Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupalta vähän ylireagointia jos suljetaan osasto kun muniaan räplättyään näpelöi irtokarkkeja.

Vierailija
15.11.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009991662.html

Vitsinähän tuo vaan ja ajstelkas kuinka hauskaa kun lapset niitä mällisiä karkkeja syö.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että on kosketellut viehettään automaattisesti, jos vain sanoi niin vitsillä. Kai pesee välillä käsiä? Vai miten..? Silti kaupan oli kai pakko vaihtaa ja puhdistaa. Nauratti kyllä vaikka vakava asia, eikä voi suositella todellakaan.

Et taida tuntea tuota kaveria, hän on pessyt kätensä ehkä toissa vuonna viimeksi. Naamasta näkee ja naiset kuolaa tuollaisen perään.

No ei kyllä kuolaa. Ehkä joku herran hengenheimolainen, joka ei loista älyllä. 

Vierailija
42/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut parempi että hän olisi kussut kasvis- ja hedelmälaarien päälle?

Niin, sama koskee vieläkin paremmin myös hedelmiä ja vihanneksia!

Itse teen ostokseni aina siinä kaupassa, jossa on köyhin kulttuuri, vaikka sitten joutuisin ajamaan kauemmaksikin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa ja aikuinen ihminen. 

Taas kerran, mitäpä ei teksi somenäkyvyyden ja tilausten eteen Helppoa rahaa, kun katsojia on. Toivottavasti poliisi puuttuu asiaan eli kauppa tehnyt ilmoituksen tai kohta saadaan lukea yhtä sun toist kun raha siintään silmissä kun subscraipperien määrä lisääntyy.. Milloin jokunkaivaa nenää ja toinen percettä

Vierailija
44/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pottukoira vaikutti joskus ihan asiaukolta kalastusjuttuineen, mutta täys pellehän tää koko äijä on

Vierailija
45/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkeista sairastuu enemmän, en ostais. Kaikkien hiet ja hajut imeytyy niihin. 

Vierailija
46/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pottukoira vaikutti joskus ihan asiaukolta kalastusjuttuineen, mutta täys pellehän tää koko äijä on

Täähän on ihan Tampereen Teron touhua nyt.

Vierailija
47/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään irtokarkkeja enkä mitään muutakaan johonka joku aikuinen tai kakara on voinut käsiään tuupata. Koska on yhä enemmän sellaisia vanhempia jotka eivät välitä mitään mitä niiden lapset tekevät. Antaa ihan tahallaan lapsen työntää likaiset kädet ihan minne tahansa. Ei kukaan kauppias pysty tämmöistä valvomaan ainakaan isoissa kaupoissa.

Ei kiinnosta syödä mitään jota on voitu räkäsillä ja paskaisilla käsillä sörkkiä. Joittekien hygieeniaa ihmettelen kun ne paljain käsin syövät pussista jotain ja sitten tarjoovat sitä pussia muille ja sitä vielä enemmän ihmettelen kuinka jotkut ottavat sieltä suuhunsa. En koskaan syö kotikokkien tekeleitäkään kun en tiedä sen keittiön siisteyttä. Kerran yksi työ ystävä kutsui pulla kahville ja kun näin keittiön niin ei tehnyt mieli sitä pullaa ja piti keksiä vatsavaivoja niin ettei pysty syömään ja juomaan mitään.

Ostan vain pakattuja ja hygieenisiä tuotteita paitsi tiskiltä jonnekka kukaan ei pääse sorkkimaan.

Oli kamala virhe kauppiailta poistaa käsidesi sillä se pitäisi olla kauppojen vakiovaruste ihan vakio käytössä.

Vierailija
48/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kylähulluja oli harvassa, osattiin käyttäytyä, ja tämmöiset erikoisihmiset kierrettiin kaukaa. Nyt on huomiohuoria some täynnä, kaikki haluaa olla kylähulluja ja käytöstavat ovat vain epätrendikästä "konservatismia".

Vierailija
49/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku juuri ollut julkisuudessa, kun oli kiireessä ottanut käsin paistopisteeltä jonkun pullan? Jäi vartijalle kiinni, vaikka myönsi näin tapahtuneen ja oli valmis maksamaan hela hoidon.

Otatko sinäkin kiireessä käsin paistopisteestä pullan, kun ei tunnu sinusta mitenkään ihmeelliseltä toiminnalta. 

Olen eri mutta mieti ny itsekkin.

Siis se paistopisteen atuna/pihti lienee koko sen kaupan käpälöidyin esine. En ikuna koske siihen. 

Maksupääte on se kaupan käpålöidyin esine.

Vierailija
50/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu porukka olevan hirveän huolissaan irtokarkeista, paistopistetuotteista ja maitotölkeistä. Kylmäterminaalin toimintaa nähneenä voin kertoa, että samoilla hanskoilla siirretään kuormalavoja, käsitellään ties missä pyörineitä rullakoita, nostellaan styroksisia kalalaatikoita (saattaa vuotaa tai tulvia yli, joten hanskoissa voi olla ujo kalanhaju) ja käsitellään juomapakkauksia. Kauppoihin menee puolen litran vissy/limsapulloja 24 kpl alustoilla, ei mitään muoveja ympärillä, hanskoilla vaan alustasta kiinni ja jos päällekkäin pinotaan, koskee siinä väkisinkin alemman alustan pullojen korkkeihin ja kaulan yläosaan. Ja sitten asiakas ostaa juoman, avaa korkin ja laittaa juoman suulleen.

Mitä sitten, eihän ne hanskat siellä juomassa ole uineet, tai edes korkin alla. 

Vierailija
51/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämmösistä pälliaivoista pitää tehdä juttuja, nyt sata yhtä torveloa tekee saman perässä ja tyhmyys senkun lisääntyy.

Tollasille huomiohoroille ei saisi antaa huomiota ollenkaan, ei ne hallitse itseään, teot muuttuvat aina vain sairaammiksi huomion toivossa.

Toikin varmaan iältään jo aikuinen ihminen, mutta aikuiseksi ei olla vielä kasvettu, koska nykyään voi pysyä ikiteininä anhaksi asti, antaa muitten kantaa vastuu. 

Vierailija
52/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös joku juuri ollut julkisuudessa, kun oli kiireessä ottanut käsin paistopisteeltä jonkun pullan? Jäi vartijalle kiinni, vaikka myönsi näin tapahtuneen ja oli valmis maksamaan hela hoidon.

Otatko sinäkin kiireessä käsin paistopisteestä pullan, kun ei tunnu sinusta mitenkään ihmeelliseltä toiminnalta. 

Siis se paistopisteen atuna/pihti lienee koko sen kaupan käpälöidyin esine. En ikuna koske siihen. 

Joo mutta minä en syö niillä sormilla kun olen käpälöinyt maksupäätettä. Minulla on yleensä hanskat käsissä maksupäätteellä ja bussissa aina kesälläkin jos kestää pitää eikä ole ihan kamala helle enkä välitä jos joku katsoo pitkään. Jos ei pysty pitämään hanskoja niin minulla on desinfio pyyhkeitä taskussa joilla pyyhin kädet heti kun astun bussista pois. Kotiin päästyä pestään ensimmäisenä kädet ihan kunnolla ja kahteen kertaan.

Ajattele kuinka ne bussin tangot mistä kiinni pidellään, kuinka saastaisia ne ovat. Sama kuin maksupäätteet. Vessan pöntön reunuksetkin voivat olla hygieenisempiä. Minä yleensä yleisessä vessassa jätän housujen reunukset laskematta niin alas että osa housuista jää pöntön reunukselle suojaksi. Tekeekö kukaan muu samaa. Sitten kotiin päästyä ne housut menevät pesuun.

Bussissa olen nähnyt ihan kaikkea kun joku kaivelee hampaiden välejäkin ja hieroo silmiään tai naamaansa ihan paljain käsin eikä ne ole olleet suomalaisia vaan huivi päisiä. Joillain on ihan eri hygieeniataso kun suomalaisilla.

Vierailija
53/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut parempi että hän olisi kussut kasvis- ja hedelmälaarien päälle?

Niin, sama koskee vieläkin paremmin myös hedelmiä ja vihanneksia!

Itse teen ostokseni aina siinä kaupassa, jossa on köyhin kulttuuri, vaikka sitten joutuisin ajamaan kauemmaksikin!

Sama täällä! Iljettää katsoakin, kuinka Afrikan kädelliset valikoivat banaaneja käpälöiden jokaista erikseen ja kopittelevat omenilla kikattaen ja kälättäen mumbojumboksi.

Nyt on YKSI suomalainen ääliö käyttäytynyt samoin ja siitä on nostettu tällainen bardak!

Ajan myös aina kauemmaksi metroradan varrelta - ihan hygieniasyistä. 

Vierailija
54/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osta mitään irtokarkkeja enkä mitään muutakaan johonka joku aikuinen tai kakara on voinut käsiään tuupata. Koska on yhä enemmän sellaisia vanhempia jotka eivät välitä mitään mitä niiden lapset tekevät. Antaa ihan tahallaan lapsen työntää likaiset kädet ihan minne tahansa. Ei kukaan kauppias pysty tämmöistä valvomaan ainakaan isoissa kaupoissa.

Ei kiinnosta syödä mitään jota on voitu räkäsillä ja paskaisilla käsillä sörkkiä. Joittekien hygieeniaa ihmettelen kun ne paljain käsin syövät pussista jotain ja sitten tarjoovat sitä pussia muille ja sitä vielä enemmän ihmettelen kuinka jotkut ottavat sieltä suuhunsa. En koskaan syö kotikokkien tekeleitäkään kun en tiedä sen keittiön siisteyttä. Kerran yksi työ ystävä kutsui pulla kahville ja kun näin keittiön niin ei tehnyt mieli sitä pullaa ja piti keksiä vatsavaivoja niin ettei pysty syömään ja juomaan mitään.

Ostan vain p

Maistuisivatko irtokarkit paremmilta, jos niissä olisi vielä käsidesiäkin?

Vierailija
55/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä lähimaksua!

Vierailija
56/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kylähulluja oli harvassa, osattiin käyttäytyä, ja tämmöiset erikoisihmiset kierrettiin kaukaa. Nyt on huomiohuoria some täynnä, kaikki haluaa olla kylähulluja ja käytöstavat ovat vain epätrendikästä "konservatismia".

Nykyään villi-ihmisiä tuodaan maahamme oikein tarkoituksella ja Orpo pirukin on julkisesti sanonut haluavansa niitä Suomeen lisää 44000 JOKA VUOSI elätettäväksi suomalaiselta veronmaksajalta riistetyillä veroeuroilla!

Tällä menolla alkaa omakin väki jo näköjään taantua!

Vierailija
57/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen persu.

Vierailija
58/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta minä en syö niillä sormilla kun olen käpälöinyt maksupäätettä. Minulla on yleensä hanskat käsissä maksupää

Olet kyllä hysteerinen pöpökammoinen. Kyllä mäkin kädet pesen kun kaupasta kotiin tulen, mutta kerta riittää. Hanskoja en todellakaan käytä kauppareissulla tms. Saan ihan tarpeeksi käyttää hanskoja töissä.

Vierailija
59/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon mieslapsi :DDD

Vierailija
60/66 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kehitysvammainen, miksi se kulkee ilman avustajaa. Ei selvästikään normaali elämä ota sujuakseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi