Miksi olen alkanut heräilemään öisin?
Aloitin 3 viikkoa sitten opiskelut, koulu alkaa joka arkipäivä kello 8. Sitä ennen olin pari kuukautta työtön ja heräilin klo 11-12 aikaan aamupäivästä, kertaakaan yöllä heräämättä. Nyt 2 viikon ajan olen herännyt vähintään kerran yöllä, useimmiten klo 2:30-4 välisenä aikana. Nukkumaan menen viimeistään kello 00. En nykyisin myöskään saa vapaapäivinä nukuttua myöhempään kuin 9. Siihen aikaan viimeistään herään aivan virkeänä. Mistä johtuu?
Kommentit (12)
Oletko stressaantunut? Onko kroppa hämillään muutoksesta?
Vierailija kirjoitti:
Oletko stressaantunut? Onko kroppa hämillään muutoksesta?
Saatan olla. Verenpaine on ainakin hieman koholla (aiemmin ei ole ollut). Olen aikuisopiskelija, ja omista aikaisemmista opinnoista jo pitkä aika. Onko mitään keinoja lieventää tätä? 😕 -Ap
Stressi? Tai sitten olet jo nopeasti tottunut aikaisiin herätyksiin. Lisääntynyt valonmäärä myös tekee sen. Itse herään aika yöllä jos menen ennen 23 nukkumaan.
Edellinen jatkaa: Sama täällä. Kävin lääkärissä puhumassa asiasta ja hän tuputti unilääkereseptiä. En halunnut. Muutoin sanoi, että täytyy lenkkeillä ja joogata.
Vierailija kirjoitti:
3 aikaan yöllä herää siksi, kun demonit pääsevät portin läpi meidän maailmaan.
:D
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän laittaa kännyyn herätys klo 3 jos vaikka kohtaisi siivekkään iso tissisen demonessin.
Alat tottua aikaisiin herätyksiin