Haluatko tietää, miksi valitsin juuri nykyisen vaimoni?
Kommentit (78)
Oli ainut joka ei nauranut pienelle elimellesi?
Vierailija kirjoitti:
En halua. :D
Äläs nyt. Itse odotan, mitä syvällistä ap tähän kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä valitsit vaimosi? Oliko oikein jonoakin xD
Siellä on mallitytöt olleet jonossa oven takana.
Miten nykyisin käsitetään malli? On esim. kehopositiivisia malleja, jotka eivät itseäni saa innostumaan. En ole moniin vuosiin katsonut myöskään missikisoja, koska jotenkin alkoi tuntua siltä, että luonnollisen kauniit naiset eivät enää halua osallistua.
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko kuinka ilkeää tällainen on? Kyseessä ihminen, vaikka on vitsikin niin voi satuttaa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Se suostu elättää sua?
Olen vanhan koulukunnan miehiä ja moinen olisi suuri häpeä.
Vierailija kirjoitti:
Tyydyit muiden kiertopalkintoon eli jämään.
Olen ensimmäinen "poikaystävä" vaimolleni.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli eniten huulitäytettä?
Hänellä on täyteläiset huulet. Ei tarvinnut täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuatko kuinka ilkeää tällainen on? Kyseessä ihminen, vaikka on vitsikin niin voi satuttaa tosi paljon.
kyseessä suomalainen voimaantunut tapakulttuuri: auotaan päätä tuntemattomille. sivistynyttä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tajuan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tarpeeksi ruma ja lihava ettei tarvinnut pelätä että joku muu tulee ja vie sen sulta?
Tuo on ikävä kyllä monen miehen kohtalo, vaikka nainen olisi nuorena sutjakka ja nätti. Minä väistin luodin ja otin kauniin ja normaalivartaloisen. On oikein naisellinen pakkaus. Ei ole montaakaan tuntia aikaa, kun rakasteltiin oikein pitkän kaavan mukaan.
Ja kertoilet siitä mieluummin av:lla kuin makoilisit tämän naisen vierellä?
Annoin vain vastineen epäilylle, että vaimoni olisi ruma ja lihava. Tosin hän luonnollisesti nukkuu nyt tyydytettynä ja raukeana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää. Vaimo, jolle olet poikaystävä? Ja vielä lainausmerkeissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli tarpeeksi ruma ja lihava ettei tarvinnut pelätä että joku muu tulee ja vie sen sulta?
Tuo on ikävä kyllä monen miehen kohtalo, vaikka nainen olisi nuorena sutjakka ja nätti. Minä väistin luodin ja otin kauniin ja normaalivartaloisen. On oikein naisellinen pakkaus. Ei ole montaakaan tuntia aikaa, kun rakasteltiin oikein pitkän kaavan mukaan.
Ja kertoilet siitä mieluummin av:lla kuin makoilisit tämän naisen vierellä?
Annoin vain vastineen epäilylle, että vaimoni olisi ruma ja lihava. Tosin hän luonnollisesti nukkuu nyt tyydytettynä ja raukeana.
Varmaan arvostaa, että trollailet tästä av:lla.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli munat ja penis.
Muutama tunti sitten hänellä oli molemmat isovarpaidensa välissä pitkän tovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vaimosi on joku 20v aasialainen koti- ja seksiorja?? Möhömahainen, kalju lihava suomimies hakee Thaikuista vaimon, kun suomalainen nainen ei moista porsasta suostuisi palvelemaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä valitsit vaimosi? Oliko oikein jonoakin xD
Jono syntyy ja kahdesta ihmisestä peräkkäin, mutta minusta kiinnostuneita oli samaan aikaan huomattavasti enemmän.
Eli ei ollut jonoa vai mitä yrität kertoa?
No ei konkreettisesti, jos tiedät mitä sana tarkoittaa. En siis joutunut olemaan lukkojen takana turvassa liian aggressiivisten naisten takia, vaan samaan aikaan minusta oli kiinnostunut useat naiset.
Haluatko ap tietää miksi en ole kiinnostunut sinusta avioliittomielessä (tai muutenkaan) ?
Hän on rikas perijätär ja kuolee lähivuosina?