Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te vuokralla asujat, tsempatkaa mua etten itseeeni kiusais

Vierailija
01.01.2007 |

tällä asialla. Miten sopeudutte jos ette ikinä saa omistusasuntoa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole vielä tähän päivään mennessä kuullut että yksikään vuokranantaja myöntäisi " maksuvapaita" kuukausia. Sen sijaan asuntolainaan on mahdollista saada ns maksuvapaa kk (eli maksat vain korot)

JA tärkeimpänä: asuntolaina on maksettu jonain päivänä! Toisin kuin vuokran maksaminen joka ei pääty kuin kuolenmaan...



Eli mikä vapaus?

Vierailija
2/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse. Ihanaa elämää :) Ei myöskään ole huolta nousevista koroista, talouden ylläpidosta tai muustakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on. Pari vuotta, niin te ison asuntolainan ottaneet itkette täällä hurjan korkeita korkoja, meillä taas ei niitä ongelmia ole!

Vierailija
4/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyäänhän joutuu ottamaan sikapaljon lainaa saadakseen asunnon ja korotkin ovat nousussa. Joten jos vaan jotenkin onnistuu keplottelemaan itselleen halvan vuokran, niin tuleehan se halvemmaksi pidemmällä aikavälillä. Toki tilanne on toinen jos asuntojen hinnat ja lainojen korot laskisivat.

Vierailija
5/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on vähän toisenlainen tarina.



Asuimme vuokralla, kunnes lapsia tuli lisää ja tila loppui. No, ostimme sitten oman talon ja kyllä mua pari kolme ekaa vuotta asuntolainaisena ahdisti ja pelotti ja paljon!!! Monta yötä olen valvonut ja surrut suurta lainaa, et pystytäänkö se hoitamaan.



Paljon huolettomampaa on asua vuokralla, ei tarvii korkoja laskellea, eikä murehtia!!!



Nyttemmin olen jo tottunut tähän velkahelvettiin ja rakastan omaa kotia ja ennen kaikkea omaa pihaa. Vielä kun saisi oman huoltomiehen, jolle soittaa ongelmatapauksissa ja silloin, kun lunta on satanut metri yöllä...

Vierailija
6/6 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset




Unelmapaikalla, iso piha. Ikinä ei olisi varaa ostaa tätä tonttia ja taloa. Ei lainavankeutta. Helppoa ja huoletonta! Jää rahaa matkusteluun, vaatteisiin ja hömppään :)))