Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille

Vierailija
15.11.2023 |

Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi

Kommentit (1123)

Vierailija
261/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voimakkaasti sukupuolitetut kuukautistuotteet voivat pahentaa sukupuoliristiriidan tunnetta."

Jep ja ratkaisuna on tehdä "miehille" omat? Mikä hemmetin logikka tässä on?

En tiedä onko noi nyt noin voimakkaasti sukupuolitettuja. Mulla on ainakin vihreä pakkaus, jossa lukee terveysside. Ei naisista mitään. 

Eikä mielestäni tamponipaketeissakaan mainita erikseen "naisille". 

Vierailija
262/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaanko ne laitetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin tamponin kondomiin. Jäi hölskymään. Koon merkittävyydestä vaahtoavat tuskin ovat naisia.

Vierailija
264/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhdistää oikean miehen ja transmiehen mieheyttä?

Parta, ei oikein mikään muu. Miksihän noilla miestä teesjentekevillä naosilla on liki aina parta. Oikeilla miehillä ei. 

Jos näen nykyään partaisen miehen, alan heti etsiä siitä naisen piirteitä. Kiitos ransut tästäkin. 

Vierailija
265/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat hinnaltaa moninkertaiset, on se kumma kun ei se aukkoon ennen kelvannut tampooni sinne enää mahdu kun dysforia on iskenyt päälle.

Jos se miesten pimppi on jotenkin erilainen kuin naisten ja tarttee siksi erilaisen tampoonin?

Kertokoon se, joka sellaisen on nähnyt!

Vierailija
266/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tuo markkinoille ensimmäiset kondomit naispeniksille? Pinkissä glitterpaketissa, jossa on kultaiset koukerokirjaimet. Sellainen naisellinen pakkaus.

Vierailija
267/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihamielisellä transideologialla halutaan viedä naisten oikeudet mm. omiin vessoihin, pukuhuoneisiin ja urheilukilpailuihin. Miestamponit ovat osa tätä biologian vastaista ideologiaa. Naiset ovat Vuokkosten kohdeasiakasryhmä ja nyt Vuokkoset haluaa vesittää naisten oikeudet flirttailemalla wokejen kanssa. Palautetta firmaan ja boikottiin. 

Vierailija
268/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ovat hinnaltaa moninkertaiset, on se kumma kun ei se aukkoon ennen kelvannut tampooni sinne enää mahdu kun dysforia on iskenyt päälle.

Jos se miesten pimppi on jotenkin erilainen kuin naisten ja tarttee siksi erilaisen tampoonin?

Kertokoon se, joka sellaisen on nähnyt!

Märkivä avohaava tarvii säännöllistä dildotusta pysyäxeen auki

Vierailija
269/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se biologisten faktojen kieltäminen etenee amerikkalaisen transuskonnon voimalla. Jeee, jeeeeee. Natoa ja ransuja, maailma pelastuu.

Onkohan jo rikos opettaa koulun biologian tunnilla, että tytöillä alkaa murrosiässä kuukautiset? Ilmeisesti biologisilla faktoilla ei ole enää mitään väliä, kun sateenkaarisesti opetetaan että voit olla mitä haluat ja "määritellä" sukupuolesta alkaen kaiken itse..Kuitenkaan sukupuoli ei tarkoita enää biologista kehoa näiden mukaan, mutta sitten kumminkin halutaankin kääntää ne sukupuolten biologiset toiminnot keinotekoisesti väärinpäin.. AAAAAAAAAARRRRGH. 🤯💥

Mikä on logiikka tässä kaikessa. Minä en löydä tästä transideologiasta päätä enkä häntää vaikka kuinka etsin. En sitten millään. Täysin mielenvikaista ja ristiriitaista kaikinpuolin. 

Natolla

Plääplääplää, minä en satu pitämään natosta sen enempää kuin ransuista, ja mulla on siihen suomalaisena täysi oikeus. Yritin korostaa sitä, ettei tolta suunnalta ole tullut tänne mitään hyvää, mistä tää transilmiökin tänne rantautui. Ei kaikkea pitäisi purematta niellä, olemme paljon amerikkalaisia fiksumpia. 

Vierailija
270/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisko tuo ripuliin?

Vierailija
271/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ööö... naispuoliset henkilöt ovat silloin tällöin poissa "naisten vaivojen" vuoksi. Oletan että samasta syystä voin jatkossa olla myös minä?

-Pena

Vierailija
272/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaan vasemmisto ei tunnista woke-ilmiötä, vaan väittää sitä oikeiston koirapilliksi.

Etkö sinä muka tunnista wokeksi kutsuttua ilmiötä ja transsekoilun kytköstä siihen? Nythän ei ole niin pientä peräkylän koulua, ettei samalla luokalla olisi useita transkokevia teinityttöjä, vaikka se ei ole tilastollisesti mahdollista. Oikea transiushan on äärimmäisen harvinainen promilleluokan ilmiö.

