Syön melkein joka aamu paketillisen pekonia
Pari paistettua kananmunaa lisukkeeksim Onko se mielestäsi outoa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Oma valintasi.Ei liikuta muita. Itse en syö sikaa,en misään muotoa.
Kannattaako tuo? Sika on kuitenkin se terveellisin ja ekologisin ruoka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
Paketissa pekonia on saman verran kaloreita kuin lautasellisessa puuroa, mutta pekonilla pärjää tuplasti sen ajan, mitä puurolla. Puurosta ei saa kuin sokeritaudin ja pahaa mieltä.
Söin joskus nuorena aina aamiaiseksi puuroa ja mehukeittoa ja järkyttävä nälkä oli jo tunnin kuluttua tuosta. Ihmisen ei kuulu puputtaa jatkuvasti jotain palaa.
Ap
Pekoni on kauhean suolaista, osta kunnollista kylkiviipaletta niin ei tuu noin kauheasti suolaa.
Muuten oikein toimiva setti. Mä syön usein aamulla 3-4 kananmunaa kokkelina, joskus pekonia mut useimmiten sian kylkeä tai kalkkunaa. Seuraavan kerran on nälkä 18 aikoihin jolloin syön ruoan. N 155/42.
Ei ole outoa, itsekin tykkään ja syön melkein joka aamu. Mulle riittää kyllä 3-4 siivua, ja 1 kananmuna. Paistan lisäksi tomaatteja tai lämmitän papuja. Pysyy nälkä pois pitkälle iltapäivään.
Pekonipaketillisen syö kyllä ihan tosta vaan. Olisko jotain 150 gramman läjä?
Meillä syödään helposti 250 grammaa lihaa per nenä päivässä.
Söisin itsekin, jos meillä olis sitä pekonia. Pannulla ruskistetut pekonisiivut on ihan parasta.
Ei ole kummallista. Mä syön aika usein saman kombon, joskus täysrasvaista kreikkalaista jogurttia pähkinöillä ja marjoilla voikahvin kera.
Vierailija kirjoitti:
Pekonipaketillisen syö kyllä ihan tosta vaan. Olisko jotain 150 gramman läjä?
Meillä syödään helposti 250 grammaa lihaa per nenä päivässä.
Söisin itsekin, jos meillä olis sitä pekonia. Pannulla ruskistetut pekonisiivut on ihan parasta.
Nykyään pekonipaketti taitaa olla alle 100g, joten se ei nyt kummoinen määrä ole, vaikka söisi kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
Paketissa pekonia on saman verran kaloreita kuin lautasellisessa puuroa, mutta pekonilla pärjää tuplasti sen ajan, mitä puurolla. Puurosta ei saa kuin sokeritaudin ja pahaa mieltä.
No ei kyllä muuten ole. HK Pekoni 170g sisältää 544 kaloria. Elovena puuropussi (oma aamiaiseni) taas 127 kaloria. Ja siihen vielä ne munat päälle, niin aamiaisella olis mennyt yli 2/3 mun päivän kaloreista
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan ole suolan puutetta.
Harmillisen yleinen suomalaisten vaiva: suolanpuutostila
Mikä on verenpaineesi ja natrium- ja kaliumarvosi?
Syö vaan, itse en syö pekonia koskaan, kun on iljettävä pitkälle jalostettu tuote, hyi!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on verenpaineesi ja natrium- ja kaliumarvosi?
Verenpaine oli viimeksi jotain 120/60
Kalium 3.9 mmol/l (viitearvot 3.5 - 5.1)
Natrium 140 mmol/l (viitearvot 137 - 145)
Oliko muuta kysyttävää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on painoindeksisi?
No ei kyllä muuten ole. HK Pekoni 170g sisältää 544 kaloria. Elovena puuropussi (oma aamiaiseni) taas 127 kaloria. Ja siihen vielä ne munat päälle, niin aamiaisella olis mennyt yli 2/3 mun päivän kaloreista
Syötkö pelkän puuropussin ilman mitään lisukkeita?? Miten tuolla voi selvitä? Ja pekonista ei saa edes tuota kalorimäärää kun rasva imeytetään talouspaperiin. Kananmunissa 70 kcal per kappale. Itse en edes laske kaloreita, kun siinä ei ole mitään järkeä.
Ap
Söisin mielelläni pekoni-muna-aamiaisen, mutta mulla on niin korkea verenpaine ja kolesterolit, että pakko pitäytyä vain vähäsuolaisessa ja runsaskuituisessa ruokavaliossa. Tykkään pekonista tosi paljon ja hotelliaamiaisella sitä syön enkä välitä silloin rasva-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Sanoppa miten puurosta voi saada?
Netanyahu syö joka aamu kaksi pakettia.