Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaluokkalainen uskoo vielä joulupukkiin

Vierailija
15.11.2023 |

Miten teillä? Mietin että joko pitäisi kertoa totuus. Alkaa nyt jo hypettämään tontuista, pukista ja lahjoista..

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tokaluokkalainen uskoo ja hyvä niin. Isot sisarukset eivät ole kertoneet. Tilasimme pukin aatoksi

Vierailija
2/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro! Tekee lapsen kehitykselle hyvää ymmärtää asia jossain vaiheessa itse. Ja kun sen ymmärtää niin jotkut lapset haluaa vielä leikkiä uskovansa. 

Joten älä vie lapsen joulusatua siltä, anna leikkiä niin kauan kun tahtoo ja oivaltaa asian itse. 

Ja nykypäivänä suurinosa eka luokkalaisista uskoo vielä. Mun lasten kaverit vielä tokallakin usko suurinosa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsen olla lapsi.

Vierailija
4/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kertoa totuus? Sillä on kymmeniä vuosia aikaa olla uskomatta joten antaa lapsen olla lapsi.

Vierailija
5/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol! Vähänx noldee!

Vierailija
6/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte uskoin vielä 6 luokalla. Ja tämä o tosi.

Vierailija
7/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, jotenkin suloisen haikeaa seurata toisen uskoa ja tietää että kohta taika raukeaa. 

Ap

Vierailija
8/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukkihan on olemassa. Se on totuus.  Olen itse nähnyt joulupukin monta kertaa.  Olen 39-vuotias mies.

Vierailija
9/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne koulukaverit hänelle totuuden paljastaa.

Vierailija
10/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmille rangaistus.

Vierailija
11/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa lapsen olla lapsenmielinen niin kauan kuin joulumieltä riittää.

Vierailija
12/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
13/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan uskotellut lapsille, että joulupukki olisi olemassa. Mullekaan ei ole lapsena uskoteltu. Nuorempi lapsistani (nyt 9) on kova keksimään tarinoita, ja kyllä hän keksii niitä joulupukista ja tontuistakin keksii. 

Vierailija
14/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on aika kertoa jo. Noloja tilanteita tulossa koulukavereiden kanssa muuten.

Vierailija
15/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meilläkin. Pakko oli alkaa vihjailemaan ettei sitä pukkia nyt oikeasti taida olla olemassa. Tyttö suuttui kun tajusi että pukki ei ole olemassa. Reppana.

Vierailija
16/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meilläkin. Pakko oli alkaa vihjailemaan ettei sitä pukkia nyt oikeasti taida olla olemassa. Tyttö suuttui kun tajusi että pukki ei ole olemassa. Reppana.

En ymmärrä, miksi lapsille pitää uskotella, että joulupukki on olemassa. 

Vierailija
17/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi lapsille pitää uskotella, että joulupukki on olemassa. 

Tämä.

Vierailija
18/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki on olemassa. Kyllähän se siellä Joulupukin Pajakylässä, Napapiirillä istuu. Siellä voi käydä vierailulla, jos haluaa. Se sepitetty tarina lahjoista ja joulupukin toiminnasta on huuhaata. Näissä kahdessa asiassa on selvä ristiriita. Sen voisi selittää lapsille kunnolla.

https://santaclausvillage.info/fi/

Vierailija
19/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille jotka tykkää huiputtaa lapsiaan: Huijaatteko myös että hänen untaan vartioi yöllä päivystävä Batman joka pitää pahikset ja möröt kurissa? 

Vierailija
20/58 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, kuinka pettyneenä erään ystäväperheen kuopus sanoi mummolleen oletko SINÄKIN valehdellut mulle koko ajan, kun taika lopulta  alaluokilla paljastettiin. Näki, että koville otti kun koko lähipiiri huijasi ja vielä niin vanhaksi. Osasi jo ajatella, että missä kaikessa muussa hänelle valehdellaan päin silmiä, luottamus oli aika kovilla. Kyllä kouluunmenijälle pitää viimeistään jo kertoa. Mielellään ei huijata ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan