Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuokkoset lanseerasi tamponit miehille

Vierailija
15.11.2023 |

Mitäs mieltä, eikö ole hienoa että suomalainen firma Vuokkoset on rohkeasti lanseerannut tamponit nyt myös vaginan omaaville miehille!

https://vuokkoset.fi/oma-keho/vuokkoset-for-men-tamponi

Kommentit (1123)

Vierailija
241/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, että vihervassari itkevät kaikesta sukupuolitetusta ja ajavat sukupuolineutraaliutta pukkareita myöten, mutta miesimitaattoreille pitää sitten olla erikseen nimetyt menkkatuotteet. Kaikkien muiden sukupuoli pitää häivyttää, mutta transien vahvistaa. Make it make sense.

Vierailija
242/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aioin kysyä mihin ne laitetaan. Miksi pitää olla erilliset ja korostetut tuotteet, eikö normaali ihan riitä. Loukkaako se henkilöitä.

Mihin laitetaan? Alapäähän estämään kuukautisveren pääsyä housuihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupungilla aina silloin tällöin näkyy homomiehiä joita on jyystetty niin kovasti kakkoseen että aktin jälkeen verta vuotaa niin paljon, että housut ovat veressä. Eräällesim kuuluisalle laulajalle oli käynyt näin. Näitä voi käyttää myös tälläisten ikävien tapahtumien ehkäisyyn, hyvä että tämäkin ongelma on nyt ratkaistu

Rukoilen sydämmeni pohjasta, että kenellekään meidän presidenttiehdokkaista ei käy näin. Tässä maailmantilanteessa venäläinen lehdistö repisi siitä isot otsikot

Vierailija
244/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä en taas ymmärrä? Jos kerran on ne menkat vielä jäljellä niin eikö sinne mene se sama tamponi kuin ennenkin vaikka siinä tamponipaketissa ei erikseen lue että transtamponi.

Vierailija
245/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhdistää oikean miehen ja transmiehen mieheyttä?

Vierailija
246/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sanotaan että äänestäkää jaloillanne. Nyt voidaan sanoa että äänestäkää jalkoväleillänne älkääkä ostako mitään vuokkosilta.

Vierailija
247/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan suuri asiakassegmentti kuukautisveikkoset mahtavat olla?

Vierailija
248/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukautissideuutuus Veikkoset :D

Vierailija
249/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin, että ob:n valikoimaan kuuluu muovittomat organic-tamponit. En ole nähnyt näitä kaupassa, mutta etsin jostain ja vaihdan näihin. Hyvästi, Vuokkoset.

Kiitti vinkistä, menee myös minun ostoslistalleni Vuokkosten Cotton-siteiden tilalle. Harmi kun ei ole kotimaista kilpailijaa, johon vaihtaa.

Pahaa tekee vaihtaa pois suomalaisesta, mutta tähän ideologiaan mä en osallistu. Harmi, ettei mun vielä vuosikymmeniä kestävät kuukautiset olleet tarpeeksi kiinnostava asia.

Vierailija
250/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siipiveikkoset, eli siivekkeellinen versio transmiehille, pysyy paremmin paikoillaan boksereissa.

Vierailija
251/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä jumala :D

Vierailija
252/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kuukautiset eivät ole vain naisten asia" 

joo hyvää päivää.

Näin sitä naisia poljetaan.

Vierailija
253/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten, siis oikeiden naisten, kannattaa nyt boikotoida tuotakin firmaa, koskeivät tunne asiakkaitaan.

Vierailija
254/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kuukautisdysforia johdu juuri siitä, että kuukautiset ovat naiserityinen ilmiö?

Vierailija
255/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se biologisten faktojen kieltäminen etenee amerikkalaisen transuskonnon voimalla. Jeee, jeeeeee. Natoa ja ransuja, maailma pelastuu.

Onkohan jo rikos opettaa koulun biologian tunnilla, että tytöillä alkaa murrosiässä kuukautiset? Ilmeisesti biologisilla faktoilla ei ole enää mitään väliä, kun sateenkaarisesti opetetaan että voit olla mitä haluat ja "määritellä" sukupuolesta alkaen kaiken itse..Kuitenkaan sukupuoli ei tarkoita enää biologista kehoa näiden mukaan, mutta sitten kumminkin halutaankin kääntää ne sukupuolten biologiset toiminnot keinotekoisesti väärinpäin.. AAAAAAAAAARRRRGH. 🤯💥

Mikä on logiikka tässä kaikessa. Minä en löydä tästä transideologiasta päätä enkä häntää vaikka kuinka etsin. En sitten millään. Täysin mielenvikaista ja ristiriitaista kaikinpuolin. 

Vierailija
256/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siipiveikkoset, eli siivekkeellinen versio transmiehille, pysyy paremmin paikoillaan boksereissa.

Onko niissä oma lokero vitjamunille?

Vierailija
257/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se biologisten faktojen kieltäminen etenee amerikkalaisen transuskonnon voimalla. Jeee, jeeeeee. Natoa ja ransuja, maailma pelastuu.

Onkohan jo rikos opettaa koulun biologian tunnilla, että tytöillä alkaa murrosiässä kuukautiset? Ilmeisesti biologisilla faktoilla ei ole enää mitään väliä, kun sateenkaarisesti opetetaan että voit olla mitä haluat ja "määritellä" sukupuolesta alkaen kaiken itse..Kuitenkaan sukupuoli ei tarkoita enää biologista kehoa näiden mukaan, mutta sitten kumminkin halutaankin kääntää ne sukupuolten biologiset toiminnot keinotekoisesti väärinpäin.. AAAAAAAAAARRRRGH. 🤯💥

Mikä on logiikka tässä kaikessa. Minä en löydä tästä transideologiasta päätä enkä häntää vaikka kuinka etsin. En sitten millään. Täysin mielenvikaista ja ristiriitaista kaikinpuolin. 

Natolla ei ole mitään tekemistä tämän kanssa joten älä koita ryssiäinen käyttää tätä propagandasi apuna.

Vierailija
258/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisköyhyys, nyt myös miehille 😂

Vierailija
259/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku asia on yhdistänyt naisia kautta historian, se on biologinen naiseus, jonka kautta naisia on kohdeltu, rajoitettu, hyvksikäytetty, piiloteltu, omistettu.

Kuukautiset, raskaus, synnytys, vaihdevuodet.

Mikään muu ei ole naiseutta kuin biologinen naiseus.

Vierailija
260/1123 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän tämä naiseuden häivyttäminen toimii kuukautismajakulttuureissa? Voiko naisten ja tyttöjen sorrosta identifioitua pois? "En mene kuukautismajaan eikä minua voi syrjiä, koska olen ei-nainen ja mulla on miesten menkat!!!"