Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ajattelet että parisuhde ilman seksiä on kaverisuhde....

Vierailija
11.11.2023 |

....niin suhteesi ovat joko seksisuhteita, fwb-suhteita tai sitten olet vain päätynyt suhteeseen seksin vuoksi etkä oikeasti välitä toisesta muuta kuin seksielämäsi mahdollistajana. 

Parisuhteen erottaa kaverisuhteesta rakkaus. Sen yksi ilmentymä voi olla seksi, mutta se olisi parisuhde myös ilman seksiä. 

Oletko samaa vai eri mieltä? 

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että suurin osa keskustelijoista ei edes huomaa, mikä puuuttui listasta: romanttinen rakastuminen. Vai ymmärsinkö aloituksen väärin? Että jps parisuhteesta ottaa pois seksin, jää kuitenkin vielä romanttinen tunne, joka erottaa sen ystävyydestä. Eli parisuhde ei plesamakuin ystävyyys plus seksi. Olisi kiinnpstavaanähdä tilastoja, kuinka suuri osa ihmisistä kokee myös romanttista rakkautta, kuinka suurelle osalle riittää että rakkais on sitä kiintymystä jota seksi ja läheisyys tuo. Osasinkohan nyt pistää sanoiksi?

Juuri näin. Olen puolisoni kanssa siinä iässä, että olemme toisinaan miettineet millaista elämä tulee olemaan jos ja kun (todennäköisesti) seksielämä jossain vaiheessa hiipuu. Itse olen sitä mieltä, että parisuhde ei muutu kaverisuhteeksi seksin hiipumisen myötä. Puolisoni on rakastettuni, jota kohtaan tunnen romanttista rakkautta, olen tunt

Tunne ei muutu ja se tekeekin asiasta hankalaa sille joka kykenisi seksiin ja haluaisi sitä. Varsinkin jos muukin läheisyys hiipuu. 

Sitä tuntee jäävänsä todella yksin ja ilman rakkautta (vaikka toinen sanoisikin joka päivä rakastavansa). Sanominen ja fyysinen osoittaminen on ihan eri asia.

Jollekin riittää sanat, toinen kaipaa halausta. Joku ehkä sopeutuu ja saa omat halunsa hiipumaan, minulle se ei onnistu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi