Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy seksityöstä

Vierailija
10.11.2023 |

Jos et osaa kirjoittaa asiallisesti niin älä kysy :) 

Kommentit (118)

Vierailija
61/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten maksat verosi "työstäsi" vai maksatko ollenkaan ?

paljonko on silloin veroprosentti ?

Seksityö on ihan TYÖTÄ. Maksan, 29,5% 

Vierailija
62/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus päädyt pysyvään parisuhteeseen, niin oletatko kumppanin hyväksyvän historiasi? Ja miten luulet itse pystyväsi suhtautumaan yhteenkään mieheen enää neutraalisti tuon työn jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus päädyt pysyvään parisuhteeseen, niin oletatko kumppanin hyväksyvän historiasi? Ja miten luulet itse pystyväsi suhtautumaan yhteenkään mieheen enää neutraalisti tuon työn jälkeen?

Minä(mies) ainakin hyväksyisin tämän naisen historian. Yleisestikin tuntuu olevan miehiä ymmärtävä ihminen kyseessä.

Vierailija
64/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee parannus ahneudestasi ja haureudestasi. Teet syntiä omaa ruumistasi vastaan.

Vierailija
65/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä hankit asiakkaat?

Pitääkö paikkansa, että suuri osa asiakkaista on perheenisiä?

Ei pidä. Asiakkaita on niin kuin ihmisiä yleensä, laidasta laitaan, iältään 18v-> eläkeläiset, nuoret, vanhat, rikkaat, köyhät, tavikset, julkkikset, varatut, sinkut, lesket, polyamoriset, eronneet, lapsiperheelliset, ei-lapsiperheelliset, umpiheterot, biit, homoseksuaalit, pan, queer, trans, tv, uteliaat, vaniljaa haluavat, erikoisuuksista tykkäävät, fetisistit, tavallisen näköiset, hyvännäköiset, laihat, normipainoiset, ylipainoiset  jne.

Vierailija
66/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?

Se on ajoittain erittäin kiihottavaa, toteutan tässä ehdottomasti osaa seksuaalisuudestani. 

saan irti paljonkin. En aina mutta todella usein. 

En tee erityisen rivoja juttuja, kimppa varmaan rivoin

Entä jos asiakas on mielestäsi todella epäviehättävä?

Vierailija
67/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mahdolliselle uudelle kumppanille pitää kertoa häntä edeltävästä elämästä kaikki? Kertooko miehetkin naiselle kaikki panonsa? #kaksinaismoralismi 

Vierailija
68/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?

Se on ajoittain erittäin kiihottavaa, toteutan tässä ehdottomasti osaa seksuaalisuudestani. 

saan irti paljonkin. En aina mutta todella usein. 

En tee erityisen rivoja juttuja, kimppa varmaan rivoin

Entä jos asiakas on mielestäsi todella epäviehättävä?

Se millainen ihminen on merkkaa paljon enemmän. Jos on mukava ja rento fiilis jne. 

Vierailija
69/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei todellaan ole työtä seksityö.

ja tuo veroprosentti olisi 30% jos olisit muutakuin

joutava tarinoiden keksijä täällä

Vierailija
70/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei todellaan ole työtä seksityö.

ja tuo veroprosentti olisi 30% jos olisit muutakuin

joutava tarinoiden keksijä täällä

Itse asiassa tasan tuo 29,5 oli viime vuonna. 

Vierailija
71/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään aiot jatkaa nykyistä työtäsi? Oletko jotenkin varautunut eläköitymiseen alalta?

Vierailija
72/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö saamaan tai haluatko saada orgasmia asiakkaan kanssa? Otatko siitäkin maksun, jos menee hieman pidemmän kaavan kautta että sinutkin hoidellaan?

Vierailija
73/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vakisuhteessa?

Kuinka usein tunnet sellaista vetoa asiakasta kohtaan, että haluaisit joko syventää suhdetta tai ainakin tavata työn merkeissä uudestaan?

Vierailija
74/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n vulvan malli ulkonevat häppärit vai viivapillu? Miten fetissiasiakkaat kohtaavat tarjooman?

Vierailija
75/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiialta olen tätä joskus kysynyt eikä ainakaan hän kohtaa large labia -fetissejä. 

Vierailija
76/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pitkään aiot jatkaa nykyistä työtäsi? Oletko jotenkin varautunut eläköitymiseen alalta?

Käyn muissakin töissä sekä opiskelen. En aio jäädä eläkkeellä tästä vaan tämä mahdollistaa opiskeluni jne. Kiitos asiallisesta kysymyksestä. 

Vierailija
77/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö saamaan tai haluatko saada orgasmia asiakkaan kanssa? Otatko siitäkin maksun, jos menee hieman pidemmän kaavan kautta että sinutkin hoidellaan?

Pystyn kyllä ja olen saanutkin useita kertoja. Olen hyvin seksuaalinen ja nautin paljon. 

En ota mitään ylimääräisiä maksuja ( eikä kukan sellaiseen ole varautunutkaan) enkä katso minuutteja kellosta :) aika on suuntaa antava 

Vierailija
78/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaatko vielä kuinka usein asiakkaat ovat erityisen fashinoituneita labiastasi?

Vierailija
79/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko vakisuhteessa?

Kuinka usein tunnet sellaista vetoa asiakasta kohtaan, että haluaisit joko syventää suhdetta tai ainakin tavata työn merkeissä uudestaan?

En ole enkä ole parisuhdeihminen. Jos olisin en tätä tekisi :) suhteessa olen hyvin lojaali ja kokisin työn pettämisenä. 

Olen muutamia kertoja tuntenut syvää vetoa niin fyysisesti kun henkisesti. Ne on aina vähän hankalia juttuja. 

Vierailija
80/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sivustolta ilmoituksesi löytyy?