Missä olitte, kun John F. Lennon kuoli?
Muistan kun kuulin siitä radiosta ja koko perhe hiljentyi muistelemaan. En muista oliko Kekkonen hautajaisissa.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteletko incelli olevasi vitsikäskin?
Vastaa kysymykseen tai pidä suu kiinni.
Kun kerran halusit, että pilaan typerän aloituksesi, niin saamasi pitää. Ei ole mitään John F. Lennonia vaan John Lennon ja John F. Kennedy.
Hakkaa tattiisi, tissiposki-incel.
Taitaa olla se aika kuukaudesta kun noin kiukuttaa, vai joko on vaihdevuodet ohi?
Äläpä pentu käytä sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran halusit, että pilaan typerän aloituksesi, niin saamasi pitää. Ei ole mitään John F. Lennonia vaan John Lennon ja John F. Kennedy.
Taitaa olla se aika kuukaudesta kun noin kiukuttaa, vai joko on vaihdevuodet ohi?
Joko sinulla poju on kivekset laskeutuneet?
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli? John Lennonin tiedän, mutta hänen toinen etunimensä olin Winston
Finston. Se kirjoitetaan F:llä aivan kuin pesuFati.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Mutta John W. Lennonin kuolinpäivänä olin naistenklinikalla.
Minä olin intissä.
Asia oli järkytys Yhdysvaltain presidentti-instituutiolle.
Lennonin C-kasetit putosi käsistä kun luodit osuivat. Tuli juuri studiolta kotiin.
Tekijähän muuten oli radikaali kristitty. Hän oli suuttunut verisesti siitä, että Lennonin yhtye kehui olevansa Jeesusta suositumpi.
Olin isäni vasemmassa pallissa. Tai tarkemmin ottaen vielä margariinipaketissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko sinulla poju on kivekset laskeutuneet?
HV!
Tyypin koko nimi oli John Winston Ono Lennon. Mistä tuo Winston tulee siihen?
Pääsin koulusta, niin se oli Iltapäivälehden lööpissä. Silloin ne lehdet tulivat oikeasti vasta iltapäivällä, lööpit myös.
Ypxho Kaljeba Kekkoheh.
Julkea ja hävytön alustuskirjoitus.
Kyllä nyt Kekkonen kääntyisi haudassaan jos eläisi!
Vierailija kirjoitti:
Olin luultavasti päiväunilla, sillä olin alle vuoden vanha.
Samat sanat.
M43
Huonoa mainosta kristityille tämä teko.
Vierailija kirjoitti:
Lennonin C-kasetit putosi käsistä kun luodit osuivat. Tuli juuri studiolta kotiin.
Tekijähän muuten oli radikaali kristitty. Hän oli suuttunut verisesti siitä, että Lennonin yhtye kehui olevansa Jeesusta suositumpi.
Hölön pölön. Chapman itse on kertonut tappaneensa kateuttaan ja koska piti Lennonia tekopyhänä.
Suomessa kellonaika oli aamulla 6.07.
Mistä tiedät sen? Google ei ainakaan tunne henkilöä nimeltä John F. Lennon. Mistä sinä hänet tunnet?