Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tosiaan tarkotettu, että koko perhe syö yhtä Grandiosa perhepizzaa?

Vierailija
10.11.2023 |

Vai miksi se on perhepizza?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhepizza on tarkoitettu useammalle kuin yhdelle hengelle. Jos rehellisiä ollaan niin nuohan ovat pullataikinaa ja juustoa joiden päälle on siroteltu malliksi vähän täytteitä.

Suolaista pullaa teillä päin. 

Vierailija
22/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä koko perhe syö helposti kaksikin kertaa yhdestä pitsasta. Olemme kaikki hoikkia ja urheilullisia. 

Juu aivan varmasti, meillä viiden hengen perheessä riittää vain lapsille eli kolmelle, jos lisäksi on muutakin syötävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä koko perhe syö helposti kaksikin kertaa yhdestä pitsasta. Olemme kaikki hoikkia ja urheilullisia. 

Minä hotkin mielelläni yksin kokonaisen pizzan sadan kilometrin pyörälenkin jälkeen, kyllä siinä kaloreita kuluu. Olen myös hoikka ja urheilullinen :) 

Pyöräiletkö vain 100 km? Mä pyöräilen Hangosta Rovaniemelle joka päivä. En syö pitsaa, vain porkkanoita. Oon tosi hoikka ja urheilullinen!

Vierailija
24/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pizza riittää kahdelle aikuiselle jos ei ole muuta syötävää.

Vierailija
25/25 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko annoskoko sinulle ihan vieras termi?

Niin no voisihan sitä syödä olemattoman vähän jokainen. Mutta jos perhepizzassa on energiaa 1087kcal ja ns. normaali yhden ihmisen ruoka-annos, vaikkapa 400g jauhelihalasagnea sisältää 560kcal, niin ei tuosta noin niin kuin edes energian puolesta riitä jaettavaksi koko perheelle. Tai miksi perheen nyt määrittelee toki, mutta itse ajattelen sen olevan 3-4hlö, joista jokainen kuitenkin syö ihan että vatsa täyttyy.