Auttakaa! Onko vielä toivoa plussasta?
Kuinka myöhään olette plussanneet vielä, jos testit sitä ennen olleet negaa?
Kiertoni ovat aina olleet säännölliset ja normaalisti 28 päivää. Kerran meni niin, että vasta kp 31/28 alkoi kuukautiset. Nyt mennään kp 34/28 ja mitään ei kuulu. Eilen tuli kerran tuhrua pyyhkiessä ja tänään sama juttu, muuten ei merkkiäkään tädistä. Oireetkaan ei ole kuin yleensä tätiä odotellessa, jolloin vatsaa on juilinut jo oikein kunnolla.
Nyt on ollut vain selkä kipeä, rinnat arat ja lievää jomotusta vatsassa. Eli siis itselläni raskausoireita, jos vertaan tuntemuksiini esikoista odottaessani.
Viimeksi tänään aamulla testasin negan Prismasta ostetulla Fertestin liuskalla.
Kuinka myöhään olette plussanneet? Voiko olla niin, että ovis ja hedelmöitys olisivat olleet myöhemmin ja siksi ei vieläkään näkyisi raskaustestissä plussaa? Onko siis vielä toivoa plussasta, vai pitääkö vain heittää toiveet ja uskoa, että ei se tässäkään kierrossa tärpännyt?
Olen suunnattoman kiitollinen, jos joku vastaa. Haluan kovasti kuulla muiden kokemuksia (ja tietysti niitä positiivisia ... =))!
Nalle
Kommentit (23)
Vaikkakin, eihän tämä tilanne millään muotoa ole mukava!
Toivotaan plussia, tulethan ilmoittelemaan kuulumisia =)
Nalle
p.s. tänään taas nega... Vaikka niin vannotin itselleni, että teen seuraavan testin vasta loppuviikosta. Nyt ajattelin tehdä seuraavan vasta perjantaina. Ellei siis kuukautiset ole tulleet jo...
Lääkäri sanoi, että vuotoa voi tulla neljäkin viikkoa. Kuulostaa kyllä aika hurjalta, mutta eipä ole kai mahdotonta. Itselläni on vuoto ollut aikalailla samanlaista, kuin menkoissa yleensäkin, eikä mitään kipuja ole ollut sitten niiden muutaman vihlaisun jälkeen, kun koko vuoto alkoi. Tänään näytti jo, että alkaa niukkenemaan.
Lääkärin mukaan kannattaisi odottaa yhdet kuukautiset tässä välissä, ennenkuin alkaisi uuteen yritykseen. Oli kyllä tosi ihana lääkäri, kannusti oikein yritykseen! =) Ajattelin aluksi, että mitenkähän se käynti oikein sujuu, kun oli nuori mieslääkäri, mutta se oli aivan ihana. Tottahan gynekologi tietää nämä jutut ja on varmasti tavannut muutaman keskenmenon saaneen naisen aikaisemminkin, mutta silti arvelutti, että ymmärtäneeköhän ollenkaan asian ydintä. Mutta positiivinen kuva jäi onneksi kaiken tämän surun keskellä.
Mukavaa talven jatkoa sinulle!
Nalle
Mulla sama tilanne.. vastasitkin aikaisemmin Nalle mun aloitukseen, jossa olin saanut ovistestillä plussaa ihan kuukautisten alkamispäivän aikoihin.. sitten raskaustestillä haamun. Ainakin luulin niin.
Mutta nyt ei sitten mitään.. ei ole kyllä kuukautisiakaan!
Eilen käytin vielä yhden r-testin, se näytti negaa.
No, odotellaan, ei muu auta!
eli niin taas kävi että yhtäkkiä tänään maha tuli kipeeks ja hetken päästä punainen vuoto perässä :' ( voi v***u että voiki olla taas niin mieli maassa :/ olin jo,ainakin salaa, niin varma että nyt ois tärpänny.mulla oli siis jo 2 viikkoa melkein menkat myöhässä ja ne ei oo koskaan ennen ollu! eli nyt sitten tämäkin vielä että ne rupes tällee sekoilemaan. huoh.
mutta se näistä minun valituksista
eli tsemppiä ja kauhiasti plussatuulia teille!! =) toivotaan parasta!
jospa se meillekin tärppäis tässä....joskus....
käykääpä kertomassa sitte molemmat että miten on käyny!
-viu, kp1 :( - niisk.
Eli mullakin menkat nyt jo 11 pvä myöhässä, tänään kp 44/32-34. Viimeisin testi uuden vuoden aattona negaa. Melkein joka päivä vessassa käydessä tulee hyvin pientä tuhrua. Ensi viikolla teen vielä yhden testin ja jos/kun sekin negaa, varaan itselleni lääkäriajan.
Oireita närästys (jota ei ole ollut sitten viime raskauden), alavatsaa nipistelee ja välillä vihloo ja yksi outo oire on ylipirteys iltaisin, mikä ei ole ollut ongelmana koskaan, nyt siis saatan muutamankin tunnin pyöriä sängyssä ja saada unta, mutta ei vaan saa nukuttua, aamulla sitten tajuton väsymys.
Viu: Toisaalta eikö se ole hyvä, että sulla menkat alkoi, pääset ainakin uuteen yrityskiertoon. Mä oon jo ainakin luovuttanut raskaustoiveet aikoja sitten tältä kierrolta, olisin iloinen jos menkat alkaisivat, ettei tarttisi vain odotella. Tai tottakai petyn kun ne alkaa, mutta pääse aloittamaan alusta. Piinaavaa!
Tsemppiä muille, kenellä oli sama tilanne. Toivottavasti teillä se meinaa plussaa.
~F@iry~
Niin se vain on, ettei koskaan voi tietää, mitä huominen tuo tullessaan...Tiedän tunteesi täysin, sillä olen itse kokenut suuren pettymyksen aina kun kuukautiset ovat alkaneet. Nyt vielä kärvistelen kp37.
Paljon onnea sinulle uuteen yritykseen! Kyllä se varmasti vielä onnistuu =)
Nalle
onkos fairylla ja nallella mikä tilanne??
juu,niin kyllä mieli on jo nyt taas parempi ja ei siihen nyt niin kauhean kauan mee että saa taas piinailla. meillä on ollut nyt puolivuotta yritystä että eihän se toisaalta kauan ole kun eikös niin sanota että vuosikin on vielä normaalia...mutta silti tuntuu että ikuisuus on jo menny ja ettei jaksais enään yhtään pettymystä.mutta uusi kierto taas,jospa se tästä :)
tuossa laskurista huvikseen kassoin niin tästä kierrosta jos tärppäis niin Lokavauvelia sitten odottaisin!
mitenkäs teillä??
-viu, joka pitää teille peukkua ja toivoo parasta :)-
Onko tämä nyt sitä vai ei...?
Testasin aamulla hailakan plussan Apteekin raskaustestillä! En kuitenkaan uskalla uskoa, että se olisi plussa... Eli siis kaksi viivaa tuli, mutta se plussaviiva tosi tosi hailakkana. Mutta mieskin sen näki, eikä ollut epäilystäkään, että siinä jotakin näkyi. Silti mietityttää, onko se vain viivan paikka, vai mikä. Onnen ja epäilyksen tunteet käyvät vuoristorataa, enkä oikein tiedä, mitä ajatella!
Jos nyt tulee " kunnon" plussa, niin la on 5.9.2007.
Tämä oli 6. yrityskierto, joten koko syksy on mennyt plussaa odotellessa. Sen vuoksi olen jotekin varovaisen optimistinen nyt. Testaan huomenna taas, josko tulisi vähän vahvempi viiva.
M.O.M.ille: Luulen, että minulla tosiaan oli ovis vasta silloin, kun tikutin oviksen luultua viikon verran myöhemmin (vaikka silloin luulin tikuttaneeni raskauden). Aivan kuten sinäkin. Ja senpä vuoksi luulen myös, että siksi testit ovat nyt näyttäneet negaa tähän asti, jos tärppäyskin on vasta tapahtunut silloin.
Viulle: Onnea yritykseen! =)
Nalle ja onnen kyyneleet
Itsekkin testasin kp 29/30-32 turhaa hötkyillessäni negan. Eilen tuli vaaleanpunasita limaa mut muuta ei ole tullut. Eli odottelen edelleen kp nyt 31/30-32. Kakkosenkin plussasin niin et 29 nega, 31 haamujen haamu, 36 vasta selkee plussa.
Aamulla todella haalea viiva apteekin omalla, mutta mieskin sen näki, ajattelin myös tehdä uuden testin, mutta vasta sunnuntaina. Jännittää!
PLUSSATOIVEET Nalle78 ~~~~
Toivotaan, että kummallakin haamu vahvistuu. Ilmoittele kun olet testannut uudestaan.
Testasin taas aamulla haalean plussan! Eli ainakaan viallisesta testistä ei voi olla kyse... =)
Kai se täytyy uskoa, että raskaana ollaan... Aikamoista, olo on niin onnellinen, etten sanoin voi kuvata.
Tulethan, f@iry, kertomaan kuulumisesi!
Nalle
Itse en vielä testannut uudestaan, huomenna aamulla ajattelin testata. Varmasti olet onnellinen, ihanaa. Nyt vielä testaat vahvan plussan parin päivän päästä niin se on siinä, vaikka kyllähän se sinulla nytkin jo on aika varma, että pikkunen siellä mukana kasvaa. Voi kun mullakin kävisi niin, jotenkin vaan niin epätodellinen olo, enkä pysty uskomaan, että mulla viiva vahvistuisi. Tiedä sitten... Huomenna ilmoitan kyllä varmasti, miten kävi.
Paljon sulle nyt onnea mukaan ja toivotaan, että syyskuussa saat vauvan syliin. <3
~~~~~~
Mulla ei ole yhden yhtä raskaustestiä nyt täällä kotona että voisin testata. Edelleenkin menkat pysyy kateissa ja ovat nyt viikon myöhässä.. Mutta ajattelinkin, että jos ovis oli tosiaan viikon myöhässä niin eihän se testissäkään voi kovin aikaisin näkyä!!
Täytyy testailla kunhan saan taas testin.
Mutta ONNEA teille!!!
Mites Nalle78 sun tilanne, ootko testannu enää kolmatta kertaa?
En voi uskoa, että olisin raskaana, tai haluan sen vahvan plussan. En ole kyllä koskaan saanut edes noin haaleata viivaa, että kai siell
jotain tapahtuu.
Päivällä alkoi tiputtelemaan ja jokaisella vessareissulla tulee aika kirkasta verta ja sidettä joutuu pitämään... =(
Soitin päivystykseen, eikä siellä vielä heittänyt kirvestä kaivoon. Sanoi, että kun on näin alussa, niin saattaa vuotaa aivan kuten norm. kuukautisten aikaankin ja silti kaikki voi olla kunnossa. Jos tulee isoja hyytymiä, niin silloin voi olla syytä epäillä keskenmenoa. Eli menen huomenna aamulla ultraan, niin sittenhän selviää koko tilanne.
Kyllä olen jo itkustellutkin tänään. Mieli koheni vasta, kun soitin päivystykseen, kun siellä oli niin mukava nainen puhelimessa. Olen jotenkin ollutkin niin varovaisen positiivinen tästä koko jutusta, että osasin tällaista vähän pelätäkin. Eikähän näille voi mitään. Silti tuntuu, että koko elämä pysähtyi.
Tsemppiä F@irylle ja muille! =)
Nalle
onnea ja voimia nallelle huomiseen. toivotaan että siellä olisi uusi elämänalku :)
ja f@iryllekin varovaiset onnittelut:)
Toivottavasti ei tarkoittaisi mitään huonoa toi sun tiputtelu. Voihan se olla niin kuin se päivystyksen täti sanoi, että on ihan normaalia. No huomenna se onneks selviää. Tsemppiä ja pidetään peukkuja, että kaikki on hyvin. Ilmoittele sitten.
Itse en pysty vielä uskomaan, että raskaana olisin. Saa nähdä miten käy.
Olo on aivan tyhjä, joten mitään järkevää en kai nyt osaa kirjoittaa. Itku on herkässä ja olen vain löhöillyt koko päivän sohvalla suklaata syöden.
Kaikissa asioissa on kuitenkin valoisakin puolensa; kaikki raskausmateriaali on ultran mukaan jo tullut ulos, eikä nyt pitäisi olla kuin " enää" normaalivuotoa. Onneksi mitään tyhjennyksiä ei tarvita.
Pidän peukkuja teille muille, tulkaahan kertomaan kuulumisia!
Surullinen Nalle
Tiedän miltä sinusta tuntuu, itselläni alkoi myös eilen vuoto ja tänään vuoto ollut todella runsasta, eli kai se minullakin kesken meni, kun haamut testeissäkin oli. Tuskin kahteen eri testiin muuten haamu tulisi, jos en raskaana olisi ollut. Aamulla meinasin pyörtyä vessassa käynnin jälkeen, verta tuli todella paljon. Kivut ovat ihan normaaleja menkkakipuja, ainakin vielä. Lisäksi vielä minulla alkoi eilen flunssa ja ilmeisesti angiinakin on. Ei vahvasti mene.
Olen todella pahoillani Nalle!!
Toivotaan, että meillä ens kierrosta tärppää ja vauvat pysyvät matkassa loppuvuoteen. Tsemppiä!!
F@iry kp2/32-49
eli minäkin pähkäilen samaa asiaa sun kanssa että vieläkö on toivoa raskaudesta. mulla kierto säännöllinen 28 päivää mutta nyt menossa jo kp38 ja viimeks toissapäivänä testi näytti negaa :/ minkään näköstä vuotoa ei ole tullu...ainoastaan normia valkovuotoa. mulla rinnat on ollu pari viikkoa arat mutta nyt ei enää niinkään oo mutta turvonneet ja täyteläisemmät ovat kuin ikään ennen!
niin,eli en nyt kyllä osaa sun kysymykseen vastata mutta halusin kirjottaa koska ite oon just samassa inhottavassa epätietoisuuden tilasssa.
toivotaan plussia molemmille!! =)