Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normiarki

Vierailija
13.11.2023 |

Millainen on teidän normaali arkenne?

Mihin aikaan heräät?

Millainen aamupala?

Mitä teet työksesi? Vai oletko kotiäiti/-isä?

Millaisia ruokia syöt arkisin?

Mitä harrastat?

Koska teet kotitöitä? Kauppareissut, pyykit, siivoukset?

Mihin aikaan nukkumaan?

Ja lopuksi; sukupuoli, ikä, perhetilanne?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali arki? Herään joskus seitsemän aikoihin, ruokin kissat, hoidan aamutoimet ja kun saan kahvia (muuta aamiaista en ole koskaan osannut syödä), niin avaan työkoneen. Työskentelen etänä, lopetan työt yleensä klo 17-18 aikoihin. Töiden jälkeen käyn juoksemassa, salilla tai ratsastamassa, riippuen fiiliksestä. 

Ruuat valmistan pääosin pitkälti itse, vaikka vihaankin ruuanlaittoa. Olen kasvissyöjä, yritän syödä terveellisesti (koska ravinto vaikuttaa treeneihin ja uneen). Yleensä kokkaan illemmalla iltauutisten aikaan ja teen ruokaa sen verran, että riittää seuraavan päivän lounaalle. 

Kaupassa käyn kerran viikossa perjantaisin, pyykit, astioiden pesut sun muut pikkuhommat teen tarpeen mukaan. Siivoan yleensä viikonloppuisin, tosin pintapuolisesti imuroitua tulee useamminkin, en tykkää kun lattialla pyörii kissanhiekka ja -karvaa. Iltaisin yleensä luen. 

Kahden aikuisen talous, ei naimisissa, ei lapsia.

Vierailija
2/2 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun normaali arki sisältää työt, lapset, harrastukset (maalaaminen, teatteri, kirjoittaminen ja millon mikäkin muu mihin saan inspiksen) kaverit, ystävät ja tasasin väliajoin treffipäivät. Herään yleensä arkiaamuina 5:30 ja vapailla joskus 8-12. En syö yleensä aamupalaa, mutta mun avomies herää joka aamu keittämään mulle aamukahvin ja kysyy haluunko aamupalaa, joskus haluun ja hän laittaa sen mukaan. Pääasiassa oon töissä kotihoidossa, lisäks teen kevyt yrittäjänä tarot tulkintoja etänä ja toisinaan esiintymis keikkaa, esim nyt syksyllä esiinnyin lintsin iik weekeillä.

Syön harvoin töissä mitään, jos syön niin ostan kaupasta jonkun sämpylän tms. Meillä syödään päivällinenkin usein aika myöhään, mutta pääasiassa kotiruokaa. Lapsi viikoilla aika perinteisiä ruokia esim keittoja tai perunaa, kastiketta ja salaattia. Niinä viikkoina kun lapset on isällään syödään yleensä ruokia, joissa ei ole riisiä, pastaa tai perunaa, eli kasvispohjasia ja n. 4pv viikossa jtn lihaa kasvisten kanssa, muuten kasvisproteiinia. Harrastukset tossa olikin 😊 niiden lisäksi "hihhulointi" näkyy mun arjessa, eli meditointi, manifestointia ja joskus korttien katsominen muutenkin. Myös luonnossa kulkeminen on osa lähes joka viikkoa. 

Mun nykyinen mies on tällä hetkellä työtön, joten hän tekee pääasiassa kotityöt. Pesen pyykkiä muutaman kerran viikossa töiden jälkeen ja suurinpiirtein joka toinen päivä teen ruoan töiden jälkeen. Kaupassa käyn yleensä työpäivän aikana pikaisesti jos tarvii vaan muutaman tarvikkeen, joka toinen vk maanantaisin (jollon teen kotona töitä) käydään miehen kanssa yhdessä isommilla ostoksilla, muuten mies käy kaupassa tarvittaessa. 

Arkisin pyrin menemään nukkumaan 20-21 välillä, viikonloppuisin 21-2. Oon 34v ja asun mieheni kanssa. Mulla on edellisestä suhteesta 2 lasta, jotka on joka toinen vk Meillä ja joka toinen isällään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän