Miksi miehen pikkareiden etumuksessa (sisäpuolella) on aina jotain valkoista "tahnaa"?
Joo mä tiedän miten pervolta kuulostan.😅 Ja joo tiedän mikä on touhutippa jne, mutta vaikka ei olisi mitään touhunnutkaan niin aina pikkareiden etumuksessa sisäpuolella on valkoista tahraa. Huomion oon pyykätessäni tehnyt ja ajatellut että mitä sieltä oikein erittyy? Kerran hän tuli kauhean pissahädän kanssa kotiin ja siitä kohta meni saunaan. Tästä hetken päästä pesin pyykkiä ja hänen jalassaan olleissa pikkareissa oli sellainen tuore limainen (?) läikkä. Siis jos on kova pissahätä miehellä niin voikohan silloin **ppelistä erittyä jotain? Mä kysyn teiltä kokemuksia ennen kuin alan häntä nolaamaan. 🙈😅🍆 Kyseessä ei ole enää mikään nuori kolli, vaan 55+ mies. Eturauhashommiako?!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Hahahah! Nyt mä vasta huomasin tuon hitsin pikkarijutun, korjaan: alkkarit/bokserit. 😂 Ja kiitän niitä joilta olen saanut asiallisia kommentteja. Mutta hei miten hemmetissä sillä oli jääkiekkopelistä tullessaankin alkkaritahra? Ja oikeesti oli siellä pelissä kun kuskasin sinne että saa ottaa muutaman oluen! Tuskin siellä nyt mitään eroottisia ajatteli. Pissahätä vaan oli jälleen kova, hyvä ettei autoon jo juomiaan oluita päästänyt. Jos sillä on joku eturauhasasia...
Ap 🏻
Vierailija kirjoitti:
Pervo! Varaa aika vastaamoon. HETI!
Joo mä tiedän että oon pikkasen pervo, mutta enköhän mä pärjää. 😁
Ap
Laukeamisen jälkeen tai kiihottumisen aikana voi tulla tuota. Sen tarkemmin ei voi kysymättä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Laukeamisen jälkeen tai kiihottumisen aikana voi tulla tuota. Sen tarkemmin ei voi kysymättä tietää.
Täytyy sitten varmaan kysyä.
Ap
Miehen muna on aina valmis, sen takia sieltä tihkuu limaa joka on vain merkki siitä, että mies pystyy ja on kunnossa!!! Siis ei mitään poikkeavaa! Vanhemmiten limantulo voi lisääntyä, kun miestenvaivat lisääntyvät!! Esim. Eturauhanen tulehtuu ja erittää limaa, mikä on mahdollista jo hyvinkin nuorena! Tippuri erittää ja ihan kunnolla, mutta sitä ei jaksa montaa päivää kyllä katsella kun on kipujen vuoksi mentävä hoitoon!! Eli sanonpahan vaan tällä kokemuksella, että miehesi on hyvinkin normaali!!
Vierailija kirjoitti:
Miehen muna on aina valmis, sen takia sieltä tihkuu limaa joka on vain merkki siitä, että mies pystyy ja on kunnossa!!! Siis ei mitään poikkeavaa! Vanhemmiten limantulo voi lisääntyä, kun miestenvaivat lisääntyvät!! Esim. Eturauhanen tulehtuu ja erittää limaa, mikä on mahdollista jo hyvinkin nuorena! Tippuri erittää ja ihan kunnolla, mutta sitä ei jaksa montaa päivää kyllä katsella kun on kipujen vuoksi mentävä hoitoon!! Eli sanonpahan vaan tällä kokemuksella, että miehesi on hyvinkin normaali!!
Okei! Kiitos sulle. Ikään tuumin liittyvän (kauhea pissahätäkin tosiaan koko ajan), tippuria nyt ei todellakaan ole.
Ap
Se kiimalima on ihan kirkasta eturauhasen eritettä ja se kyllä kuivuu valkoiseksi "harsoksi" tummien alushousujen sisäpintaan mutta märkänä se ei ole valkoista.
Vain sperma on valkoista tai jopa kellertävää ja sitä valuu vähän vielä siemensyöksyn jälkeenkin jos vetää heti pikkarit jalkaan.
Miehet eivät käytä pikkareita elleivät transuile.
Vierailija kirjoitti:
Se kiimalima on ihan kirkasta eturauhasen eritettä ja se kyllä kuivuu valkoiseksi "harsoksi" tummien alushousujen sisäpintaan mutta märkänä se ei ole valkoista.
