Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tytär Hilma Halla-aho, 20, kertoo rasistiksi väitetystä isästään:

Vierailija
11.11.2023 |

Ensimmäinen isästäni mieleen tuleva asia on reiluus. Hän on aina laittanut perheen kaiken edelle, vaikka hänen työnsä on vaatinut paljon poissaoloa.

Hän on auttanut kotona kaikessa ja mahdollistanut sen, että olemme voineet harrastaa mitä haluamme ja kokeilla erilaisia asioita. 

Lapsuutta muistellessa ensimmäisenä tulevat mieleen retket mökillemme Kalajoelle, jossa isä opetti minut ajamaan pyörää. Isä on aina pitänyt pyöräilystä, joten hän halusi, että me lapset opimme taidon nuorena.

Kommentit (374)

Vierailija
121/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Inisen sivutolkulla ja spämmään ruokottomuuksia ja syyttelen muita pakotuksesta ja vihjailen jotain tasosta. Olenhan täysin pesunkestävä yhteiskuntientuhoajasosialistisika.

Voi hellantuuteli sentään teitä herkkiä fanipojuja. Ehkä joku vauvapalstan äiti voi vähän puhaltaa haavaasi, jos se kipu siitä sitten helpottaa?

Jussin fanipojat voivat mennä takaisin homnaforumiin tai ulilaudalle. Ei uppoa heidän jutut äiteihin.

Ylilauta maksaa nykyään, ei näillä fanipojuilla ole enää varaa kirjoitella siellä.

Vierailija
122/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsinyt lukea kuin alkua ketjusta. Mua on aina ihmetyttänyt ihmisten käsitys " ainoasta oikeasta perheestä ja parisuhteesta ". Kun olen nähnyt pitkän elämän aikana monenmoista ja tajunnut, ettei useat asiat perheiden sisäisestä " mallista" aukea ulkopuolisille. Siksi kenenkään ei pidä alkaa " tuomariksi".  Tiedän,  että naisetkin voivat rakastaa useita kerralla. Varmaan miehetkin. Puhumattakaan että parit sopivat ns avoimesta liitosta. Olkoot se sitten avo tai avioliitto. Minulla ei ole vaikeuksia ymmärtää erilaisia liittoja ja toisten valitsema malli ei ole minulta mitenkään pois. Jokaisen pitäisi oppia ymmärtämään. ( tuli mieleen sekin Sonja& Aku)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Hillan mielestä reilua, että isä piti salarakastajaa 8 vuoden ajan, ja hankki tämän kanssa lapsen muun perheen selän takana? Erikoista. Perussuomalaisten perhearvot.

Hieman poikkeavat arvot heillä.

Miehen useampi koti, uskonto ja isänmaa.

Vierailija
124/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää, miten täällä kyseenalaistetaan tyttären tunteet omaa isää kohtaan. Kyllä lapsi voi pitää isäänsä hyvänä ja turvallisena, vaikka muuten olisi mitä vaan. 

Kukaan tänne kirjoittavista ei tiedä, miten hyvä isä Jussi on lapsilleen ollut. Nimenomaan lapsilleen, nyt ei puhuta muista.

Salatulle lehtolapselleen?

Vierailija
125/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsinyt lukea kuin alkua ketjusta. Mua on aina ihmetyttänyt ihmisten käsitys " ainoasta oikeasta perheestä ja parisuhteesta ". Kun olen nähnyt pitkän elämän aikana monenmoista ja tajunnut, ettei useat asiat perheiden sisäisestä " mallista" aukea ulkopuolisille. Siksi kenenkään ei pidä alkaa " tuomariksi".  Tiedän,  että naisetkin voivat rakastaa useita kerralla. Varmaan miehetkin. Puhumattakaan että parit sopivat ns avoimesta liitosta. Olkoot se sitten avo tai avioliitto. Minulla ei ole vaikeuksia ymmärtää erilaisia liittoja ja toisten valitsema malli ei ole minulta mitenkään pois. Jokaisen pitäisi oppia ymmärtämään. ( tuli mieleen sekin Sonja& Aku)

Olen samaa mieltä. Halla-ahon tapauksessa vaan ei ollut kyse avoimesta liitosta, vaan kahdeksan vuoden valehtelusta.

Vierailija
126/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se kaksinaismoralismi ja valehtelu tässä onkin se ongelma.

Vierailija
127/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöttävää pressanvaalityötä.

Vierailija
128/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa näkee sen kuinka ihminen voi seota persu vihassaan niin pahasti. Jutut aivan sekopäisiä. Kannattaisi hakeutua ehkä terapiaan ja työpaikka. 

Vierailija
129/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Jussi on mahdollistanut että kaikkea on mahdollista harrastaa

Eiköhän ne rahat ole tulleet perheen äidiltä ja Jussin anopilta jotka ovat Fazerin perijättäriä. 

Vierailija
130/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa näkee sen kuinka ihminen voi seota persu vihassaan niin pahasti. Jutut aivan sekopäisiä. Kannattaisi hakeutua ehkä terapiaan ja työpaikka. 

Samaa just mietin. Ihmiset on sekaisin. Vääristellään, väännellään, pelotellaan ja ollaan jossain pelkokrampissa.... mistä?

Vierailija
131/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Halla-ahon tapauksessa vaan ei ollut kyse avoimesta liitosta, vaan kahdeksan vuoden valehtelusta.

Mistä tiedämme sen, ettei vaimo tiennyt mitään? Toki eri asia se, mitä ko mies on julkisuudelle kertonut. Joistakin puhutaan perheessä puolisoiden kesken ja niistä ei puhuta muille, eikä julkisuuteen. Ihan ymmärrän tuon.

Vierailija
132/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isänpäivänä on kaikista ehdokkaista kirjoitus. Kivaa luettavaa tämä Halla-ahon tyttären kirjoitus.

Media ja vihervasemmisto ovat pyrkineet mustamaalaamaan Halla-ahoa joka tuutista. Hänen kannatuksensa olisikin paljon suurempi, jos näin ei olisi, että sikäli ymmärrän vastapuolen trollauksen.

Älykkäin presidenttiehdokas ja minun ehdoton suosikki, vaikka tällä hetkellä näyttääkin siltä, ettei suomen kansa valitse häntä presidentiksi.

Hän on kaikkien rassejen ja nassejen suosikki.

Tarvinnee siis kertoa etiopialais synyntyiselle kaverille ja tuolle paikalliselle kamurunilais syntyiselle yrittäjälle että ovat nasseja ja rasseja. Maailma ei ole aina niin "mustavalkoinen" kuin omasta kuplasta näyttää.

Vierailija
133/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika alhasta valjastaa tytär presidenttikamppanjaan. Sanoo tuo mitä tahansa, somelynkkaus on taattu. 

Jussi pärjätköön kisassa omilla ansioillaan, turha lapsiaan uhrata kunnianhimopäissään.

Johan se alkoi kun Jussi myi tyttären yo-juhlat Seiskalle. 

Vierailija
134/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki miten lapsilla on hyvä olla isätkin.

Vierailija
135/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedämme sen, e

Voi näitä epätoivoisia valkopesuyrityksiä. Moneen kertaan julkisuudessa kerrottu että Hilla onnitteli ystäväänsä Facebookissa lapsensaannista. Yllätys oli suuri kun siittäjäksi paljastui oma aviomies ja lasten isä.

Vierailija
136/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tytsy pyrkii kovaa vauhtia politiikkaan ja isukki avustaa.

Vierailija
137/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset  ovat rasistia,  omassa maassaan vain. -Vai muutetaanko Suomen nimi Somppulaksi?

-Tästä 0rpo pitäisi.

Vierailija
138/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä. Halla-ahon tapauksessa vaan ei ollut kyse avoimesta liitosta, vaan kahdeksan vuoden valehtelus

Hilla ansaitsee kyllä joko pyhimyksen sädekehän tai aasin hatun. En tiedä kumman.

Vierailija
139/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hölmöä suostua tuossa asemassa ja tuolla menneisyydellä oma lapsi valkopesemään.. Pitäisi tietää että hänen kautta tulee tyttökin haukutuksi ja naurun ja pilkan kohteeksi... Ei hyvä.. 👍

Vierailija
140/374 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän H-a:n avioton lapsi kertoisi isästään? Kuvailisikohan reiluksi?

Tämänkin kommentin kirjoitti varmasti joku vihervasemmistolainen naishenkilö jota ei kiinnosta itseään perhe-elämä pätkääkään yhtään mitenkään. Et ole varmaan edes spermaa koskaan saanut sisällesi.

Ai että, miten nyt taisi osua. 

Mitä mieltä olet ihmisestä, joka ylläpitää vuosien salasuhdetta ja hankkii lapsen omalta perheeltään salaa?

Onko tämä pitkäaikaisesta salasuhteesta syntynyt salalapsi hyväkin esimerkki siitä, kuinka Jussi Halla-aho "on aina laittanut perheen kaiken edelle", kuten Hilma kirjoittaa?

Ydinperheen lapsi kertoi millainen isä hänellä on ollut. Hän on kokenut, että isään voi luottaa. Isän

ja äidin välinen suhde on aikuisten välinen asia. Sivusuhteita ja jopa avioliiton ulkopuolella syntynyt

lapsi ei ole mitenkänä persujen erityispiirre vaan sitä tapahtuu kaikissa yhteiskuntaluokissa ja myös

nk paremmissa piireissä. Esim. Belgian kuninkaan au-lapsi, jonka isyys on selvitetty vasta "lapsen"

ollessa keski-ikäinen.

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme