Ostaako joku oikeasti jotain Mersuja ja Audeja? Ihan hyvin pärjää Kialla ja Rellulla.
Niitä mersuja ja audeja näkee kuitenkin tiellä kokoajan.
Kommentit (28)
Eilisissä Ahtisaaren hautajaissaattueessakin oli mersuja, audeja ja bemareita. Ihan hyvin olis pärjännyt relluilla, kioilla ja fiateilla.
Voi kuulkaa merssu onkii ankaran siisti pelii !
Vierailija kirjoitti:
Eilisissä Ahtisaaren hautajaissaattueessakin oli mersuja, audeja ja bemareita. Ihan hyvin olis pärjännyt relluilla, kioilla ja fiateilla.
Niin tylsää ja ennalta arvattavaa. Olisi paljon mielenkiintoisempaa seurata, jos puolella saattueesta olisi konepellit auki ja loppuun rullattuja Puntoja elvytettäisiin kilpaa.
Minä olen nimenomaan Renaultilla pärjäillyt ja aina niistä tykännyt. Parasta on käytetty rellu - säästät tonneja jo ostohetkellä koska setämiehet kuvittelee että ne ovat edelleen ruosteisia ja sähkövikoja, kuten 70-luvulla kiistatta olikin. Ranskalaiset oli kuitenkin varhaisia galvaanipellin käyttäjäiä. Toki rellu on huonompi kuin mersu mutta niitä voi ostaa kaksi mersun hinnalla. Käytettyjen markknoilla hintaero korostuu. Konerikot eivät ole relluissa mitenkään tavattoman yleisiä eikä kori ruostu nopeasti. Pikkuvioista en tiedä mutta ne eivät ole budjettiani hetkauttaneet.
Sähäreissä on Mersu ja BMW juhliheet testeissä mutta Renault Megane tunkee kärkijoukkoon selvästi halvempana. Myös talvitestissä Rellu puhalsivat kabiinin lämpimäksi ja ikkunat kirkkaiksi nopeimpien joukossa. Kun nykyinen kiesi on lopussa, ostan varmaan Rellun täyssähkärin. Minulla on aiemmin ollut lukuisia eri merkkejä, ei niissä niin suurta eroa ole ollut kun huoltaa. ja aina ja kaikissa merkeissä uusi hakkaa vanhemman.
Se nyt on että itäautoihin en mielellään enää sorru, ja jos on pakko niin mielummin korealainen kuin japsi.
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti murehtii millä muut ajelee. Kateus.
Kateus, tuo vasemmiston ikuinen polttoaine.
Kyllä bemari on todella hyvä auto ajaa ja omistaa. Itsellä ollut 3 kpl uusia viitossarjalsisia, nyt nissani, kun työttömyys iskennyt.
Kyllä nissanilla pörjää, joo, mutta ei ole ajamisen iloa, ei!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu käyttötarkoituksestakin. Jos ajat kerta viikkoon kymmenen kilometriä kauppaan ja takaisin, kelpaa vaikka polkuauto. Jos ajat viikossa vaikka 1500 km, kaikissa keleissä, haluaa vaatia autolta enemmän. Ja onhan niissä eroja jo istumismukavuudessa.
Minulla on mersu ja rellu - rellussa istuinmukavuus on itselleni parempi. Ihmisen koko vaikuttaa paljon. Näin lyhyelle en ainakaan omasta mersustani löydä kunnon istuinasetuksia. 180 senttinen eksänikään ei tykännyt istua siinä, mutta häntä pidempi poikamme pitää ajoasennostaan.
Miksi naiset hyökkäävät heti haukkumaan viestintuojaa epämääräisillä valheilla vain sen takia kun viesti ei miellyttänyt?