Lue keskustelun säännöt.
Ikää 39v ja elämä ohi,mitä nyt? Mitä te muut nelikymppiset teette ja harrastatte
Kommentit (62)
Olen itse siitä onnellisessa asemassa, että olen aina ollut kotihiiri, joten teen paljolti ihan samoja juttuja kuin pari-kolmekymppisenäkin. <3 Mitä nyt varsinkin kolmen kympin jälkeen maailma vasta alkoi kunnolla avautumaan minulle, kun olin nuoruusvuoteni lähinnä masentunut, uupunut ja epävarma. Nykyään elämä tuntuu menevän vain päivä päivältä parempaan suuntaan, ja jatkolta toivonkin vain pysyväni mahdollisimman terveenä mahdollisimman pitkään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin siis missä ap häviää parikymppisille naisille baareissa? Korttipelissä vai biljardissa? Yrittääkö ap iskeä parikymppisiä miehiä siellä? Ja joo, saattaahan se "hehku" hiipua, jos elämän sisältö on tosiaan viikonloppuiset baarissa luuhaamiset, näkyyhän se naamasta. Itsellä näkyy kaksi viikkoa yksittäinenkin kerta. Ja lisäksi jää vain sellainen olo, että olipa tylsää, samaa jauhamista ja valitusta kuin aina, eikä ollut yhtäkään hauskaa juttua (paremmat jutut on ollut kahvilla käydessä). Sitten pitää toikkaroida vielä pysäkeillä tai taksitolpalla, ja rahaakin paloi ihan liikaa. Mieluummin teen jotain mukavaa kotona.