Millaisia oireita teillä on ollut koronassa nyt syksyllä 2023?
Kommentit (18)
Tein testin tänään ja korona on. Päätä särki ja vilunväreitä oli eilen, ei kuumetta. Pää on vähän höhlä edelleen mutta kuumetta ei ole. Vähän yskää on.
Toinen korona, kurkku kipeä, kuumetta ja yskä. Huimaa ja heikottaa, eli sanoisin aika influenssan tyyppiseksi.
Väsymystä ja päänsärkyä. Oli kolmas kerta kun sairastin. Edellisellä kerralla päänsärky ja huimaus.
Ja taas tuli negatiivinen testitulos, yhtään positiivista en ole vielä saanut koko aikana. Pientä nuhaa, kurkkukipua ja epätavallista lihassärkyä on.
Minulla on tällä viikolla hyvin todennäköisesti ollut korona, ensimmäistä kertaa. Se vaikuttaa olevan jo menossa pois, mutta en nyt vielä huokaise helpotuksesta.
Yskää, kaksi päivää vilunväristyksiä ja korkeaa kuumetta (lähemmäs 39 astetta), kolmantena päivänä niellessä tuntuvaa kurkkukipua ja lievää pahoinvointia hetkittäin sekä vatsavaivoja, ja nyt neljäntenä päivänä vielä lieviä pahoinvoinnin häivähdyksiä.
Kuume oli / on ollut ylivoimaisesti pahin oire. Uskoisin että virus aiheutti minulla korkean kuumeen, koska olen täysin rokottamaton.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Lämpöä vuorokauden ajan. Yskää. Huimausta ja pahoinvointia. Väsymys kova vielä viikon jälkeenkin.
Toinen korona. Eka oli vähäoireisempi.
Päänsärkyä, ripuli, jäseniä särki eritoten sääriä ja jalkoja. Pyörrytti, väsytti ja pientä lämpöä sekä hajuasiti meni kokonaan. Helpolla pääsi tällä kertaa. Kissakin tuli syliin, aikaisemmissa vältteli. Kolmas todennettu korona.
Vierailija kirjoitti:
Päänsärkyä, ripuli, jäseniä särki eritoten sääriä ja jalkoja. Pyörrytti, väsytti ja pientä lämpöä sekä hajuasiti meni kokonaan. Helpolla pääsi tällä kertaa. Kissakin tuli syliin, aikaisemmissa vältteli. Kolmas todennettu korona.
Mulla oli reilu vuosi sitten tuollainen, ensimmäinen ja tietääkseni ainoa kerta. Ei yhtään rokotusta. Työssä altistun jatkuvasti kaikenlaisille taudeille, mutta harvoin mikään tarttuu. Nyt syksyllä ollut pientä flunssaa, joka tulee ja menee, parina päivänä oli lämpöä. Ei vaikuttanut koronalta, joten en tehnyt edes testiä.
Kuumetta, kokovartaloasärkyä, paineen tunnetta keuhkoissa, limaista yskää, väsymystä, hengästymistä liikkuessa. Toinen kerta kun sairastin.
Ap, etkö tosiaan keksi aloituksillesi muuta aihetta kun tätä saman jankutusta.
Kuumetta neljä päivää - tavallisen flunssan yhteydessä minulla ei ole juuri koskaan kuumetta. Koronassa oli sahaava kuume ja Buranaa kului 6 tunnin välein että olo oli siedettävä. Ja sitten oli päänsärkyä, kurkkukipua ja yskää.
Vierailija kirjoitti:
Seisonut 3 viikkoa yhtä soittoa.
Ootko missä päin. Mulla ihan hirveet halut.
Ei minkäänlaisia.