Kysy seksityöstä
Jos et osaa kirjoittaa asiallisesti niin älä kysy :)
Kommentit (118)
Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat tuoda "julki" tämän asian?
Pidän mielenkiintoisena tapaa jolla iso osa aiheesta ajattelee, ilman perusteita. Valoitan mielelläni totuutta jos se jotakuta kiinnostaa.
Prostituutiossahan ohitetaan naisen kiihottuminen ja omat toiveet. Esität sitä mies haluaa, rahasta. Et siis tasavertaisesti nai miesten kanssa. Jos haluat seksiä, ei siitä rahaa tarvitse ottaa. Kun pi**u on niin märkä ja on pakottava tarve ottaa elin sisään, niin ei siinä rahoja ehdi kyselemään. En itse harrastaisi seksiä, jossa en saa orgasmia joka kerta.
en ole ap mutta eikö se ole ihan ihannetilanne jos saa seksistä vieläpä maksun?! Ja aloittajahan sanoi nautt
Miten ihmeessä yhden illan jutussa käytettäisiin hyväksi naista? Minä ainakin pyydän miestä ensiksi nuolemaan itselleni orgasmin ja sitten ehdotan yhdyntää asennossa, jossa minäkin saan parhaan tyydytyksen. Ei naisen tarvitse yhden illan jututissa olla passiivinen vaan voi tottakai ehdottaa miehelle monenlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän mielenkiintoisena tapaa jolla iso osa aiheesta ajattelee, ilman perusteita. Valoitan mielelläni totuutta jos se jotakuta kiinnostaa.
Prostituutiossahan ohitetaan naisen kiihottuminen ja omat toiveet. Esität sitä mies haluaa, rahasta. Et siis tasavertaisesti nai miesten kanssa. Jos haluat seksiä, ei siitä rahaa tarvitse ottaa. Kun pi**u on niin märkä ja on pakottava tarve ottaa elin sisään, niin ei siinä rahoja ehdi kyselemään. En itse harrastaisi seksiä, jossa en saa orgasmia joka kerta.
Olet itse asiassa erittäin väärässä tässä :)&n
Niin, mies haluaa tyydytää naisen OMALLA TAVALLAAN ja on valmis maksamaan naisen seksuaalisuuden ohittamisesta. Surullista, että vastavuoroiseen seksiin ei enää kyetä vaan naisen pitää nauttia miehen määräämällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?
Se on ajoittain erittäin kiihottavaa, toteutan tässä ehdottomasti osaa seksuaalisuudestani.
saan irti paljonkin. En aina mutta todella usein.
En tee erityisen rivoja juttuja, kimppa varmaan rivoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahasta sitä tehdään eikä orgasmin takia.
Niin, nimenomaan. En itse uhraisi omaa seksielämääni rahan takia. Niin tärkeää on minulle laukeaminen ja oma tyydytys.
Voitaisko pitää tämä keskustelu asiallisena? Kysyä niitä kysymyksiä eikä jäädä jankkaamaan.
terv. ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O
Yleensä mies kysyy miten hänen kannattaisi tyydyttä/mistä pidän jne.
Sä olet pelkkä miesten maksullinen tyhjennyskuppi. Kulutushyödyke. En tulisi framille lesoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Otatko vastaan naisasiakkaita?
En ota. En valitettavasti tunne fyysistä vetoa naisiin ja kokisin tilanteen hyvin epäluontevana ja kiusallisena :)
Lyötkö ruoskalla jos asiakas pyytää
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva ottaa kalua kakkoseen
Huomasit ehkä että olen useampaan kertaan jo todennut eteen ota kakkoseen. Teen muutenkin niitä juttuja mitlä on minusta kivoja, ei ole pakko tehdä ellen halua :)
MIten maksat verosi "työstäsi" vai maksatko ollenkaan ?
paljonko on silloin veroprosentti ?
Surullista, että vastavuoroinen seksi, jossa nainenkin tyydytetään hänen omilla ehdoillaan, ei ole nykypäivänä mahdollista. Kaikki kaupallistetaan ja oma keho myydään miesten käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet pelkkä miesten maksullinen tyhjennyskuppi. Kulutushyödyke. En tulisi framille lesoamaan.
En ole lesonnut mitenkään. Kommentistasi huomaa ettet ymmärrä asiaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva ottaa kalua kakkoseen
Ap taisi ylempänä vastata että ei anaalia
Vierailija kirjoitti:
Lyötkö ruoskalla jos asiakas pyytää
En lyö. Siihen kannattaa palkata ammatti domina
Miltä tuntuu nussia lihavaa pappaa jolla ei oikein kunnolla seiso
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että vastavuoroinen seksi, jossa nainenkin tyydytetään hänen omilla ehdoillaan, ei ole nykypäivänä mahdollista. Kaikki kaupallistetaan ja oma keho myydään miesten käyttöön.
Seksin myyminenhän on feministien työtä ja naisten voimaantumista.
Suurimmalle osalle miehistä on erittäin tärkeää pitää naista näissä tilanteissa hyvänä.