Joitakin vuosia sitten varsinkin nuorten naisten ja tyttöjen keskuudessa "tarttui" viiltely sitten itsemurhayritykset ja nyt tämä sukupuoli sekoilu. Mitä seuraavaksi?

Vierailija
273/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun Vuokkosten tamponipaketissa on valkoista ja keltaista, tummansinistä tekstiä, ja tummansinisiä ja vihreitä logoja. Ei lue että naisille, eikä käyttötarkoitusta, vain tuotteen ominaisuuksista. Tämä uutuuspaketti on ilmeisesti kokonaan tummansininen ja lukee että for men. Kumpi oli se sukupuolittunut? Hmm.

Vierailija
274/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihamielisellä transideologialla halutaan viedä naisten oikeudet mm. omiin vessoihin, pukuhuoneisiin ja urheilukilpailuihin. Miestamponit ovat osa tätä biologian vastaista ideologiaa. Naiset ovat Vuokkosten kohdeasiakasryhmä ja nyt Vuokkoset haluaa vesittää naisten oikeudet flirttailemalla wokejen kanssa. Palautetta firmaan ja boikottiin. 

Misogyniaa.

Vierailija
275/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua kun wokepiireissä paljon naureskellaan valkoisille cisheteromiehille jotka käyttää kaikkia yltiömaskuliinisia siniharmaaliekkimaastokuvio ja karhuntappajarankaisijamies tuotteita ja asioita, silloin kyse on miehuudestaan epävarmoista ja noloista fragile masculinity äijistä joiden autot ja mopot on niitä peniksenjatkeita jne. Mutta sitten kun transmiehet todella TARVITSEVAT juurikin nämä omat miesstereotypiatuotteensa tuekseen että pysyisivät pystyssä ja poissa mielenterveysjonoista tuhoutumasta niin se onkin sitten ihan validi juttu ja kaikista vähiten on kyse mistään mt asioista ja muu maailma on aina se ongelma, ja olet suvaitsematon ja hirveä jos et ymmärrä miksei trans voi ostaa vuokkosten ruskeavihreää biosidepakettia niin kuin muutkin menstruoivat ihmiset. Eikö nimenomaan transmiehet ole tarpeineen aika niitä ultimaattisinta fragile masculinity keissejä?

Tuntuu että miesten ja naisten asiat kuuluu enää vain transihmisille. Jos on cis niin aina saa kuulla kuinka sukupuolineutraalien asioiden/kielenkäytön yms ilmaisun pitäisi olla ok sinun asioistasi puhuttaessa koska sitten otat huomioon myös vähemmistöt ja sen pitäisi näkyä nimenomaan OMASSA ITSEILAMAISUSSASI esim sanavalintojesi muodossa mutta jos on trans niin joku mies/naispaketti onkin mieletön ihmisoikeuskysymys ja vapaata sukupuolenilmaisua. Ei voi edes normaalia sinivalkoista sidepakettia ostaa. Monesti näissä keskusteluissa tulee lähinnä sellainen fiilis että on vaan se mieletön raivo ja kateus perinteisiä identiteetiltään terveitä naisia/miehiä kohtaan joille sukupuoli ei ole mikään itsemurharaivoahdistuskysymys vaan samanlainen neutraali tosiasia kuin esim että tunnen että minulla varpaat koska minulla on varpaat ja voin nähdä ne tuossa.

Vierailija
276/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautiset ovat naisten asia eli ihan luonnostaan sukupuolittunutta.

Miehellä ei ole kuukautisia. Jos on, hän ei ole biologisesti mies.

Vierailija
277/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miesten vagina siinä kullin päässä oleva rakonen. Sinnekö ne tamponin työntää.. Hrrr, minä en työntöisi edes naisen vaginaani, siteitä oon käyttänyt aina ja käytän kunnes menkat loppuu.

Hullu maailma.

Lapset rakkaat: ÄLKÄÄ USKOKO TRANSAKTIVISTEJÄ. LUKEKAA OIKEAA TIETOA IHMISEN BIOLOGIASTA. 

Vierailija
278/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuleeko naiseksi muuttuneilla miehillä kuukautiset?

Vierailija
279/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs minä kun ahdistun siitä että en ymmärrä enää biologiasta enää yhtään mitään? Kuka minusta pitää huolta?

Vierailija
280/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä ööö... naispuoliset henkilöt ovat silloin tällöin poissa "naisten vaivojen" vuoksi. Oletan että samasta syystä voin jatkossa olla myös minä?

-Pena

Tämä koskee vain transfriikkejä. Sinä ja minä olemme huonompia ihmisiä eikä tuollainen erivapaus meitä kosketa. Sori siitä.