Auttakaa mua lähtemään pois työpaikalta
Töiden päättymisestä on neljä tuntia, enkä ole vielä jaksanut nostaa pyrstöäni koneen äärestä ja lähteä kotiin. Selaan vaan näitä tyhmiä somepalstoja. Karmee kusihätä, enkä jaksa lähteä vessan. Kohta en jaksa kävellä kotiin, koska en ole koko päivänä syönyt mitään.. Mitäs tälle tekis?
Kommentit (46)
Eikö sulla ole perhettä joka odottaisi kotiin saapuvaksi?
Vierailija kirjoitti:
Kato onko missään neukkarin kylmäkaapissa tai keittiössä mitään alkoholipitoista. Ota rohkaisuryyppy ja häivy.
toinen vaihtoehto on juoda kaikki jolloin olet nousuhuppelissa ja haluat lähteä baariin ottamaan seuraavan.
Ei oo täällä mitään syömä- tai juomakelpoista. Energiajuomaa tarttis.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla ole perhettä joka odottaisi kotiin saapuvaksi?
Ei, oon eronnu.
Vierailija kirjoitti:
Ap jää sinne vaan.
- mutta ku kotonakin olis paljon raivaustöitä. Siksi ei huvitakaan lähteä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Get a life AP !
No täähän on mun elämää. Mitä elämää oikein tarkoitat?
Mulla alkoi soimaan päässä Happoradion Päästäkää minut pois Kalliosta.
Olis vaan tosiaan kotona niin paljon hoidettavaa, että pitäis melkein käyttää yökin siihen. Siksi pitäisi kammeta ittensä sinne kotiin. Mutku vastanmielinen ajatus lähteä nälkäisenä vaeltamaan tonne kylmään ja pimeään. Kotonakaan ei taida olla juuri mitään ruokaa, enkä aikakaan kauppaan aisti jaksa kävellä.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Olis vaan tosiaan kotona niin paljon hoidettavaa, että pitäis melkein käyttää yökin siihen. Siksi pitäisi kammeta ittensä sinne kotiin. Mutku vastanmielinen ajatus lähteä nälkäisenä vaeltamaan tonne kylmään ja pimeään. Kotonakaan ei taida olla juuri mitään ruokaa, enkä aikakaan kauppaan aisti jaksa kävellä.
- ap
No ainakin siellä toimistolla on viikonlopuksi ruokaa. Jos ei ole niin voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
No ainakin siellä toimistolla on viikonlopuksi ruokaa. Jos ei ole niin voi voi.
Eipäs ole. Mutta olen kyllä ylipainoinen, joten ei paasto pahaa tee. Maha tyhjänä jaksaa istua koneella mutta ei kävellä.
- ap
No jatka istumista, jos ylityöt korvataan.
Tilaa pitsa kotiin ja lähdet nyt kalppimaan. Olet kotiovella samaan aikaan lämpimän pitsan kanssa.
Anna vahtimestarille pyllyä ja piparia
Vierailija kirjoitti:
No jatka istumista, jos ylityöt korvataan.
No ei korvata, enkä tee töitä. Mun työ on asiakaspalvelutyötä, eikä täällä ole asiakkaita :D
- ap
Nyt kotio sieltä! Heijastin hihaan heilumaan. Kipin-kapin.
Puhutko musta vai tosta videon äijästä. On kyllä perin samanlainen fiilis. Oikeat työt teen kyllä sata lasissa ja siksi onkin nyt takki ihan tyhjä.
-ap