Oletteko tiedustellut miehen vehkeen kokoa
Ennen kuin olette päässeet ensimmäistä kertaa sen näkemään..
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, mulla on aina mittanauha käsilaukussa.
Mittaatko lepotilassa vai vaaditko seisokin, ennenkuin mitta kaivetaan laukusta?
Kylillä kyn vähän kyselee, niin joku syväkurkku kyllä kertoo tarkat mitat
No entäs jos varustus on pieni, mutta mies on muuten hyvä, puhuu ja pussaa?? Ikävä jos mahdollisuus jatkoille menee, jos ei tiedustelun takia pääsekään jatkamaan.
Vierailija kirjoitti:
No entäs jos varustus on pieni, mutta mies on muuten hyvä, puhuu ja pussaa??
Mitä se auttaa?
En ole koskaan kysynyt etukäteen. Minulla on muita kriteereitä siihen, kenet kutsun kotiini.
Entä silloin kun kullin koko on alle alarajan elikkäs alle 9 cm niin miten olla näyttämättä pettymystä ja mikä pettymys itselle sillä ei se tunnu juuri missään. Mahtuu kokonaan pienikätisen naisen kouraan eikä yllä kuin yhdessä asennossa sisälle vaikka nainen on hoikka. Miten sellaisesta edes tyydyttyy. Kaikissa muissa asennoissa ei edes sisälle ylety.
Tällaisen kohtasin viime viikonloppuna ja kyllä oli pettymys.
Onko pienikulliset miehet aina niitä romanttisia näyttelijöitä kun muuten ei koko riitä. Nainen luulee, että romanttisella miehellä on housuissakin edes se normaali, mutta kaikki romantiikka on vaan myyntipuhetta, jolla kompensoi mitätöntä elintään.
Ei tarvitse enää arvuutella kullin kokoja kun toinen jo sarjassaan romanttinen mies, jolla kulli aivan mitätön nysä. Olisi ollut edes paksu, mutta ei sitäkään.
Tämä teksti on oikeasti naiselta eikä isokullisen miehen kirjoittama.
Kyllä kannattaa ottaa selvää ennen seksiä minkälainen housuissa pullottaa, jos edes pullottaa.
LoL 😂😂 Eiks yllätysmunat ookaan se juttu? 🤔
Olisi se aika paukku kun ekells treffeillä mimmi kysyisi peniksrn kokoa🙄
Vaimon ei tarttenut kysellä. Kovana puntissa reittävasten pullisteleva kaluni paljasti itse itsensä tiukoissa ohuissa mustissa farkuissa, kun mentiin tanssilattialle.
Vierailija kirjoitti:
Entä silloin kun kullin koko on alle alarajan elikkäs alle 9 cm niin miten olla näyttämättä pettymystä ja mikä pettymys itselle sillä ei se tunnu juuri missään. Mahtuu kokonaan pienikätisen naisen kouraan eikä yllä kuin yhdessä asennossa sisälle vaikka nainen on hoikka. Miten sellaisesta edes tyydyttyy. Kaikissa muissa asennoissa ei edes sisälle ylety.
Tällaisen kohtasin viime viikonloppuna ja kyllä oli pettymys.
Onko pienikulliset miehet aina niitä romanttisia näyttelijöitä kun muuten ei koko riitä. Nainen luulee, että romanttisella miehellä on housuissakin edes se normaali, mutta kaikki romantiikka on vaan myyntipuhetta, jolla kompensoi mitätöntä elintään.
Ei tarvitse enää arvuutella kullin kokoja kun toinen jo sarjassaan romanttinen mies, jolla kulli aivan mitätön nysä. Olisi ollut edes paksu, mutta ei sitäkään.
Tämä teksti on oikeasti naiselta eikä isokullisen miehen kirjoittama.<
Aikas raakaa raadollista puhetta sulla. Säälin miehiä, jotka sun kanssa käy petipuuhiin. Oletko sitten itse niin täydellinen, että voit vaatia mieheltä tuollaista? No jokainen taaplaa tietty tyylillään...
Vierailija kirjoitti:
Vaimon ei tarttenut kysellä. Kovana puntissa reittävasten pullisteleva kaluni paljasti itse itsensä tiukoissa ohuissa mustissa farkuissa, kun mentiin tanssilattialle.
Vankka takakeno wouwouwouwou 😅
Aina kun käyn kusella tai saunomassa kysyn että minkäs mittainen sulla on ja sitten myöhemmin urinaalilla tai löylyssä tarkistan ja tarvittaessa mittaan
En milloinkaan, annan käsi ja suuhoidon ja sitten..... N 62 V.
Kundien kesken kaikki mitat käydään läpi, eihän sitä sokkotreffeille niin umpimähkään lähdetä. - mikke24 -
En ole koskaan kysellyt. Mutta olen päättänyt, että jos vielä laitan nettiin treffi-ilmon, mainitsen siinä hakevani miestä jolla on kestoa sängyssä.
En tietenkään normaalisti ole kysellyt, mutta pari kertaa olen mm. iskuri.netin kautta etsinyt seksiseuraa ja silloin olen antanut kriteerit kalun koolle (18-20 cm ja riittävän paksu). Tämä on myös ainoita tilanteita, jolloin olen ollut halukas saamaan dickpicin ennen tapaamista.
Kyllä voi kysyä heti ensitapaamisessa jäykkää pituutta ja terskan sekä varren ympärysmittaa. Ei pidä häpeillä.
Vastineena tähän kysymykseen kannattaa kysyä että ottaahan mittojen kysyjä myös pyllyyn
Vierailija kirjoitti:
Vastineena tähän kysymykseen kannattaa kysyä että ottaahan mittojen kysyjä myös pyllyyn
No juuri tämän vuoksi minulta onkin kysytty, eli eivät ole halunneet liian isoa sinne ja olen edelleen "peppuneitsyt". Ja aivan tosi on että kukaan kuudesta kumppanistani ei ole halunnut kanssani peppuseksiä :(
Tottakai, mulla on aina mittanauha käsilaukussa.