Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi jestas miten uuno huutisostaja. OV

Vierailija
01.01.2007 |

Kohteissani on aivan selvästi maininta, että maksu 7 päivän sisällä. Kohteeni sulkeutuivat 23.12 ja muut maksoivatkin heti. Yhden maksua olenkin sitten odotellut vielä ja laitoin hänelle perjantaina viestiä, että odotan maksua keskiviikkoon asti ja sitten kohde lähtee uudestaan myyntiin.

Ostajalta tuli kiukkuinen viesti, että älä keuhkoo, hän maksaa tiistaina. Ja kaikki eivät päivystä koneen äärellä joulun pyhinä. Joo-o, mutta onkos se niin vaikea laittaa viestiä, kun tekee huudon tai ennen huudon tekoa, että olen loman vietossa X-päivästä X-päivään ja palaan sitten asiaan?? Mielelläni annan maksuaikaa ym. mutta se kommunikointi on se avainasia.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä ilmoittaa kohteessaan, että maksu tulee hoitaa X päivän kuluessa, niin se myös tarkoittaa sitä. Olkoot se sitten 3 päivää, 7 päivää tai 10 päivää.

Mitäs mieltä itse olet niistä ebaymyyjistä, jotka vaativat maksun 24:n tunnin kuluessa??? Se on sitten ihan ok, niinkö?

Vierailija
22/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kulunutta fraasia: HANKI ELÄMÄ.

Oikeesti...." aikasi kuluksi" jauhat tällaista av:llä, ja käyt huutiksessa kyyläämässä onko ostaja huutanut jotain muuta joulun aikaan. Huokaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pieni elämä sulla jos se pyörii huutonetin ympärillä.

Mulla ei oo ollut mielessäkään tietokone ja huutonetti joulun aikana.

Ja pikku neuvo.. kannattais itsekkin miettiä huuto kohteiden loppumispäivää ei ehkä ihan fiksuinta laittaa joulun ajalle,koska varmasti monet ovat lomilla silloin.

Eli mietitkö ollenkaa mitä ap kirjoitit?

Ei hyvää päivää sun kanssa :))

Vierailija
24/24 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Aika pieni elämä sulla jos se pyörii huutonetin ympärillä.

Mulla ei oo ollut mielessäkään tietokone ja huutonetti joulun aikana.

Ja pikku neuvo.. kannattais itsekkin miettiä huuto kohteiden loppumispäivää ei ehkä ihan fiksuinta laittaa joulun ajalle,koska varmasti monet ovat lomilla silloin.

Eli mietitkö ollenkaa mitä ap kirjoitit?

Ei hyvää päivää sun kanssa :))

Eli tuossa sulkeutumispäivässä ei ollut mitään vikaa.

Ja jotenkin tuntuu, että vaikka tuo kohde olisi sulkeutunut muuna päivänä, kyseisen ostajan maksua olisi saanut odottaa. Ja ne jotka ovat lomilla osaavat olla huutamatta kohteisiin, missä myyjällä on omat sääntönsä! Mutta hyvää yötä, mä lähden nyt katsomaan telkkaria.