Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Onko vielä toivoa plussasta?

01.01.2007 |

Kuinka myöhään olette plussanneet vielä, jos testit sitä ennen olleet negaa?

Kiertoni ovat aina olleet säännölliset ja normaalisti 28 päivää. Kerran meni niin, että vasta kp 31/28 alkoi kuukautiset. Nyt mennään kp 34/28 ja mitään ei kuulu. Eilen tuli kerran tuhrua pyyhkiessä ja tänään sama juttu, muuten ei merkkiäkään tädistä. Oireetkaan ei ole kuin yleensä tätiä odotellessa, jolloin vatsaa on juilinut jo oikein kunnolla.

Nyt on ollut vain selkä kipeä, rinnat arat ja lievää jomotusta vatsassa. Eli siis itselläni raskausoireita, jos vertaan tuntemuksiini esikoista odottaessani.

Viimeksi tänään aamulla testasin negan Prismasta ostetulla Fertestin liuskalla.

Kuinka myöhään olette plussanneet? Voiko olla niin, että ovis ja hedelmöitys olisivat olleet myöhemmin ja siksi ei vieläkään näkyisi raskaustestissä plussaa? Onko siis vielä toivoa plussasta, vai pitääkö vain heittää toiveet ja uskoa, että ei se tässäkään kierrossa tärpännyt?

Olen suunnattoman kiitollinen, jos joku vastaa. Haluan kovasti kuulla muiden kokemuksia (ja tietysti niitä positiivisia ... =))!

Nalle

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa surkeaa, kuinka toiveet romuttuvat nopeasti.

Kävitkö lääkärissä? Jos raskausoireet jatkuvat, kannattaa varmasti käydä näyttäytymässä lääkärille, niin katsoo, ettei mitään jää kohtuun.

Onnea uuteen yritykseen!

Itse vetäydyn vähäksi aikaa tältä palstalta. Aion nyt miettiä muita asioita hetken aikaa ja yrittää sitten vauvautumista uudella innolla. Ehkäpä törmäämme vielä odottajien puolella =)

Nalle

Vierailija
22/23 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt lääkärissä, ajattelin, että jos kivut kovenevat tms. niin sitten menen, mutta tänäänkään ei tunnu edes normaaleja menkkakipuja, jotka mulla on pillereiden lopetuksen jälkeen ollut todella kovat. Yritän nyt vain unohtaa koko viime kierron ja toivoa seuraavista kierroista sitä parasta vaihtoehtoa.

Mites sulla tilanne?

Kuinkahan kauan tälläsen alkuraskauden keskenmenon jälkeen sitä vuotoa tulee?

Toivottavasti törmätään vielä viimeistään odotuspuolella. Mutta jos nyt tuntuu siltä, että tauko palstalta on paikallaan, niin sehän voi olla hyväkin juttu. Tulet sitten takaisin kun siltä tuntuu. Onnea yritykseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon ihmisestä, mutta minulla tuli noin viikon.

Enkä käynyt lääkärissä vaan ajattelin kyllä kipujen palaavan tai nostavan kuumeen yms jos on jäänyt jotain sisälle.