Kuinka monta tuotetta käytätte suihkun yhteydessä?
Ja välittömästi sen jälkeen.
Itselläni lukema on 14, ja jos olen lähdössä johonkin niin meikit, hiustuotteet ja hajuvesi vielä tuohon päälle.
Kommentit (66)
Halusin sanoa neljä, mutta näköjään 9.
Shampoo
Suihkugeeli
Hoitoaine
Hiuksiin jätettävä hoitoaine
Hiusöljy
Naamarasva
Deodorantti
Maskara
Hajuvesi
1-3 -- aika usein riittää pelkkä vesipesu, joskus pitää käyttää jotain pesunestettä. Mineraalikivideodorantti aina ja apteekin perusvoide ihon kuiviin kohtiin jos on tarvis. Eipä muuta.
Oudon harva pesee kasvonsa pesuaineella. Miksi?
Kerran viikossa shampoo. En käytä mitään muuta suihkussa, suihkun jälkeen laitan dödöä.
Jos nyt jostain syystä on vaikka jalat kurassa, laitan saippua jos ei muuten lähde, mutta koska käyn joka aamu suihkussa, ei tarvitse muita paikkoja saippualla hinkata, iho vaan kuivuisi, ja alapäähän ei saakaan saippuaa laittaa.
N49
Vierailija kirjoitti:
Jos ne käy suihkussa aamulla ja yöllä eivät meikkaa? Vesipesu riittää hyvin jos ei meikkiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta kun ei meikkaa. Miksi pitäisi kuivattaa naamansa saippualla ihan turhaan?
Kun joskus olen meikannut, pitää naama kyllä pestä erikseen.
N49
shampoo ja hoitoaine, lactoline pesuun
Kylmän ja lämpimän veden sekoitusta, shampoota, hoitoainetta, saippuaa, partakonetta ja -vaahtoa, partabalsamia, pyyheliinaa, deodoranttia, hammasharjaa ja -tahnaa, kampaa, hiuskiinnitettä. Kertyyhän noita tuotteitta peräkammarinpojallekin pitkälti toistakymmentä. kun tarkkaan ajattelee. Yllättävän harvat muistavat käyttävänsä suihkussa myös vettä, mutta dementiathan ovat yleistymään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tarvetta kun ei meikkaa. Miksi pitäisi kuivattaa naamansa saippualla ihan turhaan?
Kun joskus olen meikannut, pitää naama kyllä pestä erikseen.
N49
En minäkään meikkaa, mutta onhan kasvoilta pestävä niille päivän mittaan kertynyt lika, rasva, pölyt ja saasteet. Naamahan on jatkuvasti täysin suojaamatta kaikkialla.
Ps. Kasvojen iholle on omat tuotteensa, saippuaa ei kannata laittaa
Järkyttävällä määrällä kemikaaleja ap lotraa. 🤢
Kahta ainetta käytän: saippuaa ja vettä.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävällä määrällä kemikaaleja ap lotraa. 🤢
Ihan normaali määrä, jos haluaa tuoksua ja näyttää hyvältä.
Ap
Tässä mun lista:
Shampoo
Hoitoaine
Suihkusaippua
Puhdistusgeeli
Kasvovesi
Seerumi
Silmänympärysvoide
Kasvovoide
Silmätipat
Kevyt vartalovoide
Rasvainen vartalovoide
Deodorantti
Huulirasva
Käsivoide
Ap
Shampoo ja saippua. Jos olen lähdössä johonkin heti niin dödö lisäksi. Jos iho on kuiva niin joku rasva siihen jos viitsii.
Olen ihmeissäni lukenut näitä listauksia. Eikö kukaan nainen sheivaa sääriään ja kainaloitaan suihkussa?
En nähnyt shevaamisvaahtoa tai -geeliä missään.
Shampoo ja ihonpesuaine. Suihkun jälkeen dödö. Joskus jos naamani on kuivakka, saatan siihen jotain rasvaa sipaista. Huulirasvaa laitan myös. Jos meikkaan, laitan kulmaväriä, ripsiväriä, luomiväriä ja kajalia.
Eli maksimissaan 5 ja jos meikkaan niin 4 lisää.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmeissäni lukenut näitä listauksia. Eikö kukaan nainen sheivaa sääriään ja kainaloitaan suihkussa?
En nähnyt shevaamisvaahtoa tai -geeliä missään.
Itse ainakin käytän sheivaamiseen hoitoainetta. Ihan turhaa ostaa erikseen mitään varta vasten sheivaamiseen tarkoitettuja aineita.
Head & shoulders Classic Clean -shampoo sisältää silikoniöljyä ja silikonia.
Ainesosat
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Xylenesulfonate, Glycol Distearate, Sodium Citrate, Parfum, Piroctone Olamine, Sodium Benzoate, Dimethiconol, Citric Acid, Sodium Salicylate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dimethicone, Hexyl Cinnamal, Linalool, Tetrasodium EDTA, Sodium Hydroxide, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Trideceth-10, Niacinamide, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Benzyl Alcohol, Triethylene Glycol, Propylene Glycol, CI 42090, CI 17200.