Ihan harmittaa tehdä niin hyvää ruokaa kun yksin syö :( Tänäänkin lautasella
- Toscanan kanaa
- kermaista risottoa
- mustapippuri, valkosipuli & parmesan -ruusukaaleja
Tuli täydellistä!
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko laskea vaatimuksia miehelle kun kerrat ketään et ole kelpuuttanut ja yksinäisyys noin ahdistaa
En ole antanut pakkeja ikinä
On kyllä kivempi kokata myös muille kuin vain itselleen. Mutta vinkkinä, ei parisuhdekaan välttämättä korjaa asiaa. Mun mies esim. syö mieluiten simppeliä perusruokaa.
Voisin kyllä tulla syömään. Haittaako jos luen puhelinta kun syön?
Sinkkuna saa syödä mitä haluaa. Jos mies on haluton ja kyvytön kokkaamaan, joutuu syömään miehen vaatimaa kaalilaatikkoa eikä siinä viitsi tehdä itselleen risottoja ja kanaa. Pahimmillaan mies on ruualle yökkäilijä, kuka sellaisen kanssa haluaa parisuhteeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko laskea vaatimuksia miehelle kun kerrat ketään et ole kelpuuttanut ja yksinäisyys noin ahdistaa
En ole antanut pakkeja ikinä
Tuohon et usko itsekkään!!!
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kivempi kokata myös muille kuin vain itselleen. Mutta vinkkinä, ei parisuhdekaan välttämättä korjaa asiaa. Mun mies esim. syö mieluiten simppeliä perusruokaa.
Totta, että sitä innostuu enemmän laittamaan ruokaa kun on muitakin syömässä.
Mutta mulla viimeisin kumppani oli kyllä sen luokan kriitikko että oksat pois. Lähes joka kerta sillä oli jotain "parannusehdotuksia", vaikkei itse osannut juuri mitään laittaa.
Ihan nautin että saan tänään syödä kasslerpihvit itsekseni, ei kukaan ole haukkumassa sitkeäksi ja sylje lautaselle.
Ihanan kuuloista, nauti!
Minulla on lautasella kurpitsa-purjokeittoa, jonka päällä murustettua fetaa ja rapeaksi paistettua pekonimurua salvialla ja valkosipulilla. Kokkaan ilokseni, olin sitten yksin tai seurassa.
t. toinen sinkku
Vierailija kirjoitti:
Ap ei edes sanonut onko mies vai nainen. Tuollaisia kokkaava sinkkumies saisi kyllä ainakin omat pöksyt pyörimään jalassa.
Söin borssikeittoa ja ruisleipää. Voi yksinkin kokata ja syödä, en paljoa ajattele.
Minä taas kokkaan mieluiten itselleni. Muksut on rakkaita, mutta tavaalle iso kiitos, jo aikuisia, sinkkuna elelen eläkkeellä, kaikki rahani käytän itseeni, kerätköön nuoriso omat rahansa. Ei tulisi mieleenikään ottaa tähän jotain miehenturilasta vastuisiksi. Miestä käytän, ja sitten pois heitän, kun kyllästyn.
Älä harmittele, se on eräälainen etuoikeus, että saa tehdä mieleistään ruokaa, vaikkakin syö sen sitten omassa seurassa.
Miksi sinua harmittaa tehdä hyvää ruokaa? Sama kai se on tekeekö yhdelle vain 10 hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Siitä seuraa vaan kurja liitto ja avioero. T. Eri
Jättäisin tuon kermaisen risoton väliin, mutta muuten hyvä..
Minulla on sitruunaista lohipastaa ja meinasin tehdä kanalinssikeiton myöhemmin. Ei olisi ex-miehelle kelvannut kumpikaan noista.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan parasta kokata itselle juuri sellaista ruokaa kuin itse haluaa. Muille kokatessa pitää alkaa miettiä kompromisseja.
Hienoa, että jaksat kokkailla itsellesi. Kuulostaa hyvältä! Itse olen tod laiska itselleni kokkailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, että jaksat kokkailla itsellesi. Kuulostaa hyvältä! Itse olen tod laiska itselleni kokkailemaan.
Mnä taas pelkästään kokkaisin itselleni ja jättäisin muiden mielihalut huomioimatta.
Eri