Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva syntynee toukokuussa. Mitä tekisit tilenteessani?

Vierailija
02.09.2008 |

Poika toukokuussa 5v, tyttö 2v10kk. Ovat olleet silloin päiväkodissa 1,5 vuotta. Kysymys kuuluukin: jatkaako päiväkotia/otanko kotiin/jatkaako vain esikoinen/ jatkaako tyttö puolipäiväsenä vai mitä???? ja kun siinä tulee kesälomat sun muutkin väliin...olen ihan pallo hukassa.

Vinkkejä kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodissa vähän lyhyempiä päiviä ja pitäisin pitemmän kesälomatauon. Saisivat sekä olla ikäistensä seurassa että kotona teidän kanssanne.

Vierailija
2/3 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa oikea ratkaisu on ottaa lapset pois päiväkodista, muuten tulee lynkkaus.

en tiedä saako eskarilainen palstalaisilta armiksia, vai onkohan se eskari jopa pakollista?

mun mielestä mietit että kuinka kauan olet kotona ja mistä saat taas päivähoitopaikat kun menet mahdollisesti uudelleen töihin. mun mielestä etusijalla olisi se, että jatkavat samassa tarhassa teidän vanhempainvapaan jälkeen, ja kuopuksen saa sinne jonon jatkoksi. sitten kysyt lapsilta etät millä mielellä ovat ja mietit kaipaavatko kavereitaan ja tekemistä, mitä tarhassa on. sitten voitkin jo päättää

esikoinen varmaan tosiaan jatkaa siellä esi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miettisi muuta vaihtoehtoa. Tekisivät lyhyttä päivää ja olisivat välillä päiviä kotona, mutta ehdottomasti hoidossa, ihan jo oman mielenterveyden takia, saatikka lasten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi