Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iso rako etuhampaiden välissä

Vierailija
11.11.2023 |

Itselläni noin jopa 1,5 mm. Onko miehelle "turn off"? Harvahammas?

Yksi suomalainen treffailukumppani joskus jopa siitä vähän villiintyi ja aina sanoi haluavansa suudella mun hammasrakoa.

Ranskalainen mies piti hammasrakoani todella sensuellina ja sen takia ajatteli mun olevan sängyssä todella estoton ja villi. Vertasi minua ranskalaiseen laulajattareen, jolla myös iso etuhammasrako, Vanessa Paradis. 

Itse olen aina rakoa etuhampaideni välissä piilotellut ja vältellyt hymyilemistä, koska pidän hampaitani todella rumina.

En koskaan käytä huulipunaa, koska en halua huomiota omasta mielestäni rumaan suuhuni, vaikka huulet ovatkin kauniin muotoiset. Välttelen vain isosti nauramista.

Hammaslääkärin kanssa joskus asiasta puhuttiin, että ilman suurempaa operaatiota tai oikomishoitoa voisi rakoa kuroa umpeen laittamalla paikka-ainetta hampaiden väliin ja siten rakoa vähän pienentää, mutta vaarana voisi olla ns. pupujussi-ilmiö, jolloin etuhampaat näyttäisi suhteettoman suurilta muuten pieneen suuhuni nähden.

Muita harvahampaisia täällä? Oletteko omaan hammaskalustoonne tyytyneet vai tehneet jotain asiaa korjataksenne?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöä. Kannattaa hoidattaa hampaat kuntoon.

Vierailija
42/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsena raudat pitkään ja kolmenkympin jälkeen huomasin että etuhampaat liikkuivat erilleen pikkuhiljaa... rako kasvoi ja toinen etuhammas oli vielä kallellaan. 

Minulle tehtiin oikomishoito, meni muutama tonni. Langat ovat ikuisesti pitämässä hampaita paikallaan ja ilmeisesti ne olisi pitänyt laittaa jo silloin lapsena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-luvun muotivillitys rako etuhampaiden välissä, kuten Perhe On Pahin tv-sarjan Läskipäällä :D

Miten synnynnäinen ominaisuus voi olla muotivillitys?

Vierailija
44/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikilla ihmisillä ole isokin rako etuhampaiden välissä....

Vierailija
45/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Helpompi pitää puhtainakin. 

Vierailija
46/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noin pienen raon täyttäminen aiheuttaisi jotain pupujussi-ilmiötä

Vierailija
47/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihasin rakoa vuosia. Lopulta nelikymppisenä laitoin hymyn uusiksi esteettisellä hoidolla ja voin sanoa, että rakastan hammashymyäni nykyään. Voin laittaa kaikkia huulipunia ja joka kuvassa hymyilen koko hammasrivistö loistaen. Olisi pitänyt tehdä aikaisemmin. Nolostelin asiaa ihan turhaan teini-iästä lähtien. 

Vierailija
48/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset, jolle naisen hampaiden väli on jollain tavalla vähänkään häiritsevä tekijä, pitäisi pakkosiirtää autiolle ja sittemmin aidatulle saarelle.

Jos ihmisellä on luonnostaan rako hampaiden välissä, se on kaunista. Älkää vain tehkö sille ulkonäön takia mitään. Asia on eri, jos se häiritsee syömistä. Kauneuden takia saa puuttua vain sellaisiin, jotka kasvavat takaisin.

Vierailija
49/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söpöä.

Vierailija
50/51 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkiksia, joilla on rako etuhampaiden välissä:

+ laulaja Madonna