Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen pikkareiden etumuksessa (sisäpuolella) on aina jotain valkoista "tahnaa"?

Vierailija
15.11.2023 |

Joo mä tiedän miten pervolta kuulostan.😅  Ja joo tiedän mikä on touhutippa jne, mutta vaikka ei olisi mitään touhunnutkaan niin aina pikkareiden etumuksessa sisäpuolella on valkoista tahraa. Huomion oon pyykätessäni tehnyt ja ajatellut että mitä sieltä oikein erittyy? Kerran hän tuli kauhean pissahädän kanssa kotiin ja siitä kohta meni saunaan. Tästä hetken päästä pesin pyykkiä ja hänen jalassaan olleissa pikkareissa oli sellainen tuore limainen (?) läikkä. Siis jos on kova pissahätä miehellä niin voikohan silloin **ppelistä erittyä jotain? Mä kysyn teiltä kokemuksia ennen kuin alan häntä nolaamaan. 🙈😅🍆 Kyseessä ei ole enää mikään nuori kolli, vaan 55+ mies. Eturauhashommiako?! 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnaa tippunut

Vierailija
2/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiimatippahan se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vieraissa.

Vierailija
4/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammastahnaa tippunut

Sisäpuolelle? 

Vierailija
5/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy vieraissa.

Muutako vaihtoehtoa ei ole kuin kiimatippa tai vieraissa käyminen? Miehet? Varsinkin iäkkäämmäät, onko kokemusta? Jos olisi jotain muitakin vaihtoehtoja olemassa....en viitsisi häntä alkaa hiillostamaan ainakaan heti tämmöisellä. Lievät kyttäämisvibat tulis mulle ainakin. 

Ap

Vierailija
6/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run kkamisen jälkeen jää virtsaputkeen vähän tavaraa joka valuu sieltä sitten pois.

Vierailija
7/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tutki suhteeni  alushousuja tai kaappeja,puhelinta. Joten en osaa vastaa yhtään mitään.

Vierailija
8/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt tyhjentämässä pallit naapurin rouvaan ja sitten vielä valuu vähän spermaa alushousuihin. Vanhempia miehiä usein pissattaa panon jälkeen.

Vierailija
9/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tutki suhteeni  alushousuja tai kaappeja,puhelinta. Joten en osaa vastaa yhtään mitään.

Kysyinkin niiltä jotka tietää.... 

Ap

Vierailija
10/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta kiinnitin huomiota samaan että muutoin puhtaat pitkät mustat kalsarit mutta sisäpuolella sepaluksen kohdalla valkoinen läikkä joka ei lähde pois vaikken koskaan housuihini tule.

Vierailija
11/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynyt tyhjentämässä pallit naapurin rouvaan ja sitten vielä valuu vähän spermaa alushousuihin. Vanhempia miehiä usein pissattaa panon jälkeen.

Olisko oikeesti näin? Teillä ei näköjään ole muuta vastausta antaa kuin vieraissa käyminen ja *unkkaus. Ei sieltä sitten varmaan muuten mitään erity...? Mä mietin että ehkä kova pissahätä ja pidättely saavat jotain joillain sieltä puristumaan, varsinkin ikämiehillä, mutta ilmeisesti näin ei ole. 

Ap

Vierailija
12/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Sattumalta kiinnitin huomiota samaan että muutoin puhtaat pitkät mustat kalsarit mutta sisäpuolella sepaluksen kohdalla valkoinen läikkä joka ei lähde pois vaikken koskaan housuihini tule.

Okei, kiitos tästä. Eli sieltä saattaa jotain tulla omia aikojaankin. Mä tuumin että kysyn täältä kokemuksia ennen kuin hyökkään miehen kimppuun että "Kuules kun oon tässä huomannut että....selitä!" 

Vierailija
13/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättäisköhän se "pettämishousunsa" sun pyykättäväksi? Tuskin! 

Vierailija
14/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kassit ihan täynnä niin kyllä sitä tavaraa sieltä pyrkii ulos, ihan pissaamisen jälkeenkin huomaa sellaista limaisuutta mikä on kyllä äkkiä housuissa. Vaikka kuinka huuhtelis niin joku tippa voi sieltä valua jälkeenpäin.

Vierailija
15/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käyttää pikkareita niin sopisi toivoa että ne ovat edes sinun.

Vierailija
16/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti, todennäköisesti tippuri kun erittyy töhnää.

Vierailija
17/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hyvät vastaukset täällä. Minulla ainakin päivän aikana useinkin erittyy niitä touhutippoja jos oikein paljon panettaa ja mietin vaikka seksiä. Siis todella herkästi alkaa valumaan, mutta olenkin vasta 40v pojankoltiainen. 

mutta ajatus miehellä pikkarit😄. 

Vierailija
18/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipasta jää itselläni sellainen enemmän kiiltävä harmaa tahra kalsareihin. Saattaa tulla tuota vaikka vain sopivia keskusteluja täällä lukiessa. Jos olen vetänyt käteen ja sen jälkeen pyyhkinyt tai vaikka pikaisesti pessytkin peniksen, sieltä kyllä putkesta joka kerta valuu vielä melko valkoiseksi jäävä enemmän mattamainen tahra mustiin kalsareihin. Varsinkin, jos seisokki ei ole kunnolla laskenut ennen pyyhkimistä tai pesua.

M51

Vierailija
19/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pervo! Varaa aika vastaamoon. HETI!

Vierailija
20/43 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies runkkaa ja ruiskuttaa lastit jonnekin niin ei siinä vielä ole kaikki.

Heti kun vetää kalsarit jalkaan niin kalusta valuu vielä virtsaputkeen jäänyttä spermaa.

Käymällä kusella ne saa huuhdeltua pois mutta sinähän huomasit tipat housuissa juuri siinä tilanteessa että miehellä oli hirveä kiire pissalle.

Se oli juuri ruiskuttanut spermat ja joutunut kiskaisemaan heti pikkarit (kenen?) jalkaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan