Kuinka monta tuotetta käytätte suihkun yhteydessä?
Ja välittömästi sen jälkeen.
Itselläni lukema on 14, ja jos olen lähdössä johonkin niin meikit, hiustuotteet ja hajuvesi vielä tuohon päälle.
Kommentit (66)
Shampoo, hoitoaine, suihkuöljy, kasvojenpesuaine. Kerran viikossa kuorinta-aine. Suihkun jälkeen vartalovoide, jalkavoide, käsivoide. Kasvoille happo, seerumi, kasvovoide.
Vain kahta. Sampoota ja saippuaa. Olen kyllästynyt läträämään eri hoitotuotteiden kanssa. Menee aikaa tuhertaessa.
Suihkussa suihkusaippua ja kasvojen puhdistusemulsio, shampoo ja hoitoaine. Suihkun jälkeen dödö, kosteusvoide, hiusten hoitosuihke ja muotoiluaine. Onhan tuossa aika monta.
Shampoo, hoitoaine ja pesuaine eli kolme.
Joskus lisäksi rasvaa kasvoihin mutta useimmiten ei.
Olen nainen ( jos sillä on merkitystä)
Shampoo, saippua, perusvoide kasvojen pesuun, kasvovesi ja perusvoide kasvoille ja käsille. Viittä eri tuotetta.
Shampoo, hoitoaine, suihkugeeli, meikinpuhdistusaine, silmämeikin puhdistusaine, kasvovesi, seerumi, kasvovoide, silmänympärysvoide, vartalovoide, dödö. Eli yhteensä 11 kpl.
Lisäksi viikoittain joitakin kertoja kasvojen kuorinta, varatalonkuorinta, silmänympärysseerumi, itse ruskettava voide, jalkavoide, käsivoide.
N51
Kysymyshän kuului, kuinka monta tuotetta suihkun yhteydessä. Ite käytän 3 - 4, riippuen siitä, kuorinko ihon vai en. Hämmentävää lukea, kuinka moni täällä siis meikkaakin siellä suihkussa ja laittaa dödöt sun muut. Luulisi, että ne meikit valuisi hyvin nopeasti jos siinä virtaavan veden alla meikkailee. Kertokaa mullekkin, miten onnistutte siinä, itse testasin tämän ketjun innoittamana ja lopputulos ei kyllä kovinkaan silmiä hivelevä ollut, kirvelevä kylläkin. Siksi en edes laske rasvoja ja meikkejä suihkun yhteyteen.
Täytyy ihan miettiä. Kasvojenpuhdistusgeeli, suihkugeeli, shampoo, hoitoaine.
Suihkun jälkeen kasvovoide, hiuksiin jätettävä hoitoaine. Dödö, lasketaanko se. Ei muuta, ei meikkiä eikä hiustenmuotoilutuotteita.
Eli yhteensä seitsemän tuotetta. Aika paljon!
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän kuului, kuinka monta tuotetta suihkun yhteydessä. Ite käytän 3 - 4, riippuen siitä, kuorinko ihon vai en. Hämmentävää lukea, kuinka moni täällä siis meikkaakin siellä suihkussa ja laittaa dödöt sun muut. Luulisi, että ne meikit valuisi hyvin nopeasti jos siinä virtaavan veden alla meikkailee. Kertokaa mullekkin, miten onnistutte siinä, itse testasin tämän ketjun innoittamana ja lopputulos ei kyllä kovinkaan silmiä hivelevä ollut, kirvelevä kylläkin. Siksi en edes laske rasvoja ja meikkejä suihkun yhteyteen.
Etkö osaa lukea? Suihkussa ja välittömästi sen jälkeen.
Joskus ihmettelen.
Vain yhtä tuotetta head ans shoulder sampoota..
Suihkussa hiukset pestessä shampoo, pois pestävä hiusmaski ja saippua. Suihkun jälkeen hieman muotovaahtoa hiuksiin, kasvoille ja käsille perusrasva, dödöä kainaloihin ja menoksi. Eli kuutta eri tuotetta. N49
Jos minulla on meikkiä suihkuun mennessä, niin kasvojenpuhdistusaine ja shampoo. Suihkun jälkeen dödö ja kasvorasva.
Onko tosiaan näin harvinaista että käyttää shampoota koko vartalon pesuun?
2 tutetta. Kumasakan ei ole silikonia.Jota käytetän useimissa pesuainessa ihoille ja hiuksille,kuin meikessä.pitäkseen tuotessaa värin ja tuoksut.Iholle ja hiuksille silikoni on myrkkyä.Ihoni voi hyvin Pesen ihoni ja kasvoni Liv pala saaipualla uin hiukseni peen aina:head/ shoulers . pää ei hilseile,iho ei kuivu ,ei kutia. Lopuksi rasvaan koko kehon Nivea, sininen muovi pullo ja naamankin sillä rasvaan ,jalkoja myöten.
Kolme. Hajusteeton pesuneste, deodorantti ja naamarasva.
Suihkussa kahta: shampoota ja cerave putsaria joka käy vartalolle ja kasvoille.
Suihkun jälkeen: dödö, seerumi ja voide kasvoille
Hiuksiin: hiuksiin jätettävä hoitosuihke ja muotovaahto ennen kuivausta.
Vierailija kirjoitti:
Shampoo, hoitoaine, suihkugeeli, meikinpuhdistusaine, silmämeikin puhdistusaine, kasvovesi, seerumi, kasvovoide, silmänympärysvoide, vartalovoide, dödö. Eli yhteensä 11 kpl.
Lisäksi viikoittain joitakin kertoja kasvojen kuorinta, varatalonkuorinta, silmänympärysseerumi, itse ruskettava voide, jalkavoide, käsivoide.
N51
Ovatkohan nuo kaikki tuotteet ihan tärkeitä? Miksi esimerkiksi suihkuun mennessä pitäisi ottaa naama puhdistusaineella ja kasvovedellä, seerumeista en edes tiedä mihin ne ovat ja miksi. Silmämeikin poistoaineen ymmärrän
Entä "viikottain joitakin kertoja" kasvojen kuorinta? Tai vartalon kuorinta? Laitatko useinkin itseruskettavaa voidetta, miksi?
Olen pari vuotta sinua nuorempi ja en käytä kuin muutamia käyttämiäsi tuotteita säännöllisesti.
Suihkusaippua, shampoo, hoitoaine, kookosöljy kasvoille ja vartalolle, huulikiilto/-voide, dödö, hajuvesi. Jos tarvii hiukset laittaa niin suolasuihke taikka hiuslakka. Joskus aurinkopuuteria kasvoille.
Mäntysuopaa pesuun, olutta janoon.