Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille
Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!
Kommentit (1123)
Miksi transmiehet eivät voi käyttää samoja tamponimerkkejä kuin muutkin emättimenomistajat?
South Park kausi 3 jakso 16, kannattaa katsoa!
Minua naisena loukkaa, kun sanotaan että kuukautiset eivät ole merkki naiseudesta. Minua loukkaa, että naisten kokemukset kielletään tällä tavalla.
Minulle kuukautiset ovat merkki naiseudestani. Piste! Viekää vankilaan.
Valmistaako joku firma transnaisille omat kondomit. Jos sukupuolta ei ole korjattu kokonaan, on transnaisilla edelleen penis. Toinen kysymys sitten on, toimiiko se edelleen muutenkin kuin pissaletkuna. Minua ihmetyttää, että miehille piti tehdä oma tamponi. Eikö sukupuolen korjaus aloiteta juurikin hormonihoidoilla, mikä transmiesten kohdalla tarkoittaisi, ettei kuukautisia enää tule, vaikka jalkoväli edelleen on samannäköinen kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Valmistaako joku firma transnaisille omat kondomit. Jos sukupuolta ei ole korjattu kokonaan, on transnaisilla edelleen penis. Toinen kysymys sitten on, toimiiko se edelleen muutenkin kuin pissaletkuna. Minua ihmetyttää, että miehille piti tehdä oma tamponi. Eikö sukupuolen korjaus aloiteta juurikin hormonihoidoilla, mikä transmiesten kohdalla tarkoittaisi, ettei kuukautisia enää tule, vaikka jalkoväli edelleen on samannäköinen kuin naisilla.
Sukupuolihan on nykyään ilmoitusasia, joten naisella voi olla täysin toimiva penis, jolla nainen voi siittää itselleen lapsia lesbosuhteessa.
Tamponipakkaukset ovat jo nykyisellään varsin neutraaleja eikä erityisen naisellisia, miksi nämä samat pakkaukset ei siis kävisi heille? Se itse tamponihan nyt kuitenkin on täysin samanlainen.
Mutta mullakin kyllä on yksi toive: naisten tamponipakkauksista sitten yhtä tyylikkäät kuin miesten, kiitos! Vai pitääkö mun naisena ostaa miesten tamponeja saadakseni tyyliä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me tiedetään tutkimuksen pohjalta, että kehodysforiasta seuraa sellasta, että menstruoivat ihmiset, joiden oma kokemus sukupuolesta ei ole, että olis nainen, päätyy menstruoivia naisia useammin vaikka tilanteisiin, että kuukautissuojaa ei ole mukana kun menkat alkaa jne. On siis tällanen pieni ryhmä, joilla on tutkimusten mukaan sellasta ylimääräistä kuukautisiin liittyvää hankaluutta.
Tässä nyt sit kaupallinen toimija päättää antaa tälle asialle näkyvyyttä tekemällä sinänsä tappiollisen tuotteen. Sillä ei ole kauheasti tekemistä sen kanssa, mitä ongelmia translainsäädännön väärinkäyttöön voisi liittyä, tai mistä transnuorten kasvava määrä oikeastaan kertoo, tms. Se vain vastaa tohon yhteen ongelmaan jollain kaupallisella tavalla.Olen ihan tavallisena naisena harkinnut jo nuoresta asti kohdunpoistoa, koska kuukautiset ovat olleet yhtä helvettiä
Yksityisellä hinta, julkisella transpolin monen vuoden odotusajat. Ei sitä kohtua siitä vain oteta pois.
On se nyt kummaa kun miehet omii kuukautisetkin! Eikö naisilla saa olla enää mitään omaa?
Miesten tamponi pitäisi nimetä toisin, vaikka Perttiset.
Vierailija kirjoitti:
Pertti Peräreikäset
Jaa että miehellä olis menkat. Hassua. Korkeintaan puhjennut peräpukama mutta sitä ei tampaxeilla paranneta.
Miesten kuukautiset olkoot vaikka viikkoset, ainahan ne on pahalla päällä!
Vierailija kirjoitti:
On se nyt kummaa kun miehet omii kuukautisetkin! Eikö naisilla saa olla enää mitään omaa?
Tuota, älä syytä miehiä. Tuskin tämä aivopieru on miesten keksintö.
Vierailija kirjoitti:
Tai Pekkaset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nuo ajateltu työnnettäväksi miehillä virtsaputkeen vai peräsuoleen?
Ja miksi?
Testasin. Todella epämukavaa survoa perseeseen ja virtsaputkeen työntäminen se vasta epämiellyttävää olikin.
Ehditkö jo testata luistelua ja laskuvarjohyppyä niiden kanssa, oliko yhtä hauskaa kuin mainoksissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Pekkaset?
Hah! Niin että onkohan sillä pekkaspäivät, kun oli taas niin pahalla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Tamponipakkaukset ovat jo nykyisellään varsin neutraaleja eikä erityisen naisellisia, miksi nämä samat pakkaukset ei siis kävisi heille? Se itse tamponihan nyt kuitenkin on täysin samanlainen.
Mutta mullakin kyllä on yksi toive: naisten tamponipakkauksista sitten yhtä tyylikkäät kuin miesten, kiitos! Vai pitääkö mun naisena ostaa miesten tamponeja saadakseni tyyliä??
Kyse on vain ja ainoastaan mainoskikasta. Joku designeri hokasi, että menstruation sanassa on sana men.
Vierailija kirjoitti:
Tamkoni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota, älä syytä miehiä. Tuskin tämä aivopieru on miesten keksintö.
George Soros on mies.
1970: "Tulevaisuudessa on varmaan lentäviä autoja."
2023: Marketeissa myydään miesten tamponeja.