Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muilla sitä ongelmaa, ettei yletä kauppojen ylähyllyille

Vierailija
13.11.2023 |

Jos tuote on siellä ylähyllyn takaosassa, niin on monesti pakko jättää ostamatta. Tätä on käynyt nykyään yhä useammin. Olen ihan normaalimittainen nainen.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein etsin sen jakkaran ellei teini oo mukana auttamassa. Se kyllä auliisti antaa hyllyistä mitä pyydän ja yltää. 

Vierailija
22/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin kerran alle 150cm naista kun hän yritti toisella tuotteella ottaa ylähyllystä tavaraa.

Sama. Ei yltänyt kortsuhyllylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

177cm mies ja esim. Prismassa talouspaperirullat siellä ylähyllyn takareunassa on kovan kurottelun takana. Minä sentään ysärillä olin ihan keskimittainen mies, mutta nykyään näköjään alkaa olla lyhemmän puolella tämä pituus. Joku kaksimetrinen varmaan yltää ottaa ne takimmaisetkin rullat helposti, mutta näin miehenä varsinkaan ei kehtaa kyllä kysellä apuja joiltain muilta asiakkailta, pitää vaan toivoa että ei ainakaan tästä enää vaikeutuisi tavaroiden kurottelu, juuri ja juuri vielä yltää omin neuvoin vaikka toisella tuotteella kaapimalla jos ei muuten.

Vierailija
24/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä dwarffeilla ongelmat😆🤣😁😂

Vierailija
25/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa. Olen normaalimittainen nainen, 173 cm.

Kaikki me olemme normaalimittaisia 😄 Toki sitten lyhytkasvuiset tai parimetriset ovat hieman ns. normaalimitasta poikkeavia.

Vierailija
26/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänlaiset käppänät on kyllä hauskoja. Aina saa nauraa kun te vaan seisotte siellä kaupassa ja katsotte jotain mitä ette saa😆

Vierailija
27/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan koskaan, olen ~170cm. Hyvä niin, jäis muuten ylähyllyjen ostokset ostamatta t. sosiaalisten tilanteiden pelko. Välillä on tosin vaikeuksia yltää 

Sinänsä kyllä erikoista. Olen itse naiseksi aika pitkä, suurin osa naisista ovat mua lyhyempiä joten miksi niiden hyllyjen pitää olla niin järjettömän korkeita, en tiedä.

Vierailija
28/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa noi alahyllyt. Aina saa olla selkä vääränä kumartelemessa. N187 

Vierailija
29/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normipituinen,mutta häiritsee kun tuotteet katonrajassa. Jotkut hyllytavaratkin siellä niin takana,ettei saa otettua. Usein jää sellainen ostamatta,kun ei jaksa etsiä jakkaraa. Näyttää nololta kiipeillä kaupassa. Pudottaa vielä jotain arvokasta,kun toppatakki päällä kiipeilee.

Ei siinä ole mitään noloa. Sitä vartenhan ne on eikä kukaan yllä ihan kaikkialle ilman jotain koroketta. 

Vierailija
30/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidänlaiset käppänät on kyllä hauskoja. Aina saa nauraa kun te vaan seisotte siellä kaupassa ja katsotte jotain mitä ette saa😆

Mitenkäs sitten suu pannaan kun kyllästymme asian laitaan ja perustamme lyhyiden asiakkaiden ostosrintaman ja tulemme ja kaadamme liian korkeat hyllyt? Mahtaa hymy hyytyä...

Vierailija
31/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne vaan tikkaille naiset, pitelen niistä tiukasti siellä alla kiinni M137

Vierailija
32/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta naiset pyytävät kaupassa usein apua kun eivät yletä korkeille hyllyille, autan heitä mielelläni. Olen lähes 2 m pitkä ja kun ulottuvuutta löytyy, niin kysyn vielä, että kelpaako ihan heti ensimmäine tuote mikä on esilä vai haluaako hän taaimmaisen tuotteen joka usein on tuoreinta :) Suomalaiset tykkäävät auttaa muita, pyytäkää apua rohkeasti vain.

Vierailija
33/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikeastaan koskaan, olen ~170cm. Hyvä niin, jäis muuten ylähyllyjen ostokset ostamatta t. sosiaalisten tilanteiden pelko. Välillä on tosin vaikeuksia yltää 

Sinänsä kyllä erikoista. Olen itse naiseksi aika pitkä, suurin osa naisista ovat mua lyhyempiä joten miksi niiden hyllyjen pitää olla niin järjettömän korkeita, en tiedä.

Ne on korkeita lattiapinta-alan säästämiseksi. Pinta-ala on rajallinen ja tuotteita tuhansia. Eli ymmärrettävää kyllä, mutta harmillista.

Vierailija
34/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jos joku lentopalloilijatyttö on samassa kaupasa.

Vierailija
35/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne vaan tikkaille naiset, pitelen niistä tiukasti siellä alla kiinni M137

Mitähän 137-vuotias käppänä siellä tikkaiden alapäädyssä kuvittelee saavuttavansa? Alkaa tuossa iässä osteoporoosi miehelläkin vaivata, joten varo vaan ettei tikkaiden piteleminen aiheuta murtumia. Ne tikkaat ei ole mikään rollaattori.

Vierailija
36/63 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaankin söpöjä pieniä taskuvenuksia 😘 revi siitä 😁

Vierailija
37/63 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa on onneksi niitä jakkaroita siellä täällä. Joudun niitä aina välillä käyttämään.

Rautakaupassa sen sijaan olen ihmetellyt niitä kolme metriä korkeita hyllyjä, että ei se heidän stereotyyppinen miesasiakaskaan ihan niin pitkä ole.

Vierailija
38/63 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ollaankin söpöjä pieniä taskuvenuksia 😘 revi siitä 😁

On makuasia, pitääkö Willendorfin Venusta söpönä.

Totta varmaan, että laardikerros vartalon ympärillä vie käsivarren ulottuvuutta.

Vierailija
39/63 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En montaa kertaa ole joutunut pyytämään apua, mutta joskus, eli tuttu ongelma.

Silloin kun ekat pakettiautomaatit tuli, mulle oli joku pikkupaketti ylälokeron takaosassa... ei siinä auttanut kuin pyytää seuraavaa pidempää ohikulkijaa apuun. Silloin mietin että postin paketinohjauspalveluun pitäisi saada tieto kielto ylälokeroista  ;)

160 cm

Vierailija
40/63 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaapa. T. alle 150 cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi