Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten on isänpäivä sujunut tähän asti?

Vierailija
12.11.2023 |

Isät, äidit?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa halveksuntaa lasten äidiltä kuin muinakin päivinä. No kiusaaja on kiusaaja.

Vierailija
2/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär. Kävin kaupassa ja laitoin parvekkeelle hautakynttilän palamaan. Jos jaksan niin pesen vielä pyykin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties olisinkin isä, jos tytöt olisivat ylä-asteella kutsuneet kiltitkin pojat juhliinsa🥺

Vierailija
4/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostin lipun salkoon, keitin kahvit, tein ja söin hyvän aamupalan, siivosin olohuonetta, selaan nettiä, juttelin puhelimessa äitini kanssa.

Kohta alan maalata makkarin seinää.

Isää muistin eilen illalla hautausmaalla, lapseni ovat muistaneet isäänsä, jos ovat muistaneet. 

Vierailija
5/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhanpäiväinen juhlapäivä. Liput alas!

Vierailija
6/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenties olisinkin isä, jos tytöt olisivat ylä-asteella kutsuneet kiltitkin pojat juhliinsa🥺

Mä olen äiti vaikka kaikki pojat haukkuivat ja hyikäilivät yläasteella. Lisäksi mulla on jalkavamma ja sairauksia.

Vierailija
7/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheelliselta.

Vierailija
8/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isänpäivä menetti merkityksensä, kun isäni kuoli pari vuotta sitten, eikä itselläni ole lapsia.

Vierailija
9/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kivasti. Lapset jo isoja, laittoivat kakun ja aamiaisen jolle kutsuivat molemmat vanhemmat. 

Olivat kirjoittaneet isälle oikein kivan kortin. 

Isä oli oikein otettu

Vierailija
10/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murheellisissa merkeissä niinkuin nyt monena vuonna... Omaan isään en ole yhteydessä erinäisistä syistä ja omien lasten isä lähti muutamia vuosia sitten toisen matkaan. Isoisä, joka on paras malli miehestä mitä minulla on ollut, on kuollut jo vuosia sitten. Sytytin hänelle kynttilän.

Vierailija
11/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on kuollut hiljattain. Mies näyttää murjottavan jotain sohvalla, lapset ja minä ollaan muistettu häntä. Liekkö sitä kiukuttaa, kun olen kuumeessa, eikä oikeastaan päästä touhuamaan koko porukalla mitään. Välillä touhuaa jotain ei pakollisia kotitöitä ja istuu taas viereen murjottamaan. Toiveruokansa saa valmiina, eikä mitään olla vailla tekemään. Kumma homma, epätyypillistä häneltä. Häipyisivät nyt vaan lasten kanssa anoppilaan, että saisin olla rauhassa. 

Vierailija
12/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että almanakkaan keksitään näin surullisia päiviä,

paljon ihmisiä jotka eivät ole isiä tai omat isät eivät ole elossa.

Aiheuttaa katkeruutta ja mielipahaa niin monelle.

Vierailija
13/13 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää että almanakkaan keksitään näin surullisia päiviä,

paljon ihmisiä jotka eivät ole isiä tai omat isät eivät ole elossa.

Aiheuttaa katkeruutta ja mielipahaa niin monelle.

Elämässä nyt vain tulee vastaan hankalia hetkiä, ei niiltä vältytä hyssyttelemällä. Ei isänpäivä enää tunnu samalta, kun oma isä on kuollut, mutta ei muiden juhliminen ja iloitseminen ole minulta pois. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi