Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö naisena Sanna Marinin korvisvalintaa yhtään järkyttävänä?

Vierailija
11.11.2023 |

Että näin

Kommentit (506)

Vierailija
381/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aihe koetaan henkilöön hyökkäävänä? Tässä puhutaan vain sivistyneestä tapakulttuurista, joka kuuluu ottaa huomioon erilaisissa tilanteissa. Esimerkiksi surujuhlaan varustaudutaan tummiin asuihin hillityin koruin. Riemunkirjavan brändisuksisauvan tilalle hankitaan asiallinen tukiväline ja hupparin sijasta valitaan tumma päähine. Kasvatuksessa ja perheissä on tietysti eroja, mutta pitäähän täysi- ja kypsäikäisten aikuisten jo tietää ja ymmärtää tällaiset käyttäytymisen perusasiat.

Sanna Marinilla ei ole enää Suomen valtion protokossa ole mitään asemaa, eikä kuulu instituutioon vaan on yksityishenkilö, toisin kuin esim.  eduskunnan puhemies Jussi Halla-aho, valtiovarainministeri Purra, pääministeri Orpo jne. pyolisoineen, jotka edustavat valtioneuvostoa ja Suomen maakuvaa. 

Mitä mieltä oli paris

Aika monta kertaa on kirjoitettu korvikset. Ei ole toisto ja jankkaus tässä ketjussa näköjään etikettivirhe.

Vierailija
382/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin oli todella tyylikkään ja arvokkaan näköinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekä kengät että korvakorut olivat tilanteeseen sopimattomat. Hautajaiset ovat hautajaiset ja niihin pukeudutaan hillitysti ja arvokkaasti. Valtiollisissa hautajaisissa ollaan vielä tarkempia kuin tavisten normaaleissa hautajaisissa. Mutta minä olenkin pukeutumisetiketin suhteen melko konservatiivinen, enkä oleta että kaikki olisivat kanssani samaa mieltä.

Näin sivumennen sanoen myös Marko Ahtisaaren liian pieni takki oli huono valinta.

Minusta sinun puheesi on nyt tilanteeseen sopimatonta. 

Vierailija
384/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekä kengät että korvakorut olivat tilanteeseen sopimattomat. Hautajaiset ovat hautajaiset ja niihin pukeudutaan hillitysti ja arvokkaasti. Valtiollisissa hautajaisissa ollaan vielä tarkempia kuin tavisten normaaleissa hautajaisissa. Mutta minä olenkin pukeutumisetiketin suhteen melko konservatiivinen, enkä oleta että kaikki olisivat kanssani samaa mieltä.

Näin sivumennen sanoen myös Marko Ahtisaaren liian pieni takki oli huono valinta.

Kiviäkin kiinnostaa.

Näköjään kiinnostaa, kun katsoit tarpeelliseksi vastata. Ahtisaaren lippalakkikin oli muuten sopimaton.

Vierailija
385/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, kuka tämä palstan S- h* llu on irl.

Ei työtä, ei perhettä, asuu vuokralla Tampereella. Kerää kaikki Marin-jutut valokuva-albumeihinsa.

Reppana.

Vierailija
386/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta sinun puheesi on nyt tilanteeseen sopimatonta. 

Kenties. Minusta taas lähiomaisen selkeästi liian pieni takki, kuten myös lippalakki, on tilanteeseen sopimatonta.

Vierailija
387/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiviäkin kiinnostaa.

Näköjään kiinnostaa, kun katsoit tarpeelliseksi vastata. Ahtisaaren lippalakkikin oli muuten sopimaton.

Kannattaa varmaan antaa sitten palautetta suoraan Marko Ahtisaarelle, eikö niin? Ettei vähän vaan toista sanaa sinun mielestäsi virhettä, kun on hautaamassa äitiään jonain päivänä. Se olisi traagista, ainakin sinusta.

Vierailija
388/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sielunmaisema on aika ankea.

Vierailija
389/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua järkyttää, että hänen koruvalinnoistaan uutisoidaan. Haloo, tämäkö oli se tärkein asia kyseisessä päivässä tai Sanna Marinissa? Miksi hnen ulkonäkönsä on tällä tavoin yleistä riistaa? 

Vierailija
390/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse valinnut mustan pookauluksisen puseron, mustan jakun ja kapeat mustat housut. Avokkaat tai nilkkurit maltillisemmalla korolla ja helmikorvakorut + pienen rintakorun tai miksei ristiriipuksenkin.

Sateenvarjo myös mustana. Ihmetytti se kuviollinen sateenvarjo. Noh, kukin tyylillään.

Vierailija
391/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sexyt korkkarit marraskuiseen hautajaistilaisuuteen. Ou nou. Ja peppu keinahteli kuin catwalkilla haute couturea esitellen.

Vierailija
392/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotilashenkilöiden univormuissa se "kulta" vasta kimaltaakin 😂

Vierailija
393/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua järkyttää, että hänen koruvalinnoistaan uutisoidaan. Haloo, tämäkö oli se tärkein asia kyseisessä päivässä tai Sanna Marinissa? Miksi hnen ulkonäkönsä on tällä tavoin yleistä riistaa? 

MIksi hän aina haluaa shokeerata? Miksi aina jotain erikoista, tyttö mukana, toinen hiha puuttuu, liian lyhyt hame, läpinäkyvä mekko. Miksei voi käyttäyä/pukeutua tilanteen/arvon mukaisesti? Aina täytyy itseään jollain tavalla korostaa, tuoda esille. Silloin pitää kestää myös kritiikki, arvostelu. Sitä kai hän haluaa, olla esillä?

Vierailija
394/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. 

Ei Sanna fani

En kanssa. Enemmän ihmettelin Kataisen vaimon polvet paljastavaa hametta ja pitkiä saappaita. Se oli mautonta.

Vierailija
395/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIksi hän aina haluaa shokeerata? Miksi aina jotain erikoista, tyttö mukana, toinen hiha puuttuu, liian lyhyt hame, läpinäkyvä mekko. Miksei voi käyttäyä/pukeutua tilanteen/arvon mukaisesti? Aina täytyy itseään jollain tavalla korostaa, tuoda esille. Silloin pitää kestää myös kritiikki, arvostelu. Sitä kai hän haluaa, olla esillä?

Shokeerata? Shokeeraako sinua Kalevala-korut? Suosittelen kyllä siinä tapauksessa terapiaa.

Marin on tehnyt arvokkaalla tavalla näkyväksi Suomessa esiintyvää naisvihaa. Hän ei ole sopuisa, anteeksipyytelevä, loputtomiin uhrautuva setämiesten myötäilijä. Hän tekee mitä tahtoo ja mikä häntä kiinnostaa. Se on hieno juttu. 

Vierailija
396/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shokeerata? Shokeeraako sinua Kalevala-korut? Suosittelen kyllä siinä tapauksessa terapiaa.

Marin on tehnyt arvokkaalla tavalla näkyväksi Suomessa esiintyvää naisvihaa. Hän ei ole sopuisa, anteeksipyytelevä, loputtomiin uhra

Vaikea tosiaan keksiä konservatiivisempaa asustetta kuin Kalevala-korut.

Vierailija
397/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yksin korvikset vaan tälläytyminen ja meikki kuin johonkin iltaviihteelle, puhumattakaan tappokorkoisista kengistään. Sitten selfie,  lapsellista tosiaan et piti ottaa selfie hautajaismatkalla... En tajua hänen ajatusmaailmaansa. Olen jopa äänestänyt Sannaa. 

Samaa mieltä. Sanna on muuttanut ihmisenä siinä määrin, etten minäkään enää häntä äänestäisi jos olisi ehdokkaana johonkin. Täyttä minä, minä, minä persoonaa.

Vierailija
398/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin on tehnyt arvokkaalla tavalla näkyväksi Suomessa esiintyvää naisvihaa. Hän ei ole sopuisa, anteeksipyytelevä, loputtomiin uhra

Tämä. Se, että hänen pukeutumisensa on sinusta shokeeraavaa, on SINUN tunne. Se ei ole välttämättä muiden tunne. Eniten kyseinen tunne kuvastaa sinua. Voisit suhtautua uteliaasti tuohon tunteeseen; mistä se oikein tulee ja mitä se kertoo sinusta?

Vierailija
399/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vainaja itse olisi toivonut sirkusta, niin valtion päämiehenä se on kuin viimeinen virallinen esiintyminen,  ja vierailta odotetaan samaa.  Henkilökohtaiset kannanotot hautaukseen,  tai mihinkään ei kuulu asiaan kutsuvierailta. 

Vierailija
400/506 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härregyydendo...men Sanna..vad menar du..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi