Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy seksityöstä

Vierailija
10.11.2023 |

Jos et osaa kirjoittaa asiallisesti niin älä kysy :) 

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat tuoda "julki" tämän asian? 

Pidän mielenkiintoisena tapaa jolla iso osa aiheesta ajattelee, ilman perusteita. Valoitan mielelläni totuutta jos se jotakuta kiinnostaa. 

Prostituutiossahan ohitetaan naisen kiihottuminen ja omat toiveet. Esität sitä mies haluaa, rahasta. Et siis tasavertaisesti nai miesten kanssa. Jos haluat seksiä, ei siitä rahaa tarvitse ottaa. Kun pi**u on niin märkä ja on pakottava tarve ottaa elin sisään, niin ei siinä rahoja ehdi kyselemään. En itse harrastaisi seksiä, jossa en saa orgasmia joka kerta.

Olet itse asiassa erittäin väärässä tässä :) 

Kuink

Suurimmalle osalle miehistä on erittäin tärkeää pitää naista näissä tilanteissa hyvänä. 

Vierailija
42/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän mielenkiintoisena tapaa jolla iso osa aiheesta ajattelee, ilman perusteita. Valoitan mielelläni totuutta jos se jotakuta kiinnostaa. 

Prostituutiossahan ohitetaan naisen kiihottuminen ja omat toiveet. Esität sitä mies haluaa, rahasta. Et siis tasavertaisesti nai miesten kanssa. Jos haluat seksiä, ei siitä rahaa tarvitse ottaa. Kun pi**u on niin märkä ja on pakottava tarve ottaa elin sisään, niin ei siinä rahoja ehdi kyselemään. En itse harrastaisi seksiä, jossa en saa orgasmia joka kerta.

en ole ap mutta eikö se ole ihan ihannetilanne jos saa seksistä vieläpä maksun?! Ja aloittajahan sanoi nautt

Miten ihmeessä yhden illan jutussa käytettäisiin hyväksi naista? Minä ainakin pyydän miestä ensiksi nuolemaan itselleni orgasmin ja sitten ehdotan yhdyntää asennossa, jossa minäkin saan parhaan tyydytyksen. Ei naisen tarvitse yhden illan jututissa olla passiivinen vaan voi tottakai ehdottaa miehelle monenlaista.

Vierailija
44/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatko vastaan naisasiakkaita?

Vierailija
45/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet itse asiassa erittäin väärässä tässä :)&n

Niin, mies haluaa tyydytää naisen OMALLA TAVALLAAN ja on valmis maksamaan naisen seksuaalisuuden ohittamisesta. Surullista, että vastavuoroiseen seksiin ei enää kyetä vaan naisen pitää nauttia miehen määräämällä tavalla.

Vierailija
46/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista on harrastaa seksiä useiden vieraaiden ihmisten kanssa? Saatko siitä itse seksistä mitään irti? Kuinka rivoja juttuja toteutat, esim roolileikkejä?

Se on ajoittain erittäin kiihottavaa, toteutan tässä ehdottomasti osaa seksuaalisuudestani. 

saan irti paljonkin. En aina mutta todella usein. 

En tee erityisen rivoja juttuja, kimppa varmaan rivoin

Vierailija
47/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahasta sitä tehdään eikä orgasmin takia.

Niin, nimenomaan. En itse uhraisi omaa seksielämääni rahan takia. Niin tärkeää on minulle laukeaminen ja oma tyydytys.

Vierailija
48/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaisko pitää tämä keskustelu asiallisena? Kysyä niitä kysymyksiä eikä jäädä jankkaamaan.

terv. ei ap

Vierailija
49/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

O

Yleensä mies kysyy miten hänen kannattaisi tyydyttä/mistä pidän jne. 

Vierailija
50/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet pelkkä miesten maksullinen tyhjennyskuppi. Kulutushyödyke. En tulisi framille lesoamaan. 

Vierailija
51/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatko vastaan naisasiakkaita?

En ota. En valitettavasti tunne fyysistä vetoa naisiin ja kokisin tilanteen hyvin epäluontevana ja kiusallisena :) 

Vierailija
52/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyötkö ruoskalla jos asiakas pyytää

Vierailija
53/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva ottaa kalua kakkoseen 

Huomasit ehkä että olen useampaan kertaan jo todennut eteen ota kakkoseen. Teen muutenkin niitä juttuja mitlä on minusta kivoja, ei ole pakko tehdä ellen halua  :) 

Vierailija
54/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten maksat verosi "työstäsi" vai maksatko ollenkaan ?

paljonko on silloin veroprosentti ?

Vierailija
55/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, että vastavuoroinen seksi, jossa nainenkin tyydytetään hänen omilla ehdoillaan, ei ole nykypäivänä mahdollista. Kaikki kaupallistetaan ja oma keho myydään miesten käyttöön.

Vierailija
56/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet pelkkä miesten maksullinen tyhjennyskuppi. Kulutushyödyke. En tulisi framille lesoamaan. 

En ole lesonnut mitenkään. Kommentistasi huomaa ettet ymmärrä asiaa lainkaan. 

Vierailija
57/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kiva ottaa kalua kakkoseen 

Ap taisi ylempänä vastata että ei anaalia

Vierailija
58/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyötkö ruoskalla jos asiakas pyytää

En lyö. Siihen kannattaa palkata ammatti domina 

Vierailija
59/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu nussia lihavaa pappaa jolla ei oikein kunnolla seiso

Vierailija
60/118 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että vastavuoroinen seksi, jossa nainenkin tyydytetään hänen omilla ehdoillaan, ei ole nykypäivänä mahdollista. Kaikki kaupallistetaan ja oma keho myydään miesten käyttöön.

Seksin myyminenhän on feministien työtä ja naisten voimaantumista.