Mitä et mieluusti näe miehesi/naisesi yllä?
Minä en pidä kuviollisista, "humoristisista" tai räikeänvärisistä kalsareista. Sellaiset pitkät rumat ukkomaiset anttila-kalsarit ovat myös kauheita.
Punainen pikkutakki on myös poikkeuksetta tragikoominen.
Entä te?
Kommentit (22)
Likaiset ja rikkinäiset vaatteet, niille toivon tapahtuvan jotain.
Anteeksi nyt vaan, mutta minusta kaikki seksikkääksi tarkoitetut hepeneetsun muut "asusteet" sekä miehille että naisille on lähinnä noloja. Sori, omat halut lopahtaa huvittuneisuuden ja myötähäpeän vuoksi riippumatta sitä, onko ne härpäkkeet puolisolla vai itsellä päällä.
Nahkahousuja miehellä. Anteeks nyt vaan, mut se ei mene. Hamekin on vähemmän h omo. Eikä mulla ole mitään homoja vastaan, ne nahkahousut vaan karmii.
Vierailija kirjoitti:
Nahkahousuja miehellä. Anteeks nyt vaan, mut se ei mene. Hamekin on vähemmän h omo. Eikä mulla ole mitään homoja vastaan, ne nahkahousut vaan karmii.
Frendien Ross ja hänen haasteet tulee välittömästi mieleen.
Mä en näkis mielelläni mitään mieheni yllä.
Mitään ruokatarvikkeita asusteina tai vaatteina.
Omia vaatteitani, varsinkaan alusvaatteita.
Sukkahousujen housuosa.
Nanson yöpaita.
Mikä vaan säkkimäinen keski-ikäisten/vanhusten muodoton pötkyläkaapu.
Läpikuultavat alusvaatteet.
Ruohonvihreää mainos-t-paitaa. Mies epäili äskettäin, että olenko polttanut sen salaa.
Sekakäyttäjäunivormuun: Ed Hardyn paita tai huppari, levät farkut joissa on paljon taskuja ja roikkuu kaikkia ihmeellisiä nauhoja, reppu selkään, musta trikoopipo päähän tai kesällä sellainen kalastajalakki... Ei muuta kuin notkumaan kauppakeskukseen ja odottelemaan katkolle pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota mites sitä prätkällä ajetaan, jos ei saa olla nahkahousuja jalassa?
En mä kyllä mitään Goretexia laita.
t. HD-mies
Pitsitissiliivit ja stringit on naisella erittäin huvittavan ja ruman näköistä kun kankut paljaana.
Karvaista rekkakuskia, oli sitten aviomies tai vaimo kyseessä.
En tykkää miehen rumista ylisuurista Niken lenkkareista. Onneksi ei ole sentään ostanut niitä karmeita Adidaksen Yeezyjä.