Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta tuotetta käytätte suihkun yhteydessä?

Vierailija
11.11.2023 |

Ja välittömästi sen jälkeen.

Itselläni lukema on 14, ja jos olen lähdössä johonkin niin meikit, hiustuotteet ja hajuvesi vielä tuohon päälle.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissäni lukenut näitä listauksia. Eikö kukaan nainen sheivaa sääriään ja kainaloitaan suihkussa?

En nähnyt shevaamisvaahtoa tai -geeliä missään.

Minä en sheivaa.

Ap

Vierailija
62/66 |
12.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cien-shampoo, Cien-palasaippua ja kun olen kuivannut, talkkia tissien alle. Cien-rolloniia kainaloihin. Olen yh, muuhun ei ole varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee mut 4-10 riippuen onko perus pesu ja sen jälkeinen rasvaus plus dödö vai joku itsensä hemmottelu päivä. Yritän välttää liikoja kemikaaleja, iho on ihmisen suurin elin enkä halua tuhota sitä ja terveyttäni muutenkaan kauheelka kosmetiikkakuormalla.

Vierailija
64/66 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmeissäni lukenut näitä listauksia. Eikö kukaan nainen sheivaa sääriään ja kainaloitaan suihkussa?

En nähnyt shevaamisvaahtoa tai -geeliä missään.

Miksi sitä tarvii käyttää? Mä sheivaan jokusen kerran kuussa kainalot, sääret ja siistin bikinirajan ja muualtakin siistin. En tiedä vaikuttaako se että olen vaalea ja ihokarvoja ei juurikaan ole mutta ihan vaan suihkun alla ajan ilman mitään geelejä tai voiteita. Joskus saatan sheivata sen jälkeen kun olen suihkuöljyn levittänyt mutta yleensä en käytä mitään siihen ajeluun.

Vierailija
65/66 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tuotetta. Suihkussa shampoo ja suihkusaippua, hoitoainetta en ole koskaan tarvinnut. Suihkun jälkeen nivean sininen, joka käy kasvoille ja talvella kuivalle iholle muuallakin kropassa.

Jos vähän laajentaa tuota, niin suihkun jälkeen deo, se on neljäs tuote. Pärjään aika vähällä.

Vierailija
66/66 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo, joskus hoitoaine, saippua, pesuväline (vaihtelee), pyyhe, joskus dödö. Eli 4-6 tuotetta + vesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä