Auttakaa! Vinkkejä häälahjaksi parille, jolla on jo vaikka mitä!!!
Siis ovat asuneet yhdessä jo tovin, niin tavaraa heille on jo kertynyt. Mutta lahjakortteja emme halua antaa, emmekä mitää vaatetta esim. saunatakkeja.
Niin antakaa nyt vinkkejä/ehdotuksia mitä olisi hyvä!!! (morsiusparin iät ovat N25.v ja M31.v) ja hinta n.40-50€
Kommentit (7)
sillä saa yhden marimekon pussilakanan
tai kaksi finlaysonin pussilakanaa
jossa esim. laadukkaita tuoksuvia suihkugeeliä tai kylpyvaahtoa, hierontaöljyä, hyvää viiniä, suklaata, kauniita tuoksukynttilöitä jne.
itse tykkäisin ihan älyttömästi
Itse toivoisin ainakin saavani ton jos nyt mentäis naimisiin :) Vähän sellasta luxusta jota ei tuu ostettua itse.
Aiemmin ehdotettuun hemmottelupakettiin lisäksi hartioille laitettavat, lämmitettävät jyvätyynyt. Laadukas villahuopa, kunnon tarjotin, johon pientä tarpeellista, tyynyliinat omilla kuvilla (saa valokuvauskaupoista).Jos hääpari asuu omakotitalossa: suuri piharuukku erilaisilla kukkasipuleilla täytettynä, omenapuu tai muu kestävä puu tai pensas.
joku herkkukori vähän hienompia aineksia (esim. sushi-teema tai vast.) ja joukkoon askartelet jotain lemmenreseptejä.
Shampanja on kanssa ihan ok. Itse vaan saatiin työkavereilta ja vastaavilta 6 pulloa, jotka nyt odottavat tuolla kaapissa sitä, että emäntä ei ole enää raskaana.
Tai lasipurkit täynnä makeisia.
Yks kiva ylläri oli kanssa viinipulloteline-nokkeluuspeli, jota ei siis saa pois ennenkuin älyää, miten teline avautuu. Samoilta tuli myös takkatuli-dvd ;)
Hemmottelupaketti on kanssa kiva, jollei ole allergioita.
Joku peli, jos ovat peli-ihmisiä.
Leffa-/teatteriliput, ja muutkin lahjakortit ovat kyllä kivoja.
Riippuu millaisia tyyppejä ovat, mitä harrastavat jne. sekä onko sulla taitoa/aikaa tehdä itse jotain.
tehkää kimppalahja muiden häävieraiden/sukulaisten kanssa. Lähettäkää pari avioliittoleirille esim hnmky:n järjestämä viikonloppu jossain tai kesäleiri pieksämäellä