Tyhmä kysymys mutta miten Subway tilataan?
Jos menee sinne ravintolaan j a tilaisin itselleni ja miehelleni? niin mitä sanon?
Kommentit (366)
Vierailija kirjoitti:
no eikös noissa valmisvaihtoehdoissa ala se ihan sama jankkaus, eli mikä leipä, mikä heinä mikä juusto mikä mikä mikä.
Jankkaus? Siis se on jankkausta kun kysytään mistä tykkäät. Sitä paitsi ainahan siellä voi sanoa että laita mikä vaan jos itselle todella ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä noilla on tarkoitus kun nälkään on aivan turha sitten syödä?
Mitä tämä tarkoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Subwayn äänekkäät fanithan ovat nimenomaan nirsjoilijoita ja fakkiutuneita, jotka haluavat kontrolloida jokaisen täytteen ja syövät aina samaa elämänsä loppuun saakka. Heidän on mahdoton käsittää normaalia ihmistä. Normaalille valikoiminen ja luettelointi on työläs ja tarpeeton rasite. Normaalille ekat kerrat ihan turha ja käsittämätön totutusta täysin poikkeava rasite. Tottuneempi normaali ottaa yleensä melko satunnaiset vaihtoehdot ja tuhansista kombinaatioista saakin joka kerta erilaisen lopputuloksen, harvoin kahdesti samaa, harvoin kahdesti hyvää. Normaali valitsisi mieluiten jonkun hyväksi miettimän valmisyhdistelmän. Näitä voisi kokeilla erilaisia ja muodostaa sitten oman mielipiteensä suosikkimallista tai ehkä huomata, mikä pikku muutos voisi sopia omaan makuun paremmin, esim. jättää jokin pois tai vaihtaa juuston malli.
Täällä sekoilee vain tämä joka haukkuu täytteiden valitsijaa autistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eikös noissa valmisvaihtoehdoissa ala se ihan sama jankkaus, eli mikä leipä, mikä heinä mikä juusto mikä mikä mikä.
Jankkaus? Siis se on jankkausta kun kysytään mistä tykkäät. Sitä paitsi ainahan siellä voi sanoa että laita mikä vaan jos itselle todella ei ole mitään väliä.
No miksi sitä kysytään/jankataan, kun kerran on valmisvaihtoehtoja? on vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa? Kyllähän siellä on nimenomaan niitä valmisvaihtoehtoja, eli esim kana-teriyaki. Sitten tilaa semmoisen. Ei voi olla näin vaikeaa kenellekään.
Kerrotko uteliaalle, mikä leipä tuossa valmiskanateriyakissa on? Mitkä kasvikset? Mikä juusto? Onko se paahdettu? Onko siinä ketsuppia?
Olen pyytänyt sellaisen "pistä perusversiona" ja sain kana teriyaki -leivät ilman sen kummempaa kyselyä. Tosin en niistä kyselyistä edes loukkaantuisi, en vain sillä kertaa halunnut.
Miksi ihmeessä ravintolaketjun jolla on 37 000 toimipistettä yli sadassa maassa (= ihmiset tykkäävät) pitäisi tanssia sinun pillisi mukaan, siksi että sinä et osaa valita juustoa ja kastiketta leipääsi annetuista vaihtoehdoista? (Ps. se autisti tässä on ihan joku muu.. ja se on siis ihan ok olla kirjolla, mutta se ei ole hän joka osaa valita omat täytteet leipäänsä).
Onko joku vaatinut että pitäisi tanssia pillini mukaan? Tietenkin osaan valita. En vain haluaisi. En tahdo nähdä turhaa vaivaa, en tahdo generoida satunnaista eli yleensä ei-kovin-herkullista täyteleipää ilman tarvittavaa tietoa aineksista, enkä haluaisi tuhlata aikaa vaivalloisiin välivaiheisiin ja kyselyleikkiin. Olen vain ihmetellyt, miksi siihen pakotetaan, kun mitään tarvetta minulla siihen ei ole, syytä siihen ei leipäkioskillakaan ole ja KAIKKIA osapuolia palvelisi se että olisi valmiit vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se että joudut sanomaan leipätyypin mielestäsi kumoaa sen että siellä on valmisvaihtoehtoja? Ok, en ymmärtänyt että elämäsi todella on noin vaikeaa. Otan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei saa? Kyllähän siellä on nimenomaan niitä valmisvaihtoehtoja, eli esim kana-teriyaki. Sitten tilaa semmoisen. Ei voi olla näin vaikeaa kenellekään.
Kerrotko uteliaalle, mikä leipä tuossa valmiskanateriyakissa on? Mitkä kasvikset? Mikä juusto? Onko se paahdettu? Onko siinä ketsuppia?
Olen pyytänyt sellaisen "pistä perusversiona" ja sain kana teriyaki -leivät ilman sen kummempaa kyselyä. Tosin en niistä kyselyistä edes loukkaantuisi, en vain sillä kertaa halunnut.
No sulla sattui kiva myyjä. Onnittelut. Minä en ole kokenyt yhtä hyvää onnea.
Kerran olen käynyt subwayssa syömässä. Sitä sitten sanoi umpimähkään mitä ottaa.
Oli järkyttävän pahaa, ei ikinä enää. =D
Koetaanko sekin jotenkin kauhean traumaattiseksi kokemukseksi, jos menee aasialaiseen ravintolaan, jossa valitaan minkätyyppisiä nuudeleita haluaa, vai riisiä vai fried rice, sitten kana, liha, katkarapu tai vege ja missä soosissa haluaa tuon valitsemansa raaka-aineen kokattavaksi, samalla voi vaikuttaa myös tulisuusasteeseen, tuleeko järkyttävä ahdistus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se että joudut sanomaan leipätyypin mielestäsi kumoaa sen että siellä on valmisvaihtoehtoja? Ok, en ymmärtänyt että elämäsi todella on noin vaikeaa. Otan osaa.
Ei elämäni ole vaikeata ja osaan asioida subissa. Ihmettelin vaan, että miksi täällä väitetään että on valmisvaihtoehtoja kun niitä ei kuitenkaan ole. Itse asioin mielelläni subissa ja on kiva miettiä, että montako maissinjyvää sinne sisään saadaan mahtumaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ravintolaketjun jolla on 37 000 toimipistettä yli sadassa maassa (= ihmiset tykkäävät) pitäisi tanssia sinun pillisi mukaan, siksi että sinä et osaa valita juustoa ja kastiketta leipääsi annetuista vaihtoehdoista? (Ps. se autisti tässä on ihan joku muu.. ja se on siis ihan ok olla kirjolla, mutta se ei ole hän joka osaa valita omat täytteet leipäänsä).
Onko joku vaatinut että pitäisi tanssia pillini mukaan? Tietenkin osaan valita. En vain haluaisi. En tahdo nähdä turhaa vaivaa, en tahdo generoida satunnaista eli yleensä ei-kovin-herkullista täyteleipää ilman tarvittavaa tietoa aineksista, enkä haluaisi tuhlata aikaa vaivalloisiin välivaiheisiin ja kyselyleikkiin. Olen vain ihmetellyt, miksi siihen pakotetaan, kun mitään tarvetta minulla siihen ei ole, syytä siihen ei leipäkioskillakaan ole ja KAIKKIA osapuolia palvelisi se että olisi valmiit vaihtoehdot.
ÄLÄ SIIS MENE SUBWAYHIN. Se on tasan niin yksinkertaista. Se että vaadit heiltä jotain mitä he eivät tällä hetkellä tarjoa on nimeomaan sitä että haluat heidän tekevän sinun tahtosi mukaan. Heidän ei tarvitse tarjota tuollaista vaihtoehtoa kun asiakkaita kerran riittää joka ikinen päivä varmaan maailman tappiin asti.
Kaikkien ei ole pakko palvella kaikkia - viestisi on yhtä järkevä kuin että minä alkaisin vaatia McDonaldsilta maailman parhaita pihvejä niin että japanilainen kokki paistaa ne siinä silmieni edessä pöydässä. Katsos kun jotkut ravintolat tarjoaa tällaista annosta, niin sehän vaan palvelisi kaikkia että McD alkaisi myös myydä tällaista ja minä voisin hakea sen pihvin sieltä enkä sieltä oikeasta pihviravintolasta. Kätevää, eikö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaat 17 kysymykseen / sämpylä, niin se tilaus tehdään. Ja voit olla varma ettet onnistu saamaan kahta kertaa samanlaista.
Olen onnistunut saamaan ensimmäisestä tilauksestani lähtien aina samanlaisen yhtä hyvän leivän, valitsemalla aina samat täytteet, paahdon ja kastikkeen. Ei ole vaikeaa.
Teille joita ahdistaa monivalinta, miksi teidän pitää mennä juuri Subwayhin? Valmiita patonkeja valmiiksi valituilla täytteillä saa joka kahvilasta, ärrältä ja kaupasta. Subway taas on ainut paikka, missä voi kaiken valita itse.
Niinpä menenkin muualle kuin subiin, jossa palaa hermo joutavien kyselyyn vastaamisessa. Onko sulla ne seitsemäntoista vastausta jossain kirjoitettuna ylös, kun muistat ne niin hyvin ulkoa? Oletko joku nörtti, joka haluaa syöd
Mä en ole pitänyt itseäni erityisen fiksuna, mutta tämän keskustelun myötä alkaa valjeta miten vaikeaa elämä tosiaan joillekuille on
Mäkin luulin olevani sosiaalisesti rajoittunut, mutta taidankin tämän koko keskustelun ja ketjun perusteella olla jokin superihminen, kun subwayssa asioiminen ei tunnu yhtään hankalalta ja pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Subwaytä ei todellakaan kiinnosta, eikä tarvitse kiinnostaa, se että sinulla ei ole tarvetta leivälle jonka päälliset valitaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta vaikka tulostamaan ja sitten kassalle
https://www.subway.com/fi-fi/-/media/emea/europe/finland/nutrition/finl…
Mitä kassa sanoo, kun tuon kupongin tarjoan? Miksi minun pitäiis viedä kassalle firman oma ravintoaineseloste? Oletko sinä täysin terve päästäsi?
Jos löytyy vastaava taulukko kuvailemaan komponenttien MAKUA, niin siitä olisi jo vähän apua mikäli pitää itse alkaa suunnittelemaan reseptiä kotona tietokoneen ja taulukkolaskentaohjelman kanssa ennenkuin saa mennä tilaamaan pikaruokasämpylän.
Subwaytä ei todellakaan kiinnosta, eikä tarvitse kiinnostaa, se että sinulla ei ole tarvetta leivälle jonka päälliset valitaan itse.
Hyvä että tässä vaiheessa keskustelua sinullekin alkaa aiheen avainongelma hahmottua.
Vierailija kirjoitti:
Koetaanko sekin jotenkin kauhean traumaattiseksi kokemukseksi, jos menee aasialaiseen ravintolaan, jossa valitaan minkätyyppisiä nuudeleita haluaa, vai riisiä vai fried rice, sitten kana, liha, katkarapu tai vege ja missä soosissa haluaa tuon valitsemansa raaka-aineen kokattavaksi, samalla voi vaikuttaa myös tulisuusasteeseen, tuleeko järkyttävä ahdistus?
Jep, koska eihän normaalit ihmiset voi mitenkään valita mitä aineksia annokseensa haluaa... :D Tämä on oikeasti absurdein keskustelu taas hetkeen. Kuulemma on autisti jos voi/haluaa valita leipänsä ainesosat, ja itketään mikse Subway tarjoa sellaista palvelua kuin JUURI MINÄ haluaisin, vaikka maailmahan on väärällään valmiiksi tehtyjä leipiä :D :D :D !!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei elämäni ole vaikeata ja osaan asioida subissa. Ihmettelin vaan, että miksi täällä väitetään että on valmisvaihtoehtoja
Okei, mielestäni se että valitsee leipätyypin ei kumoa sitä että siellä on listalla valmiita ehdotuksia. Mutta tosiaan ookoo.
ÄLÄ SIIS MENE SUBWAYHIN. Se on tasan niin yksinkertaista. Se että vaadit heiltä jotain mitä he eivät tällä hetkellä tarjoa on nimeomaan sitä että haluat heidän tekevän sinun tahtosi mukaan. Heidän ei tarvitse tarjota tuollaista vaihtoehtoa kun asiakkaita kerran riittää joka ikinen päivä varmaan maailman tappiin asti.
Kaikkien ei ole pakko palvella kaikkia - viestisi on yhtä järkevä kuin että minä alkaisin vaatia McDonaldsilta maailman parhaita pihvejä niin että japanilainen kokki paistaa ne siinä silmieni edessä pöydässä. Katsos kun jotkut ravintolat tarjoaa tällaista annosta, niin sehän vaan palvelisi kaikkia että McD alkaisi myös myydä tällaista ja minä voisin hakea sen pihvin sieltä enkä sieltä oikeasta pihviravintolasta. Kätevää, eikö!
Suosittelen tarkistamaan psyykelääkityksen aika pikapuoliin.
Tuosta vaikka tulostamaan ja sitten kassalle
https://www.subway.com/fi-fi/-/media/emea/europe/finland/nutrition/finl…