Vain sperma on valkoista tai jopa kellertävää ja sitä valuu vähän vielä siemensyöksyn jälkeenkin jos vetää heti pikkarit jalkaan.
Eli jollain tapaa liittyy myös eturauhasen toimintaan. Joo. Kyllähän mä 55+ miehen puolisona kiimaliman tiedän ja oonkin ihmetelly että miten sitä on voinut lätkämatsin aikanakin tulla. Siksi oonkin vähän äimänä ja tulin tänne kyselemään. 😜 Ennen kuin hätyytän miestäni "tyhmillä" kysymyksillä hänen alkkareistaan (no nyt tuli oikein!).
Ap
Kyllähän naisillakin on alkkarit töhnässä vaikka ei kuukautiset tai olisi just paneskellut. On niitä muitakin vuotoja kuin veri ja sperma.
Vierailija kirjoitti:
Enpä tutki suhteeni alushousuja tai kaappeja,puhelinta. Joten en osaa vastaa yhtään mitään.
en minäkään,en suhteessa ollessani tutkinut miehen vaatteita pyykkikoneeseen heittäessä :) ei tullu mieleenkään ...pyykkikorista vaan lajitellut pyykit suoraan koneeseen
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän naisillakin on alkkarit töhnässä vaikka ei kuukautiset tai olisi just paneskellut. On niitä muitakin vuotoja kuin veri ja sperma.
No niin onkin, mutta sehän on mulle päivänselvää koska olen nainen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä tutki suhteeni alushousuja tai kaappeja,puhelinta. Joten en osaa vastaa yhtään mitään.
en minäkään,en suhteessa ollessani tutkinut miehen vaatteita pyykkikoneeseen heittäessä :) ei tullu mieleenkään ...pyykkikorista vaan lajitellut pyykit suoraan koneeseen
En minäkään aiemmin, mutta kerran vahingossa huomioin tämmöisen ja siitä se ajatus sitten lähti...
Ap
Liekko valkovuotoa toimiston tytöillä.
Miksi toisilla miehillä on boxerien etupuolella sisällä ruskeata tahmaa?
Eipä sitä tarvi paljon kiihottua ihan vaikkapa oman naisen ajattelusta tai vähän edgettää niin jo on boksereissa kiimaliimaa. Ei siis tartte edes loppuun asti runkata.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä tarvi paljon kiihottua ihan vaikkapa oman naisen ajattelusta tai vähän edgettää niin jo on boksereissa kiimaliimaa. Ei siis tartte edes loppuun asti runkata.
Voiko sitä käyttää paperiliimana?
Vierailija kirjoitti:
Jos on kassit ihan täynnä niin kyllä sitä tavaraa sieltä pyrkii ulos, ihan pissaamisen jälkeenkin huomaa sellaista limaisuutta mikä on kyllä äkkiä housuissa. Vaikka kuinka huuhtelis niin joku tippa voi sieltä valua jälkeenpäin.
Vielä tuonikäisellä miehellä jos siemennestevarastot ovat täynnä niin kyllä sieltä voi tulla pissatessakin muutakin kuin pissaa ja sitä voi "puristuspaineistaa" pissatessa tulemaan vähän ihan tietoisesti tahdonvoimallakin ja koska se ei ole niin juoksevaa kuin pissa niin sitä sitten voi valua vähän vielä pissimisen jälkeenkin. (Eikä tuollainen vaadi mitään erektoitumista, varastot ovat vaan täyttymässä, täyttyneet. Niitä aineksia kun tuossakin iässä vielä kehittyy jatkuvasti.)
Tosin ei se ainakaan aluksi eikä myöhemminkään ainakaan kirkkaanvalkoista ole, vaikka voi ajan myötä kuivuessaan vaaletakin, väriin saattaisi vaikuttaa myös kankaan materaali.
Siitä en osaa sanoa mitään olisiko mahdollista jokin tautijuttu.
Hahahah! Nyt mä vasta huomasin tuon hitsin pikkarijutun, korjaan: alkkarit/bokserit. 😂 Ja kiitän niitä joilta olen saanut asiallisia kommentteja. Mutta hei miten hemmetissä sillä oli jääkiekkopelistä tullessaankin alkkaritahra? Ja oikeesti oli siellä pelissä kun kuskasin sinne että saa ottaa muutaman oluen! Tuskin siellä nyt mitään eroottisia ajatteli. Pissahätä vaan oli jälleen kova, hyvä ettei autoon jo juomiaan oluita päästänyt. Jos sillä on joku eturauhasasia...