Tutkimusten mukaan 50+ sporttisella uramiehellä on eniten kysyntää treffisovelluksissa. Mitä ajatuksia herättää sinussa naisena?
Kommentit (149)
Voiskohan johtua siitä, että tossa vaiheessa naisia kai alkaa ikäluokassa olla selkeästi miehiä enemmän hengissä?
Vierailija kirjoitti:
No ei muuta kuin että aika heikosti on mennyt, jos tuohon ikään pitää naista tinderistä hakea.
Niin.
Entä tuon ikäinen nainen Tinderissä? Voimaantunut vai luuseri?
Ei mitään. En treffaile pappoja.
Vierailija kirjoitti:
Voisin tietenkin katsella ikäisiäni naisia, mutta huomaan vaan että aika moni nainen on harppu siinä 50 jälkeen varsinkin jos on sidukka ja fazerin sininen maistunut.
Yhtä moni mies on. Ja teissä miehissä on enemmän , itseasiassa 3/4, niitä joille kalja ja kebab ovat maistuneet.
Sellaisia ajatuksia että mistä ne tutkimukset löytyy?
Tällaisella 50-vuotiaalla sporttisella uranaisella on hyvin kysyntää ihan oikeassakin elämässä. Ei olisi deittisovelluksille tarvetta, jos pitäisi löytää seuraa.
Blaah pitikö tuollaisen ääliönkin päästä raapustamaan terveisensä tänne
Kyllä mulle 50+ ikäinen mies kelpaisi, mutta ei tarvitse olla sporttinen. Ei kuitenkaan reilusti ylipainoinen, vähän voi olla mahaa. Sellainen ihan tavallinen mies. Ei tarvitse olla mikään uraohjus vaan ihan tavallinen duunari käy.
Nainen 44
Jassoo. Tutkimustulis kertoi että voimamiehillä on eniten vientiä.
Niissä sovelluksista taitaa olla paljon itseäni vanhempia naisia.
N33
Vierailija kirjoitti:
En treffaile treffailijoita. Liian käytettyä kamaa.
Hieno homma. Itse en ole deittisovelluksissa lainkaan kun en kaipaa seuraa ja jos kaipaisin niin sitä löytyisi livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En treffaile treffailijoita. Liian käytettyä kamaa.
Treffailijoita? Mistä kamasta sä puhut?
Jaha. Itsestä tuntuu että jo tässä iässä alkaa olla seuran (etenkin lapsettoman) löytäminen vaikeaa. Parhaat vuoteni oli 18-25
M27
Ei kyllä herätä mitään ajatuksia, yleensä skippaan vaan noin vanhat.
No ei kiinnosta. Kiva noille harvoille, jotka kuvausta vastaavat, että seuraa löytyy. Itse en tapaile noin vanhoja, joten ei liikuta minun elämää mitenkään. N38
"Tutkimusten". Eikä missään ole edes niitä "tutkimuksia" linkattu. Ja tyhmät uskovat taas tähänkin propagandaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KOhta tämäkin poistuu. AV:n Mammat ja modet ei tykkää jos suomalainen heteromies saa huomiota nuorilta naisilta. Vastakin poistui tämä ketju, missä 46 v mies oli alkamassa suhteeseen 23 v. naisen kanssa.
Tyttäreni on tuon ikäinen. Kyllä tuon ikäinen äijä saisi selkäänsä, jos kehtaisi lähestyä tytärtä.
Miksi?
No ei muuta kuin että aika heikosti on mennyt, jos tuohon ikään pitää naista tinderistä hakea.
Niin.