Voiko burn outin oire olla jatkuva pommiin nukkuminen?
En tajua mikä minua vaivaa, en huomaa, että olisin poikkeuksellisen väsynyt päivällä, mutta aamulla, kun kello soi, ei vain tekisi mieli nousta, torkutan ja myöhästyn töistä, väsyttää jne.
Kärsin tästä itse, koska en haluaisi myöhästyä. Olen todella stressaantunut ja en oikeasti sanoa, että miksi tuo aamu herääminen on niin vaikeaa.
Myös vapaa päivinä liikkeelle lähtö on hidasta ja tuntuu, että vaatii kauheasti pinnistelyä.
Tekisi mieli vain jäädä sänkyyn.
Mutta, kun pääsen liikkeelle niin hommat alkaa rullata ja piristyn.
Kommentit (8)
Että tällaista sitten.
Kyllä näköjään kaikenlaisia itsepetoksia keksitään laiskuudelle ja mukavuuden haluisuudelle.
Kyllä burn out oireilee vähän laajemmin, kuin pelkkänä stressinä ja aamu unisuutena.
Voi ja kuulostaakin siltä.
Harva tuolla tavalla ihan huvin vuoksi nukkuu pommiin, kyllä sulla on jotain vialla psyykkeessä.
Tarvitsen saikkua ja lepoa.
Itse huomasin juurikin pommiin nukkumisena, oli todella epätyypillistä itselleni ja jatkuvaa. Varmasti oli muitakin oireita mutta tuo oli sellainen mihin havahduin.
Lääkärin tehtävä on selvittää mikä on vialla. Puutostila, uniapnea, loppuun palaminen, mitä näitä nyt onkaan. Ilman tutkimuksia ei voi tietää.
Ennen tuota kutsuttiin lorvikatarriksi. Osta herätyskello, jossa on kirkasvalo, mutta ei torkkukytkintä. Valo syttyy ennenkuin kello soi ja valmistelee sinua heräämään.
Nosto