Ethän poistu viikonloppuna kotoa?
Kommentit (28)
Kyllä mä poistun. Tarttee mennä ruokaostoksille ja muksut tarvitsevat uusia ulkovaatteita sekä kenkiä.
Lauantaina ja sunnuntaina töissä joten todellakin poistun.
Sut varmaan on rokotettu miksi pelkäät koronaa?
Sairastan long covidia. Nyt näyttää olevan taas huonompi jakso menossa, todennäköisesti en edes pysty poistumaan kotoa vaikka haluaisin. En ainakaan jos aion kyetä tekemään mitään ensi viikolla.
Saa mies ja lapset sekä vaari järjestää isänpäivän keskenään, kun minä lepään.
En varmaan postilaatikkoa kauemmas. Vapaa viikonloppu päivystyksestä, nyt relataan ja tankataan kotisohvalla kahvia. Vettäkin tulee kun esterin sieltä, niin ei viitti ees haravoimaan mennä. Jätskiäkin on pakkasessa, niin pärjään kyllä.
Seitsämättä rokotetta hihaan vaan jos pelottaa, kenties tällä kertaa pääset osalliseksi siihen 15% ylikuolleisuustilastoon. Bäää bää.
Aijjon poistua täytyy käydä parturissa ja ostamassa matkojen päässä viinaksia
No todellakin aion poistua. Katsos kun jotkut meistä käy töissä myös viikonloppuisin. Sun kaltaiset hysteerikot voi pysyä vaikka loppuelämänsä kotona.
Vierailija kirjoitti:
Aijjon poistua täytyy käydä parturissa ja ostamassa matkojen päässä viinaksia
no niin.minä käyn vain hakemassa viimaksia kauempaa etten taas törmää tutuihin.kun on kalju pää jää viimaksiinkin enemmän massia
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina ja sunnuntaina töissä joten todellakin poistun.
Sut varmaan on rokotettu miksi pelkäät koronaa?
Ei rokotteet tartuntaa estä.
Seitsämättä rokotetta hihaan vaan jos pelottaa, kenties tällä kertaa pääset osalliseksi siihen 15% ylikuolleisuustilastoon. Bäää bää.
Toiset käy viikonloppuna töissä eli pakko poistua. Mää aion käydä kaupassa ja sunnuntaina kirkossa. Pysy ite kotona jos pelottaa äläkä määräile muita.
Poistun kotoani silloin kun haluan viikonpäivästä ja koronatilanteesta riippumatta.
Kyllä mä poistun kotoa ulkoilemaan. Ystäviä ja sukua en näe koska kaikki koronassa ja itse pysyttävä kunnossa että solusalpaajahoidot toteutuu. Ruoat tulleet kotiinkuljetuksella jo toista vuotta ja siitä en luovu. Inhoan kaupassa käyntiä ja mielelläni maksan siitä että joku muu kerää, pakkaa ja kuljettaa ne mulle oven taakse.
En, koska sairastan koronaa.
Mutta meillä töihinkin saisi vaikka mennä jos vointi sallisi . joten ei ihme että leviää