Tutkimusten mukaan 50+ sporttisella uramiehellä on eniten kysyntää treffisovelluksissa. Mitä ajatuksia herättää sinussa naisena?
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vain harva tuntuu ymmärtävän sen, että miehenä olet 50-vuotiaana suosiosi huipulla vain sen takia, että saman ikäisten naisten on tehtävä yhä enemmän ja enemmän aloitteita myös itse, koska heidän suosio ja haluttavuus on iän myötä kovassa laskussa.
Ei siis johdu siitä, että parikymppiset naiset preferoisivat keski-ikäisiä miehiä, vaan siitä että saadakseen seuraa naisten on vanhemmiten tehtävä enemmän työtä sen eteen myös itse. Parikymppisenä kosijoita heillä riittää vaivaksi asti - viisikymppisenä tilanne on varmasti hyvin erilainen.
Ei sentään noin huonosti mene kaikilla viiskymppisillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain harva tuntuu ymmärtävän sen, että miehenä olet 50-vuotiaana suosiosi huipulla vain sen takia, että saman ikäisten naisten on tehtävä yhä enemmän ja enemmän aloitteita myös itse, koska heidän suosio ja haluttavuus on iän myötä kovassa laskussa.
Ei siis johdu siitä, että parikymppiset naiset preferoisivat keski-ikäisiä miehiä, vaan siitä että saadakseen seuraa naisten on vanhemmiten tehtävä enemmän työtä sen eteen myös itse. Parikymppisenä kosijoita heillä riittää vaivaksi asti - viisikymppisenä tilanne on varmasti hyvin erilainen.
Ei todellakaan. Vieläkin olisi ottajia häiriöksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään ei mene kaikilla niin, mutta on älyllisesti aika epärehellistä väittää etteikö se pitäisi keskimäärin paikkansa kun katsotaan suuria massoja. Kuten esimerkiksi näissä deittipalvelujen tutkimuksissa on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kamalaa kyllä tajuta, että tällä palstalla saattaa olla miehiä, jotka lukevat uutista siten, että nuoret naiset haluavat viisikymppisen miehen. Elämässä on vaikea pärjätä, jos ymmärtämisessä on suuria hankaluuksia.
Se ei ole ihan niin paha jos nielaisee klikkiotsikon sellaisenaan, vaan aika tavallista, elämässä pärjää silti normaaliasioiden hoitamisessa.
Sporttisesta uraohjuksesta on kiinnostuneita kaikenikäiset
Vierailija kirjoitti:
Se vain, että missään ei ole toistaiseksi todettu, että mies on suosionsa huipulla 50-vuotiaana. Jos luit edeltävällä sivulla olleen analyysin tästä tutkimuksesta ja ymmärsit lukemasi.
Ap on näitä puutteessa olevia peräkammaripoikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän voit linkata "tutkimuksesi" viitteen.
Kolmen sekunnin googletus
https://i-d.vice.com/en/article/qvmawq/straight-men-peak-on-dating-apps…
joopa joo, siellä naiseksi tekeytyvät incelit ovat taas käyneet vastailemassa. En usko tätä tulosta hetkeäkään.
Siitä varmastikaan ei ole kyse.
Tutkimusaineistossa eli deittipalvelun käyttäjissä on siis vain ollut paljon miehiä, jotka preferoivat aasiaslaissyntyisiä parikymppisiä tyttöjä ja naisia, jotka preferoivat viisikymppisiä, varakkaita miehiä. Ensinmainitusta varsinkin syntyy vahva mielikuva deittipalvelua käyttävästä henkilöstä
Jo kirjeenvaihtoilmoitusten aikaan oli ilmoituksia, jossa keski-ikäinen tai jopa eläkeikäinen mies etsii 18-30v. naisia tositarkoituksella, mutta eihän se kerro miesten yleisistä preferensseistä yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se vanha tutkimus jenkkideittipalvelusta, missä halutuin oli 50v. (tasan) hyvintoimeentuleva mies. Ei siis sporttinen eikä yli viisikymppinen.
Ollut tämä täällä sata kertaa, mutta nyt oli vähän speksejä muunneltu.
Jenkeissä näin voi ollakin, mutta Suomessa tulotasolla ei ole juurikaan vaikutusta miehen suosioon, ellei nyt sitten ole aivan PA ja työtön.
Joo, koska siinä missä varakkaan jenkkimiehen rouva saa olla kotona ja palkatam live in -nannyn, varakkaan suomimiehen rouva joutuu maksamaan puolet kuluista.
Koska varakas suomimies.on paitsi pihi, ei niin kovin varakas kumminkaan
Vierailija kirjoitti:
"Tiesithän, että kaikki suosituimmat deittipalvelut ovat "jenkkideittipalveluja"? Myös esimerkiksi Suomen suosituin deittipalvelu tinder."
Tiesin, mutta ymmärrätkö sinä mitä se tarkoittaa johtopäätöksen kannalta, ettei tutkimukseen osallistuneiden omia speksejä lainkaan käsitellä?
Deittipalvelun käyttäjät ovat valikoitunut joukko, minkä huomaa tällä palstallakin. On paljon ihmisiä, jotka ovat siellä ikuisuuden löytämättä ketään - kuten vaikkapa ne keski-ikäiset naiset, jotka etsivät ikäistään miestä tai ne keski-ikäiset miehet, jotka laittavat ikätoiveensa alkamaan 18v. naisista ja jotka eivät koskaan löydä ketään.
LIsäksi askarruttaa tuo sporttisuusasia. Tiedätkö sinä mikä siinä on niin vaikea käsittää, että naiset keskimäärin eivät arvosta sporttisuutta? Tässä aloituksessa on luultavasti muistivirhe eli ajatus vääntyy väkisin siihen suuntaan, että naiset haluavat sporttisen miehen, vaikka tut
Muuten samaa mieltä, mutta mistä ihmeestä revit tuon, etteivät naiset arvostaisi sporttisuutta? Ei kukaan tahdo kumppanikseen lihavaa sohvaperunaa jos on varaa valita.
On vai!? Mitäs niitä sovelluksia on ja miten niihin liitytään?
"Muuten samaa mieltä, mutta mistä ihmeestä revit tuon, etteivät naiset arvostaisi sporttisuutta? Ei kukaan tahdo kumppanikseen lihavaa sohvaperunaa jos on varaa valita. "
Katso ketjun otsikko. Tutkimuksessa ei mainittu sporttisuudesta mitään.
Jos lähdetään siitä, että sporttisuudella tarkoitetaan aktiiviurheilijaa, niin ei sellainen yleisesti ottaen mikään naisten yleinen preferenssi ole tutkimuksissa ollut. Lihavan sohvaperunan ja sporttisen miehen välissä ovat ne normaalit, itsestään huolta pitäneet miehet.
Jaan vain oman kokemukseni. Olen käynyt viimeisen vuoden aikana viisillä treffeillä ja kaikilla naisen aloitteesta. Nämä ovat olleet HUOMATTAVASTI minua nuorempia, 30-35 vuotiaita viehkeitä neitoja, joita jostakin syystä kiinnostaa tälläisen 60 vuotta täyttäneen seura. Ehkä siinä on sitten jotakin muutakin kuin se pelkkä ikäero, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tietenkin katsella ikäisiäni naisia, mutta huomaan vaan että aika moni nainen on harppu siinä 50 jälkeen varsinkin jos on sidukka ja fazerin sininen maistunut.
Sama pätee myös miehiin, ja siksi ne harvat hyvin säilyneet yksilöt on haluttuja. Harvempi nainen kuitenkaan haluaa kovin paljon itseään nuorempaa miestä, se taitaa olla ero naisilla ja miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Jaan vain oman kokemukseni. Olen käynyt viimeisen vuoden aikana viisillä treffeillä ja kaikilla naisen aloitteesta. Nämä ovat olleet HUOMATTAVASTI minua nuorempia, 30-35 vuotiaita viehkeitä neitoja, joita jostakin syystä kiinnostaa tälläisen 60 vuotta täyttäneen seura. Ehkä siinä on sitten jotakin muutakin kuin se pelkkä ikäero, en tiedä.
Hyi saakeli, en kyllä tiedä yhtäkään kolmekymppistä naista joka haluaisi isänsä ikäisen papparaisen. Taisi olla päiväuni tämä juttu. T. Kolmekymppinen nainen jolla on lukuisia samanikäisiä kavereita.
Ei yhtään mitään. En ole koskaan ollut tinderissä, eikä tulisi mieleen mennäkään.
Aivan helvetin sama se tollojen seksiriippuvaisten ja huijarien porukka joka semmosessa paska-appsissa pyörii. Yksikään järjellinen ihminen siellä pyöri, se nyt on ihan selvä.
Onko nämä taas jotain amerikkalaisia tutkimuksia.
Suomessa naiset eivät tarvitse elättäjää ja siksi etsivät mieluiten oman ikäistä kumppania.
Amerikassa raha on tärkeämpää ja osa naisista pitää vakavaraisuutta kumppanin tärkeimpänä ominaisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kaikille ei riitä uramiehiä vaan täytyy tyytyä muuhun.
Olisko linkkiä tähän tutkimukseen
Ja vaikka 50-vuotias mies onkin oman elämänsä näkökulmasta suosionsa huipulla, niin se ei silti ole mitään verrattuna siihen huomion määrään mitä naiset saavat nuorempana osakseen.