Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE julkaisi isänpäivänä pääuutisen "Miehet tarkkailevat salaa naisia"

Vierailija
12.11.2023 |

Olisiko äitienpäivänä tehty jotain vastaavaa?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit ja isät ja miehet ja naiset eivät ole mitään vastapuolia ikuisessa sodassa. 

Vierailija
42/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten perseilystä voisi uutisoida enemmänkin. Päivällä ei väliä

Onneksi et todellakaan ole joku 40v vanha nainen jonka parisuhde meni päin seiniä ja nyt on elämä suolaisempaa kuin Kuollutmeri ja paikkaat suruasi miesvihallasi. Maailma on täynnä v***n tyhmiä ihmisiä ja molemmista sukupuolista riittää näitä, joten jos toivot että vain toista sukupuolta vihataan koska siellä on tyhmiä ihmisiä niin voit vaikka samantien ryhtyä rasistiksi heti kun löydät toista ihonväriä olevan tekevän jonkun rikoksen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saisi tappaa!

aloita isästäsi ja veljestäsi ... vaikka tuskin sinulla isää on koska kirjoittelet tämmöisiä

Vierailija
44/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalaiset miehet kieltämättä ahdistelee kaupungilla ja kuntosaileilla. Ihanaa kun nykyisessä treenipaikassa ei enää juntteja näy, tummia miehiä salille tulee vällle ja se on kaikille ok.

Mua on ahdistellut ma mut ties kuinka monta kertaa. Tarjoavat maksua se*sistä, puhuvat epäkunnioittavasti ja ahdistelevat. Näin nuorena vaaleana naisena olen saanut osakseni vaikka kuinka paljon ahdistelua ha nimenomaan ma muilta. Saisivat lähteä takaisin maihin, joista ovat tulleetkin.

Vierailija
45/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kantasuomalaiset miehet kieltämättä ahdistelee kaupungilla ja kuntosaileilla. Ihanaa kun nykyisessä treenipaikassa ei enää juntteja näy, tummia miehiä salille tulee vällle ja se on kaikille ok.

Mua on ahdistellut ma mut ties kuinka monta kertaa. Tarjoavat maksua se*sistä, puhuvat epäkunnioittavasti ja ahdistelevat. Näin nuorena vaaleana naisena olen saanut osakseni vaikka kuinka paljon ahdistelua ha nimenomaan ma muilta. Saisivat lähteä takaisin maihin, joista ovat tulleetkin.

Ahdistelu on ihan muuta kuin salaa tarkkailu, sitä ei edes huomaa.

Vierailija
46/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet saisi tappaa!

aloita isästäsi ja veljestäsi ... vaikka tuskin sinulla isää on koska kirjoittelet tämmöisiä

Parempi olisi jos toi kirjoittaja aloittaisi itsestään. Kukaan ei varmasti jää häntä kaipaamaan. 

Vierailija
47/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit sanomatta "...pienellä Applen laitteella."

Kontrasti muuttuu sanomasta. 

Vierailija
48/48 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutiset julkaistaan tuoreeltaan riippumatta juhlapäivistä. Netissä riippuu valinnoistasi, mitä näet niin sanotusti pääutisena.

Tuo on julkaistu Ylellä tänään, mutta itse jutussa jo lukee asian olevan vuoden vanha. Siinä on linkki vuoden takaiseen uutiseen. Ja eiköhän eri piirien poliisien haastattelut ole tapahtuneet, kun juttua on tutkittu eikä tänään tai eilen. Luultavimmin suuri osa jutusta on työstetty pidemmällä aikavälillä. 

Jutussa ei ollut julkaistu mitään juuri nyt ajankohtaista, vaan se oli tutkivan journalistin artikkeli.