija
15.11.2023 |

Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi

Kommentit (1123)

Vierailija
941/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten tamponi pitäisi nimetä toisin, vaikka Perttiset.

Tai Pekkaset?

Sopisi hyvin Pekka Haaviston vaalikampanjaan.

Vierailija
942/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla, että ensimmäinen tyylikäs tamponipaketti on suunnattu miehille? Eikö naiset ansaitse tyylikkäitä pakkauksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla, että ensimmäinen tyylikäs tamponipaketti on suunnattu miehille? Eikö naiset ansaitse tyylikkäitä pakkauksia?

Naisille on rumia sukupuolineutraaleja pakkauksia. Olisikin jotain kukkasia ja vaaleanpunaista.

Vierailija
944/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin gynekologilleni, etten enää jaksa kolmatta raskautta, vaikka toivomme vauvaa. Kerroin, että olemme miehen kanssa keskustelleet asiasta ja sopineet miehen hoitavan nyt raskautumisen, raskauden ja synnytyksen sekä imettämisen. 

Gynekologi väitti ettei se ole mitenkään mahdollista! Mitä hän mahtoi tarkoittaa, kun lehdissä lukee ihan päin vastaista?

Vierailija
945/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa näistä tulee nyt edullisempia ja parempia. Ovathan esimerkiksi miesten sheivaushöylät edullisempia, laadukkaampia ja ilman turhaa krumeluuria.

Ja jos nyt lanseerattaisiin ne miesten e-pillerit edes näitä transmiehiä ajatellen! Eihän yksikään mies söisi e-pillereitä nykyisillä sivuvaikutuksilla, joten nyt vähän raippaa tällekin kehitystyölle, kiitos, kun tämä pelleily nyt kerran aloitettiin. 

Vierailija
946/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin gynekologilleni, etten enää jaksa kolmatta raskautta, vaikka toivomme vauvaa. Kerroin, että olemme miehen kanssa keskustelleet asiasta ja sopineet miehen hoitavan nyt raskautumisen, raskauden ja synnytyksen sekä imettämisen. 

Gynekologi väitti ettei se ole mitenkään mahdollista! Mitä hän mahtoi tarkoittaa, kun lehdissä lukee ihan päin vastaista?

Kannatta ilmiantaa Valviralle moinen transfobinen puoskari! Jotkut transnaisethan väittävät, ettei gynekään erota heidän arpionkaloaan aidosta tavarasta. Kuka uskaltaisi mennä sellaisen vastaanotolle...

Vierailija
947/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet biologisesti idiootti T. Transmies 

Vierailija
948/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannatta ilmiantaa Valviralle moinen transfobinen puoskari! Jotkut transnaisethan väittävät, ettei gynekään erota heidän arpionkaloaan aidosta tavarasta. Kuka uskaltaisi mennä sellaisen vastaanotolle...

Hyvä idea ja näin teinkin. Mutta kun se ei johtanut mihinkään, gynekologi oli kuulemma ihan oikeassa.

Eilen kävin gynekologillani ja iskin pöydälle paketin miestamponeja ja kysyin, että keilles nämä sitten muka ovat? Että kyllä pystyy mies raskautumaan jos on menkatkin! Gynekologi sanoi, että käyttäjäkunta on ihan samanlaisia kuin minä eli naisia. Ettei se sun mies voi edelleenkään raskautua eikä kantaa lasta. 

Vierailija
949/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet biologisesti idiootti T. Transmies 

Sulla taitaa olla menkkaraivo käynnissä, onko tamponi poikittain?

Vierailija
950/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea ja näin teinkin. Mutta kun se ei johtanut mihinkään, gynekologi oli kuulemma ihan oikeassa.

Eilen kävin gynekologillani ja iskin pöydälle paketin miestamponeja ja kysyin, että keilles nämä sitten muka ovat? Että kyllä

Onko gyne joku selvännäkijä, vai mistä se tiesi sun miehellä olevan kulli eikä pillua?

Vierailija
951/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaksi lasta ollaan jo saatu, niin kai se gynekologi sitten ajatteli, että mun miehellä täytyy olla se kulli, kun mulla kerran on se pillu. Ei kai sitä muuten gynekologi kauhean ammattitaitoinenkaan ole jos ei tuollaista ymmärrä?

Vierailija
952/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on rumia sukupuolineutraaleja pakkauksia. Olisikin jotain kukkasia ja vaaleanpunaista.

Ainoastaan genderfanaatikkojen mielikuvituksessa joka nyt sanelee jostain mystisestä syystä maailmanjärjestystä. Tai ainakin kuvittelee niin.

Vierailija
953/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmaskin haluttaisiin, mutta jaettaisiin mielellään vastuuta siitä hommasta miehelle. Aika kauan ollaan jo lehdistä luettu synnyttävistä miehistä ja omat tamponitkin niille on. Niin en oikein ymmärrä, että miksei se munkin mies sitten voisi hoitaa hommaa...?

Vierailija
954/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkäähän palautetta tuotetta valmistaville firmoille ja niitä myyville kaupoille. Minä laitoin. VMP!

Vierailija
955/1123 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miulle vastattiin boikottiin :D Hyvä että tommosen firman pistin boikottiin!

Kiitos yhteydenotostasi.

Kuukautiset eivät ole vain naisten asia, sillä transtaustaisilla miehillä ja muunsukupuolisilla voi olla kohtu ja kuukautiset. Haluamme tukea menstruoivien henkilöiden moninaisuutta, ja siksi Vuokkoset lanseeraa kansainvälisellä transtietoisuuden viikolla tamponin, joka on suunnattu miehille.

Samalla viikolla vietetään myös kansainvälistä miesten päivää. Tavoitteenamme on muuttaa kuukautisiin liittyviä käsityksiä ja vähentää niiden aiheuttamaa ahdistusta transmiehille tarjoamalla tuote, joka on linjassa heidän identiteettinsä kanssa.

Mukavaa kohta alkavaa viikonloppua!

Ystävällisin terveisin,

Vuokkoset tiimi

Vuokkoset ei voi muuttaa biologiaa, vaikka kuinka haluaisivat. Ikävä myös huomata, että eivät suvaitse muunlaisia

Jep, sukupuoli nyt on vaan joku käsitys Vuokkosten mielestä joka kuuuluu muuttaa Oikean Opin mukaisesti palvelemaan uutta Herraa. Kovinpa nöyrästi nämäkin ääliöt tehtävänsä toteuttavat, millähän summalla.

Vierailija
956/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja kuukautiset. Siinä sellainen sanapari, joka on pelkkää biologian häpäisyä. Kyllähän sitä ruiskeilla ja kirurgialla saa itsestään vaikka yksisarvisen näköisen, mutta siihen se jääkin. Transmies ei ole mies. Transmies on nainen, joka on testoa vetämällä saanut kroppansa kaaostilaan. Tieteellisesti tämä on totuus.

Vierailija
957/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen transmies ja ihan yhtä mies, kun kaikki miehet ja kellään muulla ei ole oikeutta määritellä sitä kuka tai mikä olen.

Olen saanut enemmän naisiakin varmaan osa miehistä kateellisia, kun eivät osaa olla yhtä herrasmiehiä.

Seksissäkin olin parempi, kun sain naiselle organismin mitä biologisesti mies ei ollut koskaan saanut, joten on teillä "oikeasti" miehillä aiheutta pelätä, sillä minä vien teidän naiset.hahahaaa.

Komea ja älykäs ja kohtelias, sitä mitä sinä et pysty olemaan koskaan.

Mä oon sitä mitä haluan ja ylpeä siitä .

En sano ettei se ole sulta pois, koska onhan se.

Vierailija
958/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää ymmärrä näitä transasioita alkuunkaan. Ensin pidetään meteliä, kuinka sukupuolta ei pitäisi määritellä tai olettaa, jokainen saa valita identiteettinsä miten haluaa ja kaikesta turhasta sukupuolittamisesta tulee luopua. Ja sitten tehdään nimenomaan miehille suunnattu tuote, vaikka tamponit ja siteet ovat jo valmiiksi täysin sukupuolineutraaleja. Eihän väreilläkään pitänyt olla sukupuolta, niin miksei mies tai muunsukupuolinen voi ostaa myös pinkkiä pakkausta?

Alkaa tuntua siltä, että tarkoitus on vain häivyttää naissukupuoli kokonaan. Edes menkat eivät ole enää naisten juttu, ja naisesta käytetään halventavia nimityksiä kuten menstruoiva, vaginallinen, kohdullinen. Kuinka usein olette kuulleet puhuttavan miehestä pelkkänä sukuelimenä? Tulevaisuudessa on enää miehet, transit ja muut.

Vierailija
959/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, nyt miehen ei tarvitse häpeillä kun pyydän käydä ostamassa.

Vierailija
960/1123 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni teidän ei tarvitse tietää eikä ymmärtää eikä asiasta tarvitsisi puhua missään.

T. Transmies.