Polvistuminen
Moi miehet!
Kertokaas nyt lopullinen totuus, miksi niin monet miehet - suihinottoa halutessaan - haluavat sen tapahtuvan asennossa, jossa nainen on polvillaan lattialla miehen seisoessa edessä kuin joku kuningas, jota vaikutelmaa vielä vahvistaa, kun nostetaan ne kädet lanteille ja katsotaan jämäkän oloisesti alaspäin (naista silmiin) ja/tai otetaan päästä kiinni?
N29
Kommentit (32)
Ite oon kyllä mieluummin vaikka istumassa tai sängyllä makuullaan. Olkoon nainen sit missä asennossa haluaa. Siinä on hyvä nautiskella suihinotosta. Vaikka en siinä juurikaan laukea, mutta hyväähän se tekee, varsinkin kun nainen haluaa munaa imeskellä itse siitä kiihottuen. En kyllä mikään minuuttimuna oo koskaan ollutkaan. Joten siitä on mukava naisen halun mukaan jatkaa yhdyntään ja antaa naiselle(ni) siinä parit orkut, laukean ite tai en. Naisen halu ja nautinto menee ykkösenä.
Ja nyt voi sitten pika-Pertit laittaa miinusta 🤣🤣.
Myönnetään, meni kyllä osittain ohi aloituksesta 😳
Visuaalisesti on kaunista katsottavaa, kun nainen on edessä polvillaan ja ottaa suihin. Siinä näkee yläviistosta naisen kasvot, oman kalun uppoavan suuhun, naisen rinnat ja takapuolen.
Lisäksi se tuntuu hyvältä, kun nainen ottaa toisella kädellä tukea reidestäni ja toisella hyväilee samalla palleja. Ai että..
En kyllä koe olevani alistettu, jos olen polvillani miehen edessä. Olisi eri asia, jos minun pitäisi palvoa häntä tuntitolkulla sillä tavoin.
Kiinnostaisi tietää, että kokeeko joku nainen alistuvansa ihan oikeasti, jos ottaa polvillaan suihin?
Jos polvillaan miehen edessä oleminen on alistumista, niin eikö sitten kontallaan pyllistäminen takaapäin-asennossa ole sitä?
Tai miehen alle joutuminen lähetyssaarnaajassa?
Olisiko alistumista pelkäävälle naiselle suurinpiirtein ainut mahdollinen asento ratsastus?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi tietää, että kokeeko joku nainen alistuvansa ihan oikeasti, jos ottaa polvillaan suihin?
Ei todellakaan! rakastan sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan. Oon keran vaihtanu siitä kyykkyasentoon ja kussu miehen kenglle.
Enpä ole koskaan tullut ajatelleeksi mitään valta-asemaa kun multa on noin otettu suihin.
Lähinnä pidän siitä että ensinnäkään hampaat eivät osu niin helposti kuin esimerkiksi maaten, toisekseen on se visuaalisesti kiihottavaa katsoa naista suoraan silmiin kun hän sitä halukkaasti tekee. Pahin mahdollinen asento on sängyssä maaten jolloin nainen makaa poikittain vatsan yli ja katsoo eri suuntaan. Silloin naisella väsyy niska, hampaat osuu kullin varteen ja visuaalinen puolikin on vähän niin ja näin kun takaraivoa katselee. Samalla tavalla nuolen naistanikin hänen haarojensa välissä ja haen kontaktia hänen silmiinsä ja seuraan hänen reagointiaan jolloin tiedän paremmin miltä hänestä tuntuu.Harva nainen pysyy kuitenkaan pystyssä jos seisaaltaan nuolee. Yleensä menee minuutissa jalat alta ja on siirryttävä makuulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei noi asennot sitä tarkoita että nainen olisi muuten alistetussa asemassa. Sitä tekee hyväitsetuntoiset naiset jotka tietää mistä nauttii.
M40
Juu ne tykkää imeä munaa ja toisaalta myös olla mieliksi.
Seisoma-asennossa eturauhanen tyhjenee parhaiten. Koska vetovoima.
En halua seisoa päällänikään kun otan poskeen. Se on paras asento.
Jotenkin 69 on hyvä asento, siinä pääsee hyvin katasastaan naisen alapään ja haistamaan kiihottvat tuokset,
voiko olla ihanampaa kun kasvot työntää syvälle ihanaan kosteaan.
Samalla nainen voi katsella kuinka vekotin pikkuhiljaa paisuu täyteen mittansa.