Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mahdollinen hylätty työharjoittelusta

Vierailija
15.11.2023 |

Elikkäs olen kohta saanut työharjoitteluni tehtyä noin 3 viikkoo enää, mutta ongelmana on, että minulla ei ole ollut paljoa oman alan tehtäviä. Pääsääntöisesti teen muita hommia ja välillä saattaa tulla oman alan hommii. Tässä sitten jännitän voiko opettaja antaa hylätyn harjoittelusta tämän takia. Omasta mielestä olen oppinut omaa alaa jonkin verran kumminkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa olisi ollut hyvä ottaa harjoittelusta vastaavan ohjaajan kanssa keskustelu, sekä oppilaitoksen että harjoittelufirman kanssa jos oikeasti pelkäät, ettei harjoittelu täytä alan vaatimuksia sisällöllisesti. Se on ohjaajan ja vastuuhenkilön tehtävä järjestää sinulle oppimista tukeva harjoittelu. 

Mutta noin muuten vaikea uskoa, että harjoittelua voitaisiin tuolla perusteella hylätä jos olet kuitenkin hoitanut harjoittelun omalta osaltasi asiallisesti. 

Vierailija
2/2 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjaajani on kyllä yrittänyt antaa minulle alani töitä, mutta niitäkään ei ole ollut paljoa, että voin kyllä sanoa että hän yrittänyt. Ainoo mikä häiritsee on toi koulun mielipide tästä. Opettajalle on näköjään jotain kerrottava/kysyttävä. Kiitos.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla