Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuotetta käytätte suihkun yhteydessä?

Vierailija
11.11.2023 |

Ja välittömästi sen jälkeen.

Itselläni lukema on 14, ja jos olen lähdössä johonkin niin meikit, hiustuotteet ja hajuvesi vielä tuohon päälle.

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäntysuopaa pesuun, olutta janoon.

Vierailija
22/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine, suihkuöljy, kasvojenpesuaine. Kerran viikossa kuorinta-aine. Suihkun jälkeen vartalovoide, jalkavoide, käsivoide. Kasvoille happo, seerumi, kasvovoide. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kahta. Sampoota ja saippuaa. Olen kyllästynyt läträämään eri hoitotuotteiden kanssa. Menee aikaa tuhertaessa.

Vierailija
24/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa suihkusaippua ja kasvojen puhdistusemulsio, shampoo ja hoitoaine. Suihkun jälkeen dödö, kosteusvoide, hiusten hoitosuihke ja muotoiluaine. Onhan tuossa aika monta.

Vierailija
25/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine ja pesuaine eli kolme. 

Joskus lisäksi rasvaa kasvoihin mutta useimmiten ei. 

Olen nainen ( jos sillä on merkitystä)

Vierailija
26/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, saippua, perusvoide kasvojen pesuun, kasvovesi ja perusvoide kasvoille ja käsille. Viittä eri tuotetta. 

Vierailija
27/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, hoitoaine, suihkugeeli, meikinpuhdistusaine, silmämeikin puhdistusaine, kasvovesi, seerumi, kasvovoide, silmänympärysvoide, vartalovoide, dödö.  Eli yhteensä 11 kpl.

Lisäksi viikoittain joitakin kertoja kasvojen kuorinta, varatalonkuorinta, silmänympärysseerumi, itse ruskettava voide, jalkavoide, käsivoide.

N51

Vierailija
28/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyshän kuului, kuinka monta tuotetta suihkun yhteydessä.   Ite käytän 3 - 4, riippuen siitä, kuorinko ihon vai en.  Hämmentävää lukea, kuinka moni täällä siis meikkaakin siellä suihkussa ja laittaa dödöt sun muut.  Luulisi, että ne meikit valuisi hyvin nopeasti jos siinä virtaavan veden alla meikkailee.  Kertokaa mullekkin, miten onnistutte siinä, itse testasin tämän ketjun innoittamana ja lopputulos ei kyllä kovinkaan silmiä hivelevä ollut, kirvelevä kylläkin.     Siksi en edes laske rasvoja ja meikkejä suihkun yhteyteen.

Vierailija
29/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy ihan miettiä. Kasvojenpuhdistusgeeli, suihkugeeli, shampoo, hoitoaine.

Suihkun jälkeen kasvovoide, hiuksiin jätettävä hoitoaine. Dödö, lasketaanko se. Ei muuta, ei meikkiä eikä hiustenmuotoilutuotteita.

Eli yhteensä seitsemän tuotetta. Aika paljon!

Vierailija
30/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymyshän kuului, kuinka monta tuotetta suihkun yhteydessä.   Ite käytän 3 - 4, riippuen siitä, kuorinko ihon vai en.  Hämmentävää lukea, kuinka moni täällä siis meikkaakin siellä suihkussa ja laittaa dödöt sun muut.  Luulisi, että ne meikit valuisi hyvin nopeasti jos siinä virtaavan veden alla meikkailee.  Kertokaa mullekkin, miten onnistutte siinä, itse testasin tämän ketjun innoittamana ja lopputulos ei kyllä kovinkaan silmiä hivelevä ollut, kirvelevä kylläkin.     Siksi en edes laske rasvoja ja meikkejä suihkun yhteyteen.

Etkö osaa lukea? Suihkussa ja välittömästi sen jälkeen.

Joskus ihmettelen.

Vierailija
31/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin anaalinvalkaisuaine

Vierailija
32/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain yhtä tuotetta head ans shoulder sampoota..

Vierailija
33/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa hiukset pestessä shampoo, pois pestävä hiusmaski ja saippua. Suihkun jälkeen hieman muotovaahtoa hiuksiin, kasvoille ja käsille perusrasva, dödöä kainaloihin ja menoksi. Eli kuutta eri tuotetta. N49

Vierailija
34/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla on meikkiä suihkuun mennessä, niin kasvojenpuhdistusaine ja shampoo. Suihkun jälkeen dödö ja kasvorasva.

Onko tosiaan näin harvinaista että käyttää shampoota koko vartalon pesuun?

Vierailija
35/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 tutetta. Kumasakan ei ole silikonia.Jota käytetän useimissa pesuainessa ihoille ja hiuksille,kuin meikessä.pitäkseen tuotessaa värin ja tuoksut.Iholle ja hiuksille silikoni on myrkkyä.Ihoni voi hyvin Pesen ihoni ja kasvoni Liv pala saaipualla uin hiukseni peen aina:head/ shoulers . pää ei hilseile,iho ei kuivu ,ei kutia. Lopuksi rasvaan koko kehon Nivea, sininen muovi pullo ja naamankin sillä rasvaan ,jalkoja myöten.

Vierailija
36/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea; Hoota ja kahta Oota.

Vierailija
37/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. Hajusteeton pesuneste, deodorantti ja naamarasva.

Vierailija
38/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa kahta: shampoota ja cerave putsaria joka käy vartalolle ja kasvoille.

Suihkun jälkeen: dödö, seerumi ja voide kasvoille

Hiuksiin: hiuksiin jätettävä hoitosuihke ja muotovaahto ennen kuivausta.

Vierailija
39/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shampoo, hoitoaine, suihkugeeli, meikinpuhdistusaine, silmämeikin puhdistusaine, kasvovesi, seerumi, kasvovoide, silmänympärysvoide, vartalovoide, dödö.  Eli yhteensä 11 kpl.

Lisäksi viikoittain joitakin kertoja kasvojen kuorinta, varatalonkuorinta, silmänympärysseerumi, itse ruskettava voide, jalkavoide, käsivoide.

N51

Ovatkohan nuo kaikki tuotteet ihan tärkeitä? Miksi esimerkiksi suihkuun mennessä pitäisi ottaa naama puhdistusaineella ja kasvovedellä, seerumeista en edes tiedä mihin ne ovat ja miksi. Silmämeikin poistoaineen ymmärrän  

Entä "viikottain joitakin kertoja" kasvojen kuorinta? Tai vartalon kuorinta? Laitatko useinkin itseruskettavaa voidetta, miksi? 

Olen pari vuotta sinua nuorempi ja en käytä kuin muutamia käyttämiäsi tuotteita säännöllisesti. 

Vierailija
40/66 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkusaippua, shampoo, hoitoaine, kookosöljy kasvoille ja vartalolle, huulikiilto/-voide, dödö, hajuvesi. Jos tarvii hiukset laittaa niin suolasuihke taikka hiuslakka. Joskus aurinkopuuteria kasvoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä