Pidätkö naisena Sanna Marinin korvisvalintaa yhtään järkyttävänä?
Kommentit (506)
Olenko ainoa joka piti niitä vähän liian juhlavana?
Vierailija kirjoitti:
En voi sanoa yllättyneeni, että tässäkin meni mogaamaan, kun ei muutenkaan ole ollut etiketti tai käyttäytyminen päämiesmäistä.
Ja jollei Iltalehdessä olisi ollut etusivun uutisena nämä korvikset niin olisit tietenkin itse heti huomannut tämän kauhistuttavan erikettivirheen, eikö niin?
Sannan korvikset tuntuu kiinnostavan vain kahta palstapersua, voi voi.
Hankkimaan oma elämä, silloin ei tarvitse nähdä kaikessa pelkästään negatiivista. Ja ei se ole keltään pois mitä Marin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olet.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sanna järkyttänyt, hän oli tyylikäs kuten aina. Minua sen sijaan järkytti kokoomusrouvien Katainen ja Orpo minihameet. Lisäksi järkytti Riikka Purran suttuinen olemus ja Heikelän vielä suttuisempi ulkonäkö.
Kyllä nämä voisi laittaa riviin arvosteltavaksi hameenhelmoista, toppatakeista ja sekaisista hiuskuontaloista.. Ym... 😄😄😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta kaipaisi lisää keskustelua
Typerän tyhmä aloittaja. Haluat riitelyä ja väittelyä palstalla. Antakaa Marinin olla rauhassa.jo viimeinkin. Oli tosi hyvä pääministeri. Tuhat kertaa parempi kuin nykyinen porho.
Vierailija kirjoitti:
Olet tuntematon, joten paska väliä sun aivoitukset.. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna oli minimalistisen tyylikäs, asu oli sopiva hautajaisiin.
Sen sijaan "tapa-ja muotiasiantuntija" pukeutuu oleensä huonosti istuviin, etenkin yläosasta liian kirjeisiin mekkoihin. Aina Hermes-solkinen vyö, joka nousee epäpujevasti rintojen alle. Olen nähnyt hänet useasti, vaatteiden laatu on vielä huono. Hänen kannattaisi keskittyä ensin oman pukeutumisen kohentamiseen ennen muiden kommentointia.
Olet nyt postannut tämän saman viestin monta kertaa. Pitäisiköhän sun hankkia elämä itsellesi sen sijaan että vihaat jotain vierasta ihmistä.
Eri. Samoin sinä, hanki elämä ja lopeta vihaa Asta vierasta ihmistä. 👍
Ei sinua kukaan vihaa, rauhoitupa.
Ei yksin korvikset vaan tälläytyminen ja meikki kuin johonkin iltaviihteelle, puhumattakaan tappokorkoisista kengistään. Sitten selfie, lapsellista tosiaan et piti ottaa selfie hautajaismatkalla... En tajua hänen ajatusmaailmaansa. Olen jopa äänestänyt Sannaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin siitä, kuinka vähän ihmiset kiinnittivät huomiota itse hautajaisiin. Katseltiin vain muita ja arvostellaan pukuja ja kytätään tekemisiä..
Näin. Ei vain hämmentävää vaan aivan sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkytyin siitä, kuinka vähän ihmiset kiinnittivät huomiota itse hautajaisiin. Katseltiin vain muita ja arvostellaan pukuja ja kytätään tekemisiä..
Näin. Ei vain hämmentävää vaan aivan sairasta.
Niin se on. Täysin epärelevantti persoona. Hänen sonnustautumisestaan ja some-postauksestaan tehtiin kuitenkin juttu ja Sannan fanit lähtivät laukalle. On siinä tosiaan jotain sairasta.
Olen jo 50 vuotias, mutta en minä kyllä koskaan ole kenenkään korviksista järkyttynyt! Jos oma lapsi kuolisi ennen minua niin siitä järkyttyisin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi huomannut koko korvksia, ellei lehdessä olisi ollut lähikuvaa. Niin läheltä, että melkein vaikut näkyivät. Naurettavaa journalismia.
Eivät olleet mitkään kirkuvan kirkkaat.
Kannattaa tarkastuttaa silmänsä jos ei huomaa nyrkin kokoisia korviksia kuin lähikuvista
On sulla pienet nyrkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi huomannut koko korvksia, ellei lehdessä olisi ollut lähikuvaa. Niin läheltä, että melkein vaikut näkyivät. Naurettavaa journalismia.
Eivät olleet mitkään kirkuvan kirkkaat.
Kannattaa tarkastuttaa silmänsä jos ei huomaa nyrkin kokoisia korviksia kuin lähikuvista
On sulla pienet nyrkit.
Tää oli hauska ja osuva kommentti!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo 50 vuotias, mutta en minä kyllä koskaan ole kenenkään korviksista järkyttynyt! Jos oma lapsi kuolisi ennen minua niin siitä järkyttyisin...
Oikeisto on täynnä herkkiä lumihiutaleita nykyään. Ne tarvitsisi vissiin hautajaisiin turvallisen tilan, johon naiset saisi tulla vain körttiläisasuun pukeutuneina. Soldiers of Odin olisi ovella mittanauhan kanssa tarkastamassa korvakorujen läpimitan ja todistuksen siitä, mistä aineesta ne on tehty. Myös korkokenkienkäyttöhistoria tulee esittää. Samoin korvakorujen käyttö - kuinka monta kertaa on aiemmin ollut korvikset korvassa ja missä iässä ekan kerran. Jos ei ole ollut ennen, niin jalkapuuhun häpeämään kirkon pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä aiheesta kaipaisi lisää keskustelua
Ai, spermaturvasta vai lehtolapesta tai niistä persu rikollisista..???
En pidä, ei tarvi todellakaan niin tarkka olla. Juttuja tehdään turhista asioista.
Mitä päliset. Oletko ollut joka paikassa seuraamassa. Mikä tämmöinen viesti..