Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MEDIAT: Kaasuputkien sabotaasin takana oli korkea-arvoinen ukrainalaisupseeri

Vierailija
12.11.2023 |

Sanoin tästä heti kun se tapahtui, kukaan ei kuunnellut vaan haukkui ties mikskä. Media tottakai sivuutti kaiken

Tästä myös puhuttiin puolueettomissa lähteissä kokoajan mutta Lännen media sivuutti. 

80% suomalaisista ei nähny tätä oman vihansa takia, tai sit vaan sen takia että ne on oikeasti hölmöjä eikä osaa katsoa missään kokonaiskuvaa. 

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009985678.html

Kommentit (280)

Vierailija
161/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä moderoidaan täysin sääntöjen mukaisia ja asiallisia kommentteja? Jääkö ne jonnekkin näkyviin jos valittaa. Nyt joku mode toimii täällä nimittäin ihan mielivaltaisesti. Ja mitä uutiseen tulee niin muistakaa että mikään ei ole niin mustavalkoista, suosittelen kaikille ottamaan niin kremlin kuin ukrainalasit päästä pois. Ukrainaa kohdenkin kiusallisista asioista pitää pystyä puhumaan ilman leimakirveiden heiluttelua, ainakin jos kritiikkiin on vahva aiheellisuus. Sodassa ensimmäinen uhri on totuus ja sotapropagandaa on tapana levittää puolin jos toisin. 

Miksikö? Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä ilmoitetaan asiattomaksi sitä mukaa, kun sitä tälle palstalle tuotetaan. Ylläpito poistaa kiitettävän tehokkaasti ilmiantojen perusteella.

Vierailija
162/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut sellaisia viestejä, ne jotenkin tajuan vaikka toki jos on sääntöjen mukaisia ei niitäkään pitäisi  tavallaan poistaa ellei sitten täysiä valeita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette siitä että Ukrainan läpi virtaa edelleen venäläinen kaasu ja öljy eteenpäin eurooppaan ja ukraina saa siitä rahaa siirtomaksuina.

Niin no mielellään ottaa ne maksut, jotka Venäjä nöyränä maksaa. Jos ei maksaisi, - tu-tum! - putket räjähtävät. Näitä putkia Ukrainan on maaperällään helppo tuhota, toisin kuin tämä aivan päätön median spekulaatio NordStreamin ukrainalaisupseerista ja purjevenemiehistöstä.

Vierailija
164/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että nämä ihmiset ketkä kokoajan haukkuvat toisia ovat aina väärässä, oli se sitten Korona tai Ukraina tai ihan mikä vaan. Ne lukee iltalehtiä ja uskoo kaiken, tai sit ne on muutenvaan hölmöjä. 

Ne haukkuu toisia antiväxxereiks ja venäläisiks trolleiks ja hörhöiks ja  ties mikskä, vaikka ne on ite aina väärässä. 

Olen kanssasi täysin samaa mieltä

Samaa mieltä ja siinä paljastetaan vain oma kypsymättömyys jos ei asioista voi keskustella ilman haukkumista ja leimaamista. 

Vierailija
165/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ukraina poksautti ne putket, niin sehän oli fiksu temppu. Venäläisten peukaloruuvi saksalaisiin katkesi kerta rysäyksellä. Jos se oli venäjän tekosia, niin aika vaikea keksiä muuta syytä kuin tyhmyys.

Kyllä se on yksiselitteisesti Venäjän toimintaa. Se on - Russki Mir.

Vierailija
166/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että nämä ihmiset ketkä kokoajan haukkuvat toisia ovat aina väärässä, oli se sitten Korona tai Ukraina tai ihan mikä vaan. Ne lukee iltalehtiä ja uskoo kaiken, tai sit ne on muutenvaan hölmöjä. 

Ne haukkuu toisia antiväxxereiks ja venäläisiks trolleiks ja hörhöiks ja  ties mikskä, vaikka ne on ite aina väärässä. 

Pöljä-Îgor on itsensä kanssa täysin samaa mieltä. Pitää Îgorin vastata itse itselleen ja kehua itse itseään, kun kukaan muu ei niin tee.

Tyyppi on humalassa, ettei muista kehuneensa itseään ja siksi on ihan liekeissä valheidensa levittelystä.

Vierailija
167/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Ukraina poksautti ne putket, niin sehän oli fiksu temppu. Venäläisten peukaloruuvi saksalaisiin katkesi kerta rysäyksellä. Jos se oli venäjän tekosia, niin aika vaikea keksiä muuta syytä kuin tyhmyys.

Ei Saksan ollut mikään pakko kaasua ostaa. Voit kysellä, oliko saksalaisten mielestä fiksu temppu. Sen takia koko Saksa ja Suomi siinä mukana, on nyt lamassa. Tämä oli terroristi-isku Nato-maata vastaan ja koko EU:ta vastaan. USA kiitti, ja  ihme, jos ei sen takana ollut. Ihan kuin nyt jotkut ukrainalaiset purjehtijat tuosta vaan putkia panostaa. Isku oli etukäteen tiedossa jo puoli vuotta, ja Bidenkin kertoi että putket tullaan lakkauttamaan. Nyt ostamme USAn LNG:tä kalliilla.

Kaikissa sodissa ja kärhämissä on aina kyse rahasta, ei mistään muusta. Ei uskonnoista eikä ideologioista eikä demokratioista vaan rahasta. Follow the money.

Vierailija
168/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöljä-Îgor on itsensä kanssa täysin samaa mieltä. Pitää Îgorin vastata itse itselleen ja kehua itse itseään, kun kukaan muu ei niin tee.

Tyyppi on humalassa, ettei muista kehuneensa itseään ja siksi on ihan liekeissä valheidensa levittelystä.

saattaa olla sama kuin koronaketjussa parivuotta sitten, riiteli jopa itsensä kanssa. Kerran väitti minua itsekseen ja itseään minuksi, monipersoona. Nimettiin se monariksi.

Vierailija
169/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, meillä on vain 1 puoli kuka haukkuu kokoajan ihmisiä, ja tää puoli on aina väärässä. 

Tämänkin minä tiesin kokoajan. Ei tarvitse kuin katsoa kokonaiskuvaa ja miettiä itse loogisesti. Ei iltalehdet näihin anna vastauksia, taino antaa ehkä mutta vuoden tai 2 myöhässä. 

Tääkin asia oli selvillä puolueettomissa lähteissä ajat sitten. Niiku moni muukin asia mitä Länsimedia edelleen pimittää. 

Vierailija
170/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä moderoidaan täysin sääntöjen mukaisia ja asiallisia kommentteja? Jääkö ne jonnekkin näkyviin jos valittaa. Nyt joku mode toimii täällä nimittäin ihan mielivaltaisesti. Ja mitä uutiseen tulee niin muistakaa että mikään ei ole niin mustavalkoista, suosittelen kaikille ottamaan niin kremlin kuin ukrainalasit päästä pois. Ukrainaa kohdenkin kiusallisista asioista pitää pystyä puhumaan ilman leimakirveiden heiluttelua, ainakin jos kritiikkiin on vahva aiheellisuus. Sodassa ensimmäinen uhri on totuus ja sotapropagandaa on tapana levittää puolin jos toisin. 

Miksikö? Kaikki Venäjän sotilaallista, poliittista tai taloudellista etua ajava viestintä ilmoitetaan asiattomaksi sitä mukaa, kun sitä tälle palstalle tuotetaan. Ylläpito poistaa kiitettävän tehokkaasti ilmiantojen perusteella.

Jokaisella alustalla on oikeus itse valita mitä julkaisee, harvempi taitaa russakan propakandaa ja valheita julkaista, niille on omat alustansa, ja ihmettelen miksi sitä tyyliä harrastavat ei pysy niillä.Kuitenkin on selvä asia ettei niitten valheet kauaa muilla alustoilla säily. 

Sanoma oyn intresseihin ei sisälly valheitten ja propakandan levitys, joten melko turhaa ihmetellä että ne poistuu.

Vierailija
171/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, meillä on vain 1 puoli kuka haukkuu kokoajan ihmisiä, ja tää puoli on aina väärässä. 

Tämänkin minä tiesin kokoajan. Ei tarvitse kuin katsoa kokonaiskuvaa ja miettiä itse loogisesti. Ei iltalehdet näihin anna vastauksia, taino antaa ehkä mutta vuoden tai 2 myöhässä. 

Tääkin asia oli selvillä puolueettomissa lähteissä ajat sitten. Niiku moni muukin asia mitä Länsimedia edelleen pimittää. 

Olen samaa mieltä. Näinhän se juuri on

Vierailija
172/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkään vastauksessa ei ollut päätä eikä häntää.

Yksi puoli on aina väärässä, vastaukset löytyy vain miettimällä itse ilman mitään lähtötietoja, paitsi että jostain netin uumenista löytyy puolueettomat lähteet, paitsi ettei niitä lähteitä koskaan kerrota, koska sivuston nimi loppuu .ru.

Vierailija
173/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän saman vastauksen liittää omien tekstiensä perään monikin trolli. Jokin jakomielitauti?

Vierailija
174/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy Ukrainalle kuin Afganistanillekin, että kun alkaa yleinen mielipide kääntymään, niin kelkka kääntyy ja junan alle vaan.. 

Eikös Venäjä joutunut vetäytymään Afganistanista, kun ensin sotivat siellä kymmenen vuotta? Taitaa niille käydä ihan samalla tavalla Ukrainassa, eli ei tule lasta eikä paskaa.

Vierailija
175/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on yksiselitteisesti Venäjän toimintaa. Se on - Russki Mir.

Venäjä on liian väkivaltainen maa.

Vierailija
176/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

What Dmitry Medvedev couldn't drink he wore.

Vierailija
177/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä käsialanäyte luku- ja kirjoitustaidottomalta vkk-apukoululaiselta, jolla on paljon jokelleltavaa mutta ei koskaan yhtään mitään asiallista sanottavaa.

Vierailija
178/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.n-tv.de/politik/Nord-Stream-Sprengung-Die-Spur-fuehrt-nach-…

eihän tästä mihinkään pääse etteikö se rysssä olisi ollut

Vierailija
179/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä käsialanäyte luku- ja kirjoitustaidottomalta vkk-apukoululaiselta, jolla on paljon jokelleltavaa mutta ei koskaan yhtään mitään asiallista sanottavaa.

tuo Länsi on aina niin huvittava,  Länsin,Länsistä, Länsiin...

Vierailija
180/280 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas pöljä-Îgor vastailee itse itselleen ja kehuu itse itseään. Muut eivät kehu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä