Iso rako etuhampaiden välissä
Itselläni noin jopa 1,5 mm. Onko miehelle "turn off"? Harvahammas?
Yksi suomalainen treffailukumppani joskus jopa siitä vähän villiintyi ja aina sanoi haluavansa suudella mun hammasrakoa.
Ranskalainen mies piti hammasrakoani todella sensuellina ja sen takia ajatteli mun olevan sängyssä todella estoton ja villi. Vertasi minua ranskalaiseen laulajattareen, jolla myös iso etuhammasrako, Vanessa Paradis.
Itse olen aina rakoa etuhampaideni välissä piilotellut ja vältellyt hymyilemistä, koska pidän hampaitani todella rumina.
En koskaan käytä huulipunaa, koska en halua huomiota omasta mielestäni rumaan suuhuni, vaikka huulet ovatkin kauniin muotoiset. Välttelen vain isosti nauramista.
Hammaslääkärin kanssa joskus asiasta puhuttiin, että ilman suurempaa operaatiota tai oikomishoitoa voisi rakoa kuroa umpeen laittamalla paikka-ainetta hampaiden väliin ja siten rakoa vähän pienentää, mutta vaarana voisi olla ns. pupujussi-ilmiö, jolloin etuhampaat näyttäisi suhteettoman suurilta muuten pieneen suuhuni nähden.
Muita harvahampaisia täällä? Oletteko omaan hammaskalustoonne tyytyneet vai tehneet jotain asiaa korjataksenne?
Kommentit (30)
Esimerkiksi Madonnalla on rako hampaiden välissä, enkä ole ikinä kuullut että hän ois jotenkin epä seksikäs edes näin vanhemmalla iällä...
Häpyhuulten välissäkin on rako eikä se haittaa yhtään. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi Madonnalla on rako hampaiden välissä, enkä ole ikinä kuullut että hän ois jotenkin epä seksikäs edes näin vanhemmalla iällä...
Madonna on kuuluisa näyttelijä ja laulaja mutta seksikäs hän ei ole ollut koskaan. Ei nuorempana eikä etenkään nyt.
Vierailija kirjoitti: Madonnalla on myös mutta ei siihen moni ole huomiota kiinnittänyt. Enemmän ällöttää jos ikenet näkyy hymyillessä.
Kumpikin aika irvokasta.
Persoonallinen! <3
Semmoset hevosenhampaat, ikenet esillä olis turn off. Tai liian laitetut, epänormaalit.
Miten sellainen rako hampaiden välissä tuottaa ongelmia syödessä, jääkö siihen rakoon aina salaattia tms. kiinni jumiin vai onko se jo niin iso rako että sen huuhtaisee vaikka vettä juomalla puhtaaksi? Mulla on niin tiukat hammasvälit että hammaslankakin jää jumiin niiden väliin.
"Muita harvahampaisia täällä? Oletteko omaan hammaskalustoonne tyytyneet vai tehneet jotain asiaa korjataksenne?"
Olen joutunut tyytymään, koska vaihtoehto olisi minun tapauksessani juurikin se pupuefekti, liian isot hampaat. Tai sitten etuhampaiden repiminen kokonaan pois ja uusien istuttaminen tilalle. Liian iso riski, en uskalla.
Häpeän, en halua hymyillä suu auki, tunnen itseni rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten jo mainittiin, Madonnallakin on rako yläetuhampaiden välissä. Myös Emmerdalen Charitylla on samanlainen ja Charity on tosi kaunis.
En ole oikein koskaan tajunnut tätä perustelua, että rako on ok, koska Madonnallakin on se. En ole Madonna.
Noin pieni rako kuin 1.5 mm kuulostaa kyllä melko lailla merkityksettömältä asialta. Ei haittaa, ei ole ykkösasia ulkonäössä mitenkään.