Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa! Vinkkejä häälahjaksi parille, jolla on jo vaikka mitä!!!

Vierailija
02.09.2008 |

Siis ovat asuneet yhdessä jo tovin, niin tavaraa heille on jo kertynyt. Mutta lahjakortteja emme halua antaa, emmekä mitää vaatetta esim. saunatakkeja.

Niin antakaa nyt vinkkejä/ehdotuksia mitä olisi hyvä!!! (morsiusparin iät ovat N25.v ja M31.v) ja hinta n.40-50€

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää kimppalahja muiden häävieraiden/sukulaisten kanssa. Lähettäkää pari avioliittoleirille esim hnmky:n järjestämä viikonloppu jossain tai kesäleiri pieksämäellä

Vierailija
2/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä saa yhden marimekon pussilakanan

tai kaksi finlaysonin pussilakanaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa esim. laadukkaita tuoksuvia suihkugeeliä tai kylpyvaahtoa, hierontaöljyä, hyvää viiniä, suklaata, kauniita tuoksukynttilöitä jne.

itse tykkäisin ihan älyttömästi

Vierailija
4/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse toivoisin ainakin saavani ton jos nyt mentäis naimisiin :) Vähän sellasta luxusta jota ei tuu ostettua itse.

Vierailija
5/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ehdotettuun hemmottelupakettiin lisäksi hartioille laitettavat, lämmitettävät jyvätyynyt. Laadukas villahuopa, kunnon tarjotin, johon pientä tarpeellista, tyynyliinat omilla kuvilla (saa valokuvauskaupoista).Jos hääpari asuu omakotitalossa: suuri piharuukku erilaisilla kukkasipuleilla täytettynä, omenapuu tai muu kestävä puu tai pensas.

Vierailija
6/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku herkkukori vähän hienompia aineksia (esim. sushi-teema tai vast.) ja joukkoon askartelet jotain lemmenreseptejä.

Shampanja on kanssa ihan ok. Itse vaan saatiin työkavereilta ja vastaavilta 6 pulloa, jotka nyt odottavat tuolla kaapissa sitä, että emäntä ei ole enää raskaana.

Tai lasipurkit täynnä makeisia.

Yks kiva ylläri oli kanssa viinipulloteline-nokkeluuspeli, jota ei siis saa pois ennenkuin älyää, miten teline avautuu. Samoilta tuli myös takkatuli-dvd ;)

Hemmottelupaketti on kanssa kiva, jollei ole allergioita.

Joku peli, jos ovat peli-ihmisiä.

Leffa-/teatteriliput, ja muutkin lahjakortit ovat kyllä kivoja.

Riippuu millaisia tyyppejä ovat, mitä harrastavat jne. sekä onko sulla taitoa/aikaa tehdä itse jotain.

Vierailija
7/7 